Slovenská šprintérska asociácia Vám predstavuje 3. kolo IV. ročníka Pretekov v zrýchlení áut a motocyklov.
Termín: 20 septembra (sobota) 2008 Miesto: letisko Trenčín Program: 9.00 : otvorenie brán
9.00-18.00. : registrácia štartujúcich v disciplíne šprint na 1/4 míle
11.30 ? 18.00 : kvalifikácie (nelimitovaný počet jázd!)
11.00 ? 19.00 : tuningový zraz ( leštenkárske parkovisko )
11.00 ? 15.00 : atrakcie
18.15 ? 19.15: finálové jazdy
19.20: vyhlásenie víťazov
Atrakcie: Exhibícia ? super výkonného dragbike s výkonom 350 koní!!! ( zrýchlenie z 0-100 km/h: 1 sec.!, najlepší čas: ¼ míle: 8,30s ! ) , drift show v podaní legendy J. Béreša, výstava luxusných áut, Stunt rider show ? motoristická akrobacia maďarského kaskadéra Hidi Mikiho, výstava a predvádzanie RC modelov. Vstupné: 200 Sk/osoba + v cene energetický nápoj BOMBA!, deti do 10 rokov a ZP, ZŤP ZDARMA!
Štartovné: 200 Sk (nelimitovaný počet meraných jázd + finálové jazdy!!!)
Čo Vás ešte čaká? Pekné baby, nadupané stroje, vyleštené motorky, neuveriteľné výkony špeciálov stavaných na ?drag racing?, posádky zo zahraničia ? prisľúbili sa top jazdci z Poľska a Maďarska, tuningový jarmok, kvalitné občerstvenie, výstava a predstavenie RC modelov, proste kopa zážitkov.
Samozrejme opäť, ako jediný predstavíme pretekárom profesionálnu, plne automatizovanú šprintérsku časomieru s výstupom ?timeslip? a veľkoplošnými display-mi (homologizácia NHRA ), ktorú nám zabezpečí partner z Maďarska.
Pevne veríme, že bude v Trenčíne pokračovať i duel medzi čerstvým držiteľom slovenského šprintérskeho rekordu Ivana Šoltýsa na VW Lupo 1,9 TDI a českým rekordmanom p. Bradávkom na Honde CRX. Prvé kolo na krátkej trati 1/8 míle v Boľkovciach vyhral slovenský jazdec, uvidíme či zdolá českého súpera i na 402 metrovej trati. Do ich súboja sa však s pravdepodobnosťou zapoja i zahraničné posádky, poprípade správne doladený Nissan 300Z z Nitry, automobil, ktorý má momentálne azda najvyšší výkon na Slovensku, avšak doteraz musel čeliť technickým problémom…
Pravý motoristický nadšenec si to jednoducho nemôže vynechať! Príďte sa vyskúšať v šprinte na 1/4 míle, na uzavretej dráhe lemovanej tisíckami divákov, či vystaviť svoj nablýskaný motocykel, auto na vyhradenom parkovisku, alebo len prežiť tú atmosféru, o ktorej nestačí počuť, tú musí každý prežiť, vidieť, cítiť to…
Ak ste dostatočne závislý na benzínovom pachu a pachu spálených gúm, dozaista sa uvidíme.
Ďalšie informácie nájdete na www.zrychlenie.sk, kontakt: zrychlenie@zrychlenie.sk
S pozdravom organizátor
Slovenská šprintérska asociácia
Super vykonny dragbike 350 koni… nechyba tam nahodou jedna nula? 😁
8,3s hmmm „seriovy“ Harley Destroyer so 165 konmi robi za 9,6…
To len tak naokraj… mi to pripadalo trosku smiesne kedze som sa pred tyzdnom vo Faaku pozeral na exhibiciu 3500 konoveho jet Dragstera… ten by som nazval „super vykonnym“ 😁
Jo a apropo 8000 konovt Top Fuel Dragster ktori robi quater mile za 4,7Xs zrychli z 0-100km/h za 0,7s…
To ako henten 350 konovy bike zrychli z 0-100km/h za 1s by som si teda isiel pozriet 😶 skoda ze v sobotu uz mam iny program…
Bibas: keby otec neoslavoval v sobotu 60-ku ver tomu ze by som si isiel zasprintovat. Nejaky ten oficialny cas na quatermile by som chcel vediet… Niekde som nasiel udaj ze by mal 1/4 mile urobit Marauder za 14,5s a zda sa mi to nejako vela 😈 😁
Ved na Kamenaku som dal Maraudera dokonca aj na brzdu 😀 sice mam teraz mindrak, lebo graf ukazal v urcitych otackach nejaky zahadny prepad ktory je len z rozmedzi asi 200 ot/min. a vykon bol o 8 koni oproti papierom nizsie ale pri tak vyslahanej retazi ako mam sa ani necudujem ze to vsetko vyslo tak jak vyslo, cez zimu dame secko doporadku, zostelujeme a uvidime co povie na brzde s cerstvou silou 😇 👋
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
kxbibo
16. septembra 2008 at 14:02
😁
FaDe
17. septembra 2008 at 21:12
Super vykonny dragbike 350 koni… nechyba tam nahodou jedna nula? 😁
8,3s hmmm „seriovy“ Harley Destroyer so 165 konmi robi za 9,6…
To len tak naokraj… mi to pripadalo trosku smiesne kedze som sa pred tyzdnom vo Faaku pozeral na exhibiciu 3500 konoveho jet Dragstera… ten by som nazval „super vykonnym“ 😁
FaDe
17. septembra 2008 at 21:17
Jo a apropo 8000 konovt Top Fuel Dragster ktori robi quater mile za 4,7Xs zrychli z 0-100km/h za 0,7s…
To ako henten 350 konovy bike zrychli z 0-100km/h za 1s by som si teda isiel pozriet 😶 skoda ze v sobotu uz mam iny program…
kxbibo
18. septembra 2008 at 5:15
FaDe dojdi, vyzývam ťa na súboj 😁
Matooo
18. septembra 2008 at 7:02
…len do seba 🙂 ja by som si ten sprint aj skusil 😎 👋
FaDe
18. septembra 2008 at 11:16
Bibas: keby otec neoslavoval v sobotu 60-ku ver tomu ze by som si isiel zasprintovat. Nejaky ten oficialny cas na quatermile by som chcel vediet… Niekde som nasiel udaj ze by mal 1/4 mile urobit Marauder za 14,5s a zda sa mi to nejako vela 😈 😁
Ved na Kamenaku som dal Maraudera dokonca aj na brzdu 😀 sice mam teraz mindrak, lebo graf ukazal v urcitych otackach nejaky zahadny prepad ktory je len z rozmedzi asi 200 ot/min. a vykon bol o 8 koni oproti papierom nizsie ale pri tak vyslahanej retazi ako mam sa ani necudujem ze to vsetko vyslo tak jak vyslo, cez zimu dame secko doporadku, zostelujeme a uvidime co povie na brzde s cerstvou silou 😇 👋