Odpoveď na: 40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme › Odpoveď na: 40+ – tu sme
😈 Ja som bol aj iskrička, pionier aj v SZM, lebo som musel. 😁
Potom už len ROH, lebo som musel. Ostatnému sa mi dalo uniknúť… 😁
K tomu ale trochu Svazarm, lebo som chcel (HIFI-klub).
Za komančov so slobodou to bola bieda, dlhý čas sme mohli čo len cez rieku do Maďarska 2x ročne.
Po zmene to prišlo, od severu Nemecka (Kolín nad Rýnom) po juh Portugalska (Faro) prejazdených cca 11 európskych štátov, že ma nikde nikto nezastavil.
Opakujem, NIKDE, ani raz.
Len po návrate na Slovensko, za prvým mestom radar a tak … 😁
Teraz, čo sme si už zvykli na voľný pohyb v EU, sami vidíte, akí sme už po dvoch mesiacoch znechutení obmedzeniami kvôli tej corone.
Preto som minule písal, že
„Európu obchádza strašidlo. Strašidlo koronizmu“ – aj keď asi nie všetci to pochopili.




Kawasaki Z900 SE 2025 – jemná evolúcia, ostrá esencia

BMW R 1300 R – Čistý výkon, inžinierska presnosť a jazdecký minimalizmus

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

Kawasaki Z900 SE 2025 – jemná evolúcia, ostrá esencia
