Connect with us
BMW GS Prehadzovač

Odpoveď na: 40+ – tu sme

Domov Diskusné Fóra Kaviareň 40+ – tu sme Odpoveď na: 40+ – tu sme

#101496
przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)

😈  Pôvodne som sa chcel vlastne vyjadriť k tej Guzzi V85 a nie k Mičurinovi.

Zaujala ma aj debata „odborníkov“ k V85 na motorájde, kde sa človek veľa „užitočného“ dozvie.
Riešia kavitáciu v tlmičoch, ako by to hrozilo len u Guzziny, pritom je práve tam tlmič od firmy Öhlins. Ale páni odborníci majú starosť o funkčnosť a výdrž… 😁 

A vôbec, keci o zadnej kyvke, kerá je vraj rovnaká, ako u V7 – tak to môže napísať len úplný slepec… 😁 

Motor má síce korene v tzv. malom bloku Guzzín, je ale totálne iný. Má iné uchytenie v inom ráme a tá zadná kyvka je úplne, ale úplne iná, stokrát masívnejšia, ako bola tá s dvoma postrannými tlmičmi. Je proste projektovaná na asymetrické zaťaženie, jeho tvar a aj uloženie je na to dimenzované.

Kopec iných mašín s jedným tlmičom má tlmič uložený asymetricky a fungujú bez problémov, ale starosti si robia práve s guzzinkou, no odborníci sú to, veru.

Len skromne poznamenávam, že aj ja na SV-čku mám zadný centrál (aj keď len mierne) necentrálne, je posunutá na jednu stranu, lebo vedľa neho je ťahané smerom dole koleno výfuku zadného valca. Kavitácia ma asi zabije, kua… 😁 

Čo sa týka spoľahlivosti Guzziniek, moja bývalá (r.v. 2002) stále veselo funguje u druhého majiteľa bez závad. Napr. keď mi druhýkrát odišiel alternátor na CBF 1000, Guzzinka mi pomohla dostať sa na jedny KAPORE a bol som si istý, že ma doveze aj domov…

K tým mega-orechom:

Tak to sa Mičurinovi ešte nedarí, ale mini-jabká, tak to už viem! 😈 

Partneri