BMW Motorrad si do Milána pripravilo trojicu modelov, pričom BMW F 900 R a F 900 XR sú novinkami, zatiaľ čo BMW S 1000 XR sa dočkalo úprav.
BMW F 900 R a F 900 XR Obe novinky rozširujú produktovú líniu BMW Motorrad v strednej triede. Zatiaľ čo naháč – roadster F 900 R je definovaný športovým, agresívnym a sebavedomím dizajnom, XR dopĺňa kategóriu rýchleho a obratného partnera na dlhšie trate. Oba modely ale zo sebou nesú športový charakter a oba sú poháňané 105 k motorom s obsahom 895 ccm. Technologicky využívajú systémy z motocyklov vyšších tried. Sériovú výbavu LED svetlami sa viete jedinečne doplniť napr. adaptívnym svetlometom do zákrut, bezkľúčovým systémom štartu, pružením Dynamic ESA, jazdných režimov PRO, elektronickými asistentmi: radenia PRO, ABS PRO, MSR, DCT, DBC a RDC. Teda tým, čo zvyčajne vidíme u motocyklov BMW v triede na 1000 ccm. Nový radový dvojvalec používa aj antihoppingovú spojku a v sérii má mapy riadenia motora Rain a Road, pričom v sérii je samozrejmé ABS a ASC. Trakčnú kontrolu je možné deaktivovať. Každý model má 3 farebné varianty a 3 varianty štýlu.
BMW S 1000 XR Ľahší, rýchlejší a praktickejší motocykel… Takto ho v skratke charakterizuje výrobca. Navyše má byť ľahšie ovládateľnejší a to aj vďaka o 10 kg nižšej váhe oproti pôvodnému modelu, pričom nový motor je o 5 kg ľahší. 165 koní sa teraz lepšie ovláda cez lineárnu výkonovú krivku a spotreba klesla z pôvodných 6,7 na 6,2 l/100 km. K bezpečnosti pomáha i regulovateľná „motorová brzda“. Nový je aj ľahší podvozok s technológiou rámu Flex Frame, ktorý viac preberá nosnú funkciu. Štyri jazdné režimy, najnovšia generácia dynamickej kontroly trakcie DCT, kontrola dvíhania predného kolesa DTC Wheelie, ale aj systém ABS Pro vám dodá sebavedomie pri brzdení v náklone. Nové S 1000 XR sa bude predávať v dvoch farebných modifikáciách – šedej a červenej.