Odpoveď na: 40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme › Odpoveď na: 40+ – tu sme
No konečne normálne informácie😀 Bohatá zmes. Poľa mňa nejaký umelec vŕtal do trysiek. Keď to odpaľuje sviečky je to jasné. Moje manuály mi dali tieto čísla trysiek, keď máš presný manuál na tvoj typ, tak sa drž čísiel aké sú tam. Ale keď stými číslami to zalieva tak tie trysky sú narušené. Stalo sa mi to neraz, tak mi ver. Keby si mal CBR900RR , tak by si sa zblázil, lebo čo štart to sada odpálených sviečok. Aj tým tvojim by som už neveril. U NGK keď ju raz zahodí už je prerazená. Keď ti voľnobeh nepadá o prská, tak to je chudobná zmes dole. Keby si vytočil piloty tak to vyriešiš. Nedáš si povedať …😀 No je to tam pekne porozhadzované. Expert tam dal KN filter a začal ladiť. A tu je výsledok.



Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou

Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca

Yamaha TRACER 7 a TRACER 7 GT 2025 – Sport-tourer novej generácie

TEST: Honda Hornet 1000 SP – veľký návrat v agresívnom balení

BMW R 12 & R 12 nineT – králi štýlu, charakteru a boxerovej klasiky

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk
