Odpoveď na: 40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme › Odpoveď na: 40+ – tu sme
😈 Pôvodne som sa chcel vlastne vyjadriť k tej Guzzi V85 a nie k Mičurinovi.
Zaujala ma aj debata „odborníkov“ k V85 na motorájde, kde sa človek veľa „užitočného“ dozvie.
Riešia kavitáciu v tlmičoch, ako by to hrozilo len u Guzziny, pritom je práve tam tlmič od firmy Öhlins. Ale páni odborníci majú starosť o funkčnosť a výdrž… 😁
A vôbec, keci o zadnej kyvke, kerá je vraj rovnaká, ako u V7 – tak to môže napísať len úplný slepec… 😁
Motor má síce korene v tzv. malom bloku Guzzín, je ale totálne iný. Má iné uchytenie v inom ráme a tá zadná kyvka je úplne, ale úplne iná, stokrát masívnejšia, ako bola tá s dvoma postrannými tlmičmi. Je proste projektovaná na asymetrické zaťaženie, jeho tvar a aj uloženie je na to dimenzované.
Kopec iných mašín s jedným tlmičom má tlmič uložený asymetricky a fungujú bez problémov, ale starosti si robia práve s guzzinkou, no odborníci sú to, veru.
Len skromne poznamenávam, že aj ja na SV-čku mám zadný centrál (aj keď len mierne) necentrálne, je posunutá na jednu stranu, lebo vedľa neho je ťahané smerom dole koleno výfuku zadného valca. Kavitácia ma asi zabije, kua… 😁
Čo sa týka spoľahlivosti Guzziniek, moja bývalá (r.v. 2002) stále veselo funguje u druhého majiteľa bez závad. Napr. keď mi druhýkrát odišiel alternátor na CBF 1000, Guzzinka mi pomohla dostať sa na jedny KAPORE a bol som si istý, že ma doveze aj domov…
Tak to sa Mičurinovi ešte nedarí, ale mini-jabká, tak to už viem! 😈





Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou

Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

Pozvánka na Tanec Slnka 2025
