Odpoveď na: Svet plný debilov
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › Svet plný debilov › Odpoveď na: Svet plný debilov
jaRRo benzin mi za sedem rokov jazdenia na motorke dosiel 4 krat. kedze sa mi to casto nestava, nie som este celkom nacvicena pri zazneni prveho zakaslania motora, rychlo zapnut rezervu a vlastne skoro zakazdym som sa cudovala co sa to vlastne s moto deje.v dvoch pripadoch, ked som zapla rezervu, motorka ihned nenaskocila ale musela byt mykana. v ostatnych dvoch pripadoch uz bola na rezerve, ked benzin dosiel. neviem ako je to v tvojom pripade ale moje motorky vzdy urobia taky „kaslavy zvuk“ a otacky motora hned klesnu na nulu. zial iba raz som bola schopna zareagovat rychlo ked som vytlacila spojku a zaradila rychlo neutral a moto ma este na volnobehu zaniesla o niekolko metrov viacej, ako ked som len na nej sedela a cudovala sa co sa to deje. rychlost v tom pripade rapidne klesla, i ked to nebolo tak rychlo ako keby musim zastavit nudzovo.
pripad o ktorom som hovorila, bol, ze som MOHLA ist 180 kmh (co je u mna normalna maximalna rychlost, ktora je testovana dost casto) v najrychlejsom jazdnom pruhu na autostrade, pricom som mala na mysli treti jazdny pruh (aj ked sa objavia dvoj pruhove az 5 pruhove- v anglicku) v anglicku je odporucena minimalne 2 sekundova vzdialenost medzi vozidlami, ktoru vela ludi nedodrziava a hlavne nie v najrychlejsom jazdnom pruhu, ktory zial ako jediny sluzi na obiehanie. ak by som chcela prejst do druheho jazdneho pruhu, musela by som sa rychlo presvedcit ci nic nejde. ak by som si to „nudzovo“ narychlo hodila do druheho a potom do prveho, pravdepodobnost ze ma nieco prevalcuje nie je zanedbatelna.plus nejaky na Volve si to moze za mnou rezat,a ak si neuvedomi, ze sa ku mne rychlo priblizuje, moze ma seknut k zemi. Ak by sa mi nepodarilo prejst na krajnicu, musela by som nudzovo zastavit v tretom jazdnom pruhu na kraji, zapnut vystrazne svetla a ci uz cakat ze si ma vsimnu policajti (v anglicku mame kopec CCTV) ale urcite by v tom useku ziadna nebola, tak by som musela zavolat na nudzove cislo 999 a vysvetlit im moj zmareny kamikadze utok. Oni by prisli a zastavili by premavku kym by som si ja odtlacila motorku na krajnicu a tam sa ju pokusila nastartovat. Startovat ju a rozbiehat sa v tretom jazdnom pruhu tuna neodporuca!! Navysse ked sa mi toto stalo bol Piatok obed, cas ked sa drvivej vacsine konci pracovny cas, a kazdy sa ponahla domov, pricom mysli na to co bude robit cez vikend alebo si uz na mobile dohaduje vecerny plan.
Som nesmierne rada ze moja diskusia ktoru som otvorila na to, aby ludia vedeli ako si niekto krati volny cas a pripadne pridali nieco co sa stalo na oplatku inym aby sa aj ostatni vyvarovali zmenila na diskusiu: neklames nas tu a dosiel ti vobec niekedy benzin?
☹️



Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou

Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca

Yamaha TRACER 7 a TRACER 7 GT 2025 – Sport-tourer novej generácie

TEST: Honda Hornet 1000 SP – veľký návrat v agresívnom balení

BMW R 12 & R 12 nineT – králi štýlu, charakteru a boxerovej klasiky

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk
