Odpoveď na: 40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme › Odpoveď na: 40+ – tu sme
😈 Milhaus, všetci vieme, ako je to s čínou.
Ale je rozdiel, keď sa udáva 8 bar (v niektorých e-shopoch dokonca až 10 bar) alebo keď sa udáva u klasického šmejd-typu 2 alebo 3 barov.
Aj keď obe spĺňajú trebárs len cca 60-70 % z udanej hodnoty, rozumný človek si vie vybrať.
Dôvod, že som ten Lidl pridal, bol ten, že ten dobrý stál teraz menej, ako často stojí ten šmejd.
K tomu všetky svoje vehikle „dolaďujem“ s tým mojim, motocyklami a malotraktorom počnúc až cez auťácke letné-zimné a kadejaké prívesy, kerých mám asi 5…
Meriam vlastným starým spoľahlivým ČSSR-tlakomerom z kamiónu, mám aj druhý z našej starej Škodovky, aj tretí od kamoša zo servisu, tie majú stupnice do 3 a 4,5 barov, ale v danom rozsahu merajú všetky prakticky rovnako, nie, ako čínske.
To, že sú aj kompresorky šmejdy, som písal v prvom príspecku, že všetky čínske tlakomery sú nafigu, som písal tiež. Ty si z toho asi hovno pochopil a polemizuješ tu o tom hovne, čo si z toho pochopil.
Ja píšem o tomto, stačí to, aby si z toho niečo pochopil, geňiuš? 😁



Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou

Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca

Yamaha TRACER 7 a TRACER 7 GT 2025 – Sport-tourer novej generácie

TEST: Honda Hornet 1000 SP – veľký návrat v agresívnom balení

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou
