Úvodné podujatie tohtoročného svetového šampionátu superbikov sa už nezadržateľne blíži a jednotlivé tímy finišujú s prípravami svojich modelov. Ďalšou značkou, ktorá predstavila svoj špeciál je BMW, ktoré bude mať v tomto roku premiéru medzi superbikmi. Napriek bohatej športovej histórii značky, ktorá siaha až do roku 1923 je BMW nováčikom v tomto seriály a tomu aj zodpovedajú ambície nového tímu, ktorý berie tento rok ako ?učňovský?. Ako však ukázali predsezónne testy, BMW v sedle s Austrálčanom Corserom a Španielom Xausom nemusí byť úplne bez šance a môže hneď od začiatku poriadne zamiešať výsledkami. Okrem BMW sa na štarte prvých pretekov (1. marec) v Austrálii objaví ďalších 6 značiek a určite nás čaká jeden z najzaujímavejších ročníkov v 21-ročnej histórii svetového šampionátu superbikov.
BMW S 1000 RR SBK Racebike
MOTOR Typ: kvapalinou chladený štvortaktný štvorvalec, rozvod DOHC, 16 ventilov
Vŕtanie x zdvih: 80 x 49,7 mm
Zdvihový objem: 999 ccm
Kompresný pomer: 14 : 1
Max. výkon: +200 k
Max. krútiaci moment: výrobca neudáva
Príprava zmesi: elektronické vstrekovanie paliva
Zapaľovanie: elektronické
Štartovanie: elektrické
Prevodovka: 6-stupňová
Sekundárny prevod: reťaz
PODVOZOK Rám: dvojitý chrbticový pozváraný z hliníkových profilov
Rozmery (D x Š x V): 2 056 x 532 x – mm
Rázvor: 1 428 mm
Výška sedla: výrobca neudáva
Objem palivovej nádrže: 23 l
Pneu: vpredu: 16,5 palca, vzadu: 16 palcov
Pruženie: vpredu: teleskopická vidlica typu upside-down Öhlins, priemer klzákov 43 mm vzadu: centrálne umiestnená pružiaca jednotka, Öhlins TTX
Brzdy: vpredu: 2x kotúč Brembo, priemer kotúča 320 mm, vzadu: kotúčová Brembo, priemer kotúča 220 mm
Hmotnosť: 162 kg
BMW predstavilo konečnú verziu superbiku S 1000 RR
Pozor pozor, dôležitý oznam pre pretekárov. Buďte opatrní, na dráhe sú dva šnicle ak im budete dávať kolo nevystrašte ich sú tu noví a len sa rozkukávajú 😶
Amis myslim ze take zle to nebude… nekuvikaj dopredu, mozno prekvapia 🙄
bkery to mi je jasne ale preco su na jednej strane tri zralocie otvory a na druhej strane jeden velky
dusik ja sa za ostrielaneho adventure jazdca nepasujem ani som sa nikdy nepasoval ale vyhlasit o novom 200 konovom supersporte ze je to nieco pre turistov je prinajmensom udivujuce…
raptor zjavne nerozumieš irónii a ešte aj so smajlíkom na konci, ale čo už…..
myslím, že ten stroj je poriadne superšportové delo o tom niet pochýb….BMW sa vždy prezentovala perfektnou a spolahlivou technikou….
navyše mne sa táto motorka páči, aj keď mi táto kategória motocyklov subjektívne nehovorí už nič. 👋
Dusik mozem ta uistit ze ironii urcite rozumiem, ale iste mi das za pravdu ze cez internet byva tazko rozpoznatelna kedze niet mimiky tvare a niet tonu ktorym si to vyslovil
Jak v rokoch krásnych medzivojnových! BMW – DER SCHNELTES MOTORRAD IN DIE WELT! vtedy R-80 R-65 boli tiež na špici vývoja a techniky aj v rekordoch rýchlostných s kompressor-boxermi aj na TT-man občas im zavarili Brough-Superior, Norton, Triumph abo BSA, kdeže vtedy bola japonská štvorka?! Možno bicikle už vyrábali dáke aj to v licencii anglické abo nemecké! 😈 😉 😁
Gaspi lenze potom sa bmw vybralo inym smerom a japonci a taliani za ten dlhy cas najazdili mnoho km, zodrali mnoho gum, ziskali mnoho skusenosti ako robit motorky ktore vyhravaju motoGP, WSBK a ine derivaty tychto sutazi
BMW chce naskocit do rozbehnuteho vlaku (asi nechcu aby im usiel uplne).. som velmi zvedavy ako sa im to podari a samozrejme ze im silno drzim palce…
ani si radsej nepredstavujem co ak by nahodou motyka vystrelila a bol by to hned v prvom rocniku rovnocenny super pre ostatnych 🤐 😇
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
raptor
18. februára 2009 at 14:13
Zaujimalo by ma co viedlo vyrobcov k atypickemu rieseniu bocnych kapotazi (z pravej strane ako zralocie ziabre)
a tiez si myslim ze prvy rok dva tri by bolo velkym prekvapenim keby sa im nejak extra darilo
ogard
18. februára 2009 at 14:16
Phe, dokonca aj ten zadny stojan je dajaky krivy 🤣
RoboNM
18. februára 2009 at 14:39
Drago, ale aspoň neodpadáva keď nemá 😛 🤣 🤣 🤣
cazzo
18. februára 2009 at 14:45
Ako sa k tomu prichytávajú hliníkové kufre? 😁
ogard
18. februára 2009 at 14:59
Jaaaj tak to asi bude nejaky novy vylepseny model… alebo doplnkova vybava od Trubatechu 😛 🤣 🤣
raptor
18. februára 2009 at 15:08
Uz aby zacalo WSBK…
fandit budem samozrejme modrej vrtuli ale ked vyhra dukna potesi ma to rovnako
dusik
18. februára 2009 at 15:17
Zasa niečo pre turistov 😀
raptor
18. februára 2009 at 15:40
Povedal ostrielany okruhovy jazdec dusik ktory na sa novom WSBK BMW vozil a vyskusal ho 🤣
AMIS
18. februára 2009 at 18:06
Pozor pozor, dôležitý oznam pre pretekárov. Buďte opatrní, na dráhe sú dva šnicle ak im budete dávať kolo nevystrašte ich sú tu noví a len sa rozkukávajú 😶
dzefe
18. februára 2009 at 18:58
Je kraaaasna…. 🙂
bkery
18. februára 2009 at 19:08
raptor tie diery sú tam podla mňa kôly lepšiemu chladeniu, aby to za chladičom nebolo uzavreté.
inak je pekná. 👋
Mishko
18. februára 2009 at 19:09
Hranaty grc 😘
Lehy
18. februára 2009 at 20:10
Mishko ,komu zvoní hrana? Ty si tuším BMW nekúpiš asi nikdy 😁 😁 👋
kankoXF
18. februára 2009 at 20:49
Na BMW vyzera celkom dobre 😁 🤐 Uvidime co bude jazdit…
dusik
18. februára 2009 at 20:50
raptor ja som asi taký ostrielaný okruhár ako si ty ostrielaný adventure jazdec 😉
raptor
18. februára 2009 at 23:19
Amis myslim ze take zle to nebude… nekuvikaj dopredu, mozno prekvapia 🙄
bkery to mi je jasne ale preco su na jednej strane tri zralocie otvory a na druhej strane jeden velky
dusik ja sa za ostrielaneho adventure jazdca nepasujem ani som sa nikdy nepasoval ale vyhlasit o novom 200 konovom supersporte ze je to nieco pre turistov je prinajmensom udivujuce…
dusik
18. februára 2009 at 23:48
raptor zjavne nerozumieš irónii a ešte aj so smajlíkom na konci, ale čo už…..
myslím, že ten stroj je poriadne superšportové delo o tom niet pochýb….BMW sa vždy prezentovala perfektnou a spolahlivou technikou….
navyše mne sa táto motorka páči, aj keď mi táto kategória motocyklov subjektívne nehovorí už nič. 👋
raptor
18. februára 2009 at 23:58
Dusik mozem ta uistit ze ironii urcite rozumiem, ale iste mi das za pravdu ze cez internet byva tazko rozpoznatelna kedze niet mimiky tvare a niet tonu ktorym si to vyslovil
milan3232
19. februára 2009 at 6:32
Moto sa mi paci, uvidime vykony.
Vie niekto, kto na tom bude jazdit?
AMIS
19. februára 2009 at 9:33
Milanko čítaj článoček 😁 😁 😁 😁
duroslav
19. februára 2009 at 9:47
To nema boxer? 😶 😁
kxbibo
20. februára 2009 at 7:31
Veľmi pekný stroj a tými jazdcami sa môže veľmi pekne umiestniť.
milan3232
20. februára 2009 at 10:56
Amisko, citam, ale zabudam, co citam 😉
Pokial sa nejedna o vyplatu a ojrace.
Gaaspi
23. februára 2009 at 10:22
Jak v rokoch krásnych medzivojnových! BMW – DER SCHNELTES MOTORRAD IN DIE WELT! vtedy R-80 R-65 boli tiež na špici vývoja a techniky aj v rekordoch rýchlostných s kompressor-boxermi aj na TT-man občas im zavarili Brough-Superior, Norton, Triumph abo BSA, kdeže vtedy bola japonská štvorka?! Možno bicikle už vyrábali dáke aj to v licencii anglické abo nemecké! 😈 😉 😁
raptor
23. februára 2009 at 11:38
Gaspi lenze potom sa bmw vybralo inym smerom a japonci a taliani za ten dlhy cas najazdili mnoho km, zodrali mnoho gum, ziskali mnoho skusenosti ako robit motorky ktore vyhravaju motoGP, WSBK a ine derivaty tychto sutazi
BMW chce naskocit do rozbehnuteho vlaku (asi nechcu aby im usiel uplne).. som velmi zvedavy ako sa im to podari a samozrejme ze im silno drzim palce…
ani si radsej nepredstavujem co ak by nahodou motyka vystrelila a bol by to hned v prvom rocniku rovnocenny super pre ostatnych 🤐 😇