Odpoveď na: 40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme › Odpoveď na: 40+ – tu sme
29. decembra 2018 o 13:18
#102147
Účastník (Participant)
V nízkych otáčkach bude motor pružnejší, bude držať otáčky, otáčky budú pekne klesať. Ten starý motor to potrebuje. Možno nebude treba až tri a pol, každý motor je iný treba skúsiť. U starej gsxr sa k nim dostaneš v pohode. Pokiaľ sú ostatné trysky rozlagrované, tak veľa neporiešime ale skús to. No bež do garáže😀



Testy a recenziePred 17 hodín
Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

PodujatiaPred 2 týždne
Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

PodujatiaPred 2 týždne
MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Testy a recenziePred 3 týždne
Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

SpravodajstvoPred 4 týždne
BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Testy a recenziePred 4 týždne
Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Testy a recenziePred 1 mesiac
Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou

Testy a recenziePred 1 mesiac
Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca

SpravodajstvoPred 1 mesiac
Yamaha TRACER 7 a TRACER 7 GT 2025 – Sport-tourer novej generácie

Testy a recenziePred 1 mesiac
TEST: Honda Hornet 1000 SP – veľký návrat v agresívnom balení

PodujatiaPred 2 týždne
MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

SpravodajstvoPred 4 týždne
BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Testy a recenziePred 4 týždne
Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Testy a recenziePred 3 týždne
Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

PodujatiaPred 2 týždne
Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

Testy a recenziePred 17 hodín