Nemecký návrhár Clemens Leonhardt sľubuje zmeniť hranice konceptov so svojim najväčším dvojválcovým motorom aký kedy bol postavený na dvoch kolesách. Návrhár chce svoj model s názvom Leonhardt Gunbus doviesť do limitovanej výroby, len čo dokončí a otestuje prvý prototyp.
Motor pochádza s deväť válcového leteckého motora, ktorý bol používaný na amerických B17 bonbardéroch počas druhej svetovej vojny. Clemens vzal dva válce z jedného takého motora a spojil ich. Každy válec má kapacitu 3364cc a očakáva sa, že výkon bude okolo 350bhp.
Motor nie je jediná vec, ktorá bude mať svoj pôvod v lietadlách, Clemens uvažuje použiť pneumatiky z lietadiel a objavil, že pneumatiky z Boeingu 767 majú správny profil, ktorý umožňuje jazdcovi nakláňať sa, pričom sú dostatočne veľké k pomeru motora. Predné koleso je 34 palcové a zadné má 37 palcov.
Napriek sialenym rozmerom, Clemens chce aby bol jeho prototyp legálne použitý na cestách. Pracuje na výfukovom systéme a má v pláne požiadať o povolenie použitia leteckých pneumatík na cestách. Použitím ľahkých leteckých pneumatík a hliníku na častiach ako je nádrž a blatníky dúfa, že uchová váhu celého stroja na 395 kilogramoch, čo je iba o 18 kg viacej, ako najťažší Hraley-Davidson. Pri sile 350bhp to znamená, že pomer váha:výkon je 1,2kg/bhp!
Ak si chcete jeden z exemplárov zakúpiť, navštívte stránku www.leonhardtweb.de
Na ilustračnej fotke vidíte pomer medzi Triumph RocketIII (v popredí) a Leonhardt Gunbus v pozadí.