Odpoveď na: Prestup do inej kategórie.
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › Prestup do inej kategórie. › Odpoveď na: Prestup do inej kategórie.
No, ja sa poznam, mimo pevnej cesty by som neisiel. Vozil som sa uz aj na ostrej crosske, ale ved na tom sa neda jazdit, ani to ovladat. Hupe sa to, nebrzdi to, no hroza. A samozrejme to najhorsie – pozicana motorka , skapala mi a asi 1 km som to tlacil, co som to nedokazal nakopnut… 😁 Nie, enduro, ani cross nie je pre mna. Obdivujem ludi, co to vedia… Maju vela cviku aj padov. Ja sa mam rad a chcem so sebou este nejaku dobu pobudnut…A babrat v motore sa mi tiez nechce – poznas to: Nemas co robit? Kup si staru crossu.
Co sa tyka ochrany proti vetru – to bol aj moj problem – mam dost haklive oci a Shadowa som kupil bez stitu. Na CBRke som mal integralu, tak som tento problem nepoznal. Na copra sa to nehodi, takze mam otvorenu prilbu a poviem ti, do 70km/h som vladal jazdit, potom to uz bolo o samovrazde (aj ked som mal okuliare). Takze ako prvu vec som dokupil stit a som spokojny. vsetok vzduch rozraza, za dazda trosku ochrani a co je pozitivne chyta aj vsetok nizko letiaci hmyt, kamienky…
Samozrejme na coprovy nejazdim nad 130km/h, takze nemam problem s naporom vzduchu. Pri CB 1300 ci XJR 1300 by nastal aj tento mozno problem. Oci by problem asi nebol, mal by si integralu, napor vzduchu – tazko povedat.
Ked som mal CBRku, do 180 km/h som mohol „stat“ na rukach, nad 180 km/h som uz zalahol, lebo napor vzduchu bol neprijemny. Nad 220 km/h uz bolo aj zalahnutie neprijemne pre hlavu – prilba poskakuje vo vetre ako diva. Vsak to poznas.
Neviem, skus sa previest a vyskusat. Asi sa to vsak da vydrzat, inak by sa tieto motorky asi nepredavali 🙂
A co sa tyka spotreby – ta VZDY zavisi iba od tvojej pravacky. Ak sa ti naozaj paci, ber ju. Nekupuj, co sa ti nepaci.
Moto Guzzi V85 Strada: stará škola, nový charakter
BENDA 2026: Dark Flag 950, Rock 707 a Rock 250 CVT
Inovácie pre Moto Guzzi 2026 – nové farby pre V7, V85 a Stelvio
Čínske motorky: nové mená, veľké ambície
EICMA 2025 – BMW, Ducati, Triumph, Aprilia, Moto Guzzi a Vespa
Benelli TRK 602 X (2025): Nová generácia dobrodružstva
Novinky motocyklov Aprilia 2026 z EICMA 2025
Reportáž EICMA 2025: Japonský štvorlístok naživo
DUCATI HYPERMOTARD V2 (2026) – hyper sranda s véčkom
Novinky Honda z EICMA 2025: V3R, nový tourer, elektrika a niečo k tomu
Kawasaki KLE500 (2026): Návrat legendy pre nové dobrodružstvá
Čínske motorky: nové mená, veľké ambície
BENDA LFC 700: extravagantný futuristický cruiser, za dobrý peniaz
Honda XL750 Transalp (2025): ľahké dobrodružstvo, veľký záber
Reportáž EICMA 2025: Japonský štvorlístok naživo
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026: viac kontroly, dlhší dojazd, rovnaké dobrodružstvo
Triumph Trident 800: nový trojvalcový roadster s veľkým apetítom na zákruty
BENDA 2026: Dark Flag 950, Rock 707 a Rock 250 CVT
Kawasaki Z900RS 2026 – evolúcia retro klasiky
