Odpoveď na: 40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme › Odpoveď na: 40+ – tu sme
😈 Retrobikeri, už som doma.
Éj, ale ste pokročili, Maco, tvoj pacient ešte dýcha? 😁
Offtopic:
Sledujem kôňšpirátorov na motoGeToXi, že im zmizol gokart-zoznam.
Chcem im to uľahčiť, lebo neraz sa šachový veľmajstri už sekli, ohľadom zoznamu napr. raz, keď som bol „vinný“ ja.
Ako neregistrovaný okoloidúci som vtedy bez problémov pridal Nočných vlkov do zoznamu a podozrenie tam padlo na registrovaných nevinných.
Vtedy som sa ozval a aj sľúbil, že viackrát tam nebudem skúšať šťastie. Nakoľko s mojou chrbtovou kosťou bolo vždy všetko v úplnom poriadku, sľuby samozrejme dodržujem a oznamujem, že ja v tom prsty teraz samozrejme nemám. 😈 😁 😛
Čestné pionierske (súdruh som nikdy nebol 😁 ).
Moc ohľadom zabezpečenia (ani strááááášne vtipného osadenstva) sa tam asi nezmenilo, ale to ňi môj problém.
Podstatné je, že kruh sa zúžil, pátrajte veselo ďalej …



Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou

Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca

Yamaha TRACER 7 a TRACER 7 GT 2025 – Sport-tourer novej generácie

TEST: Honda Hornet 1000 SP – veľký návrat v agresívnom balení

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou
