Odpoveď na: 40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme › Odpoveď na: 40+ – tu sme
Pozerám, že ladič neodpovedá, tak už je asi spity. Tá suza je už vodník takže otryskovanie asi tak aby bolo jasno. Hlavná tryska je tá veľká keď dáš dole plavákovu komoru. Píšeš že sú 115 čo je zle. Podľa typu karburátora by mala byť od 122,5 do 127,5 a aj to sú rozdielne na krajných a stredných valcoch. Vedĺa nej sa nachádza voľnobežná tryska a pri nej nepíšeš číslo. Tá by mala byť40 až 42,5. V difuzore tzn. zozadu v tej veľkej diere sania sa nachádzajú ďalšie dve a sú to vzdušníky ale po našom air jet:-) Ty píšeš že banzínová ale to je vzduch 1,25 a mala by byť 1,15 až 1,20. Vedľa nej je ďalšia ktrú uvádzajú ako main air jet, alebo start čiže sytič. Tá by mala byť 40 až 42,5. Používajú sa tri typy ihel. Takže zábava a dosť toho Džeka potečie.
K tomu ešte namáme istotu či karburátory nie su z nejakého iného zázraku a s určitosťou viem povedať, že nejaký gadžo tie karurátory pekne dosral. Takže hovorím posledý krát lebo už som naj…ý:-))) Hladinu bezpodmienečne 14,7!!! Ihly na stred!!! Vytoč tie pilotné skrutky tak ako hovorím. Keď sa nič nezlepší tak nové trysky /vlastne tie treba tak či tak/.



Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou

Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca

Yamaha TRACER 7 a TRACER 7 GT 2025 – Sport-tourer novej generácie

TEST: Honda Hornet 1000 SP – veľký návrat v agresívnom balení

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou
