Odpoveď na: 40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme › Odpoveď na: 40+ – tu sme
😈 O tých päťstovkách moc neviem (strýc ju inak krátko mal), takže tipujem:
Preto je tak žiadaná, lebo motor má projekčne určitú spojitosť s Nortonom Manx, lebo je to veterán a je ho málo (vrátane šnekáča cca 7000 kusov dokopy), lebo českí veteránisti sú marketingoví mágovia, robia z toho biznis-artikel a Nemci sa za ne poserú (fámy kolujú dokonca aj o vyrábaných replikách), lebo bájkári-konšpirátori vytvárajú okolo tej 500 OHC legendárne príbehy, lebo predchodcovia aj odvodeniny tej motorky (vrátane 350 OHC) dosahovali pekné športové úspechy, lebo lebo.
Ja som sa z nej nikdy neposieral, už som viackrát písal, že aj jeden kamoš ju v praveku mal, ale nik s ním nechcel jazdiť, lebo sa mu to furt po pár kilometroch pokazilo.


TEST BMW M1000XR vs S1000XR: cestovateľ s okruhovým bratom

POZVÁNKA na 15. výročie Customs of Slovakia 2025

Motocyklový intercom SCS – ktorý si vybrať a ako ho namontovať?

Triumph Speed Triple 1200 RS 2025

Harley-Davidson – novinky 2025

TEST Ducati Diavel V4 vs Triumph Rocket 3 Storm R: Súboj titánov

TEST Honda CB650R s e-clutch: veľký pomocník bez obmedzovania

Malé supermoto, more zábavy: KTM 125 SMC R a KTM 390 SMC R

TEST Husqvarna Svartpilen 801: štýlová žiletka v čiernom

TEST Aprilia Tuono Factory V4 1100: stará vs nová podľa inštruktora MRA

Motocyklový intercom SCS – ktorý si vybrať a ako ho namontovať?

TEST Honda CB650R s e-clutch: veľký pomocník bez obmedzovania

Malé supermoto, more zábavy: KTM 125 SMC R a KTM 390 SMC R

Triumph Speed Triple 1200 RS 2025

TEST Ducati Diavel V4 vs Triumph Rocket 3 Storm R: Súboj titánov

Harley-Davidson – novinky 2025

TEST Husqvarna Svartpilen 801: štýlová žiletka v čiernom

POZVÁNKA na 15. výročie Customs of Slovakia 2025
