Odpoveď na: 40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme › Odpoveď na: 40+ – tu sme
😈 Ja neviem, aké preteky chcú turisti-začiatočníci vyhrať. Neexistuje kopec ani pritivietor, čo by som plne naložený aj s ladvinkou aj na Šarkánku (125 ccm Čína 😁 ) nezvládol.
Maximálne podradím a dám to trochu pomalšie.
Jasné, že silnejšia motorka je výhoda, veď aj moja CBF 1000 bola výhoda, ale preboha, ja jazdím už vyše 50 rokov.
Jedno je isté, malý strom dá 190 až 195, čo na rovine začiatočníkovi asi aj stačí.
Ak to naloží a navrch pridá ladvinku, tak mu do kopca v protivetre nedá 190, to je pravda, ale keď podradí na päťku, možno to dá tých 170-180.
Ak ani to nedá, podradí na 4-ku a dá to tých 160.
Ale keby že superstrmý kopec a hurikán naproti, ladvinka 150 kg a batoh 200 kg, aj tak ešte môže podradiť na trojku a diaľničných 130 ešte stále to dokáže. A pozrel by som ten tvoj kamión, ktorý by ho za týchto podmienok začal predbiehať. 😁
A nakoľko žiadny kopec netrvá večne, po zvládnutí poľaví a pôjde potom zase 190.
Začiatočníkovi stačí, a pritom celý čas (až na tú trojku) porušoval predpisy… 😈
Akože chápem, o čo ide, ale chlapík má na kopu silnejších motoriek ešte 50-60 rokov, ak sa priskoro nezabije.
A to, že nejakú 650-ku po rokoch predá so stratou, je normálne. Toľko stojí škola motorkárčenia. Furt lepšie, ako stratiť niečo cennejšie.
Jednoducho to, že nejaká moderná 650-ka niečo „nezvláda“, považujem za mega-pučovinu.
Možno, sú aj rýchlejšie, silnejšie mašiny, ale na čom napr. náš jeden mega-sebavedomý poradca začínal? 😈 A jak ho vtedy chválil! 😈
Tak, ako píše Brazel, zabudol vol, že teľaťom bol… 😁




BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou
