Connect with us

Odpoveď na: 40+ – tu sme

Domov Diskusné Fóra Kaviareň 40+ – tu sme Odpoveď na: 40+ – tu sme

#100025
przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)

Bodrý deň, tu spisovateľ, práve som sa zebudil…

😈  Ahojko, na SV-čko sa chystám už cca dva-tri roky, mám milión fotiek najrôznejších úprav. Pár som ich už aj pojazdil, loziac po najrôznejších akciách sledujem tie mašinky a vypytujem sa majiteľov, čo ako a prečo.
Našiel som aj veľa chujových riešení a viem aj, ako to prerábať určite nebudem. 😁 
Horné brýle:
Viem, že behá veľa prevrtaných S-kových okuliarov, chujové riešenie to síce nie je, ale ja vrtať aj tak nechcem.  
Na mechanické vlastnosti to vrtanie inak  moc vplyv nemá, korektný kutil dokonca aj prilepí nejakým spoľahlivým dvojzložkovým zospodu aj z vrchu silné podložky, tak sa ani držiaky po náraze nevylomia, diery sú fí 8 alebo fí 10 (podľa použitých držiakov). Napokon v zóne, kde diery sú, žiadnu neplechu neurobia, navyše drvivú väčšinu záťaže berú spodné brýle.
Ale ja aj tak vrtať nechcem, originál panenský okulár totiž odložím na horšie časy… 😉 

A že prečo som potom nebral N-ko? Lebo ten kukuč s dvoma plnohodnotnými H-štvorkami jednoducho chcem, svieti to excelentne, dostane to vyššie plexo s deflektorom a bude to turista presne pre mňa.
😁  Orol píše vyššie, že určite bude po prerábke krajšia – tak to vôbec nie je isté. Takáto prerábka sa ráta u fajnšmekroch za barbarskú, ale zas stále to bude mať pod 200 kg, naložiť sa dá do 400 kg, dá to nad 200 km/h – no a čo iné skromný dôchodca ešte potrebuje, ha? 😁 

Uznajte, takýto kukuč sa nedá odmietnuť, že? Je to síce tisícka a blikače má prerobené, ale tá farba je excelentná:

No a papi-komix o okuliaroch, dúfam, že rozdiel je evidentný:

Partneri