Connect with us
BMW GS Prehadzovač

Odpoveď na: 40+ – tu sme

Domov Diskusné Fóra Kaviareň 40+ – tu sme Odpoveď na: 40+ – tu sme

#102139
Retro
Účastník (Participant)

Pozerám, že ladič neodpovedá, tak už je asi spity. Tá suza je už vodník takže otryskovanie asi tak aby bolo jasno. Hlavná tryska je tá veľká keď dáš dole plavákovu komoru. Píšeš že sú 115 čo je zle. Podľa typu karburátora by mala byť od 122,5 do 127,5 a aj to sú rozdielne na krajných a stredných valcoch. Vedĺa nej sa nachádza voľnobežná tryska a pri nej nepíšeš číslo. Tá by mala byť40 až 42,5. V difuzore tzn. zozadu v tej veľkej diere sania sa nachádzajú ďalšie dve a sú to vzdušníky ale po našom air jet:-) Ty píšeš že banzínová ale to je vzduch 1,25 a mala by byť 1,15 až 1,20. Vedľa nej je ďalšia ktrú uvádzajú ako main air jet, alebo start čiže sytič. Tá by mala byť 40 až 42,5. Používajú sa tri typy ihel. Takže zábava a dosť toho Džeka potečie.
K tomu ešte namáme istotu či karburátory nie su z nejakého iného zázraku a s určitosťou viem povedať, že nejaký gadžo tie karurátory pekne dosral. Takže hovorím posledý krát lebo už som naj…ý:-))) Hladinu bezpodmienečne 14,7!!! Ihly na stred!!! Vytoč tie pilotné skrutky tak ako hovorím. Keď sa nič nezlepší tak nové trysky /vlastne tie treba tak či tak/.

Partneri