Connect with us

Odpoveď na: 40+ – tu sme

Domov Diskusné Fóra Kaviareň 40+ – tu sme Odpoveď na: 40+ – tu sme

#103656
przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)

😈 Pôvodne od jesene  som rozmýšlal fakt z nostalgie nad nejakým Mustangom na značkách, len tak k Dunaju. Jazdiť na odhlásenom Šarkánkovi je dosť rizikové.

Ceny zachovalých Mustangov sú ale vo hviezdach, tak som sa na tie – inak už v momente výroby zastaralé šroty – vykakal a hladal som niečo rozmermi a váhou podobné, až kým som si neuvedomil, že to by bolo na dnešnú dobu fakt málo.

Cez zimu som si teda už plánoval kúpiť nový vzducháč Kawasaki KLX 230, nemohol som sa dočkať, kedy sa u nás objaví.
Konečne prišiel, ale výstava sa na jar nekonala, naživo som ho nevidel.
Až keď v Nových Zámkoch v predajni som sa k nemu postavil, som zistil, že sedlo je vo výške mojich bradaviek, tak som vytriezvel a s plačom som začal hladať niečo fakt pohodlné.

Takže papi-recenzia:

Beta Urban má kolesá, ako väčšina dnešných „krosových“ Pionierov, vzadu 16 a vpredu 19-ky, tak mi padla do oka.

Výroba v Taliansku, motor Suzuki z Japonska. Na cestách okresky zvláda v pohode, kamióny ťa nemusia predbiehať, v techničáku sa píše max. 115 km/h. Pritom vyleze fakt všade, asi ani tú väčšiu rozetu nenamontujem.

Obavy, že to bude aj pre malého deda (173 cm 😁  ) až príliš malé, sa nenaplnili. Rázvor to má 1345 mm, pre porovnanie Jawa 350 634 má 1320 a Mustang len okolo 1165, takže Beta Urban je v pohode.

Určite ste si všimli z mojich reakcií (  😈  )  pri nejakých čundroch, že nepatrím k nejakým cirkusantom a hulákačom v prírode, tak mám radosť zvlášť z toho, že Beta je mimoriadne tichá, z motora len jemnučký šelest a z výfuku za jazdy len 76 bD(A) – je to údaj z technického.

Fakt je to mimoriadne tiché, motorka ľahučká, jak bicykel a čo pár km som doteraz stihol najazdiť, v prilbe nie, že sa usmievam, ale normálne sa rehocem. Mám z Urbana radosť, jak malé deccko…  😁

Advertisement

Partneri