Odpoveď na: 40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme › Odpoveď na: 40+ – tu sme
– Zopár mojich kamarátov sa zabilo na pionieri, ktorý nedal ani 60 km/h, jeden dokonca na bicykli
– Začiatočník turista sa na 600-ke nezabije, ale na 1000-ke už áno…
– Plne naložený s ľadvinkou na diaľnici v protivetre hore kopcom bude so silnejšou motorkou mať asi výhodu. Nemal som na mysli maximálnu rýchlosť, ale výkon.
– Najprv si kúpi 600-ku a o rok ju bude predávať, lebo na turistiku mu bude slabá (ibaže by chcel striedať motorky so záľuby, či zvedavosti, jak ipap)
– Čiastočne sa opieram o skúsenosti môjho syna, ktorý s malým banditom (suzuki 650) prešiel s manželkou pol európy, a presne toto spomínal: málo výkonu pri vyšších rýchlostiach
STÁLE SA BAVÍME O TURISTIKE S ĽADVINKOU, nie o vození sa za kofolou




Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou

Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

Pozvánka na Tanec Slnka 2025
