Odpoveď na: 40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme › Odpoveď na: 40+ – tu sme
Čau Retro, už som hore 🙂
Mašina je vodník r.v 92, v techničáku je 93 kw, čo sa mi nezdá, mala by mať 87kw podľa zdrojov z netu. V manuály je haupduse 112,5 a 115 podľa modelu a takisto aj Pilot pootočený na 1,1/4 otáčky. Preto sa pýtam, aký to bude mať vplyv na chod motora, keď mu pridám ?
Hladinu som vrátil na presných 14,7 mm, ihly pôjdu znova na stred. O kružky v plavakovej komore idú s presahom- tam to tesní.
Ako som to skúšal štart z tou nízkou hladinou, nedalo sa na tom znížiť otáčky ani povolením klapiek a keď som chcel pridať, tak to najprv strelilo do 3.karbesu. Tú streľbu spôsobila sviečka, alebo chudobná zmes?
S tými tryskami na prírube máš pravdu- sú vzduchové, prečistil som ich. Tie ihly mi poslali z Parts Depotu- hádam sú neni jebnutí a poslali správne, keď pýtali WIN.
A posledný postreh-už som sa tu zmienil, na studených desinách to nešlo, za 5 min bola niektorá tak zadrbaná sadzami, že skratovla, deviny vydržali zopár kilometrov a postupne po jednech odcházali a na osmičkách som odjazdil celé leto ale raz som musel meniť 4. sviečku. Tak uvažujem odskúšať sedmičky.
Ešte k ihlám, v lete som odskúšal dať ihly na 2. zárez, v nízkych otáčkach to vôbec neťahalo ale vo vysokých to išlo ako raketa. Potom som ich dal na 4. zárez a bola to bohovská zmena k lepšiemu v nízkych otáčkach. Skoro to tak mohlo aj ostať, len ten voľnobeh skapínal. Preto som ešte znížil hladinu na 16 mm, ale to už bolo moc.




BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou
