Odpoveď na: Jeden vyfuk alebo dva?
Domov › Diskusné Fóra › Motoporadňa › Jeden vyfuk alebo dva? › Odpoveď na: Jeden vyfuk alebo dva?
Normálne my baba yaga dala červa do hlavy. Keď si ešte zoberiete spojkový kôš a lamely na ľavej strane, oproti je ťažší zotrvačník, to by mohlo byť na motore vyvážené zase uložením súkolies na ľavej strane – aj to hrá svojim spôsobom úlohu, keď už sa bavíme o ťažisku. Ale aj tak si myslím, že celkový motocykel vyvážený nie je. Považujem to skôr za silu zvyku, že pri náklone na ľavú stranu to vyžaduje väčší náklon jazdca, ako na pravú – ťažšiu stranu. Niečo podobné ako pri riadení auta a stláčaní pedálov spojky a brzdy. Nohy sú na to tak zvyknuté, že to považujeme pomaly za rovnakú námahu, pokiaľ si pravou nohou nestlačíme pre zmenu spojku a naopak.
Takže ja som za, motocykel vyvážený nie je.
Moto Guzzi V85 Strada: stará škola, nový charakter
BENDA 2026: Dark Flag 950, Rock 707 a Rock 250 CVT
Inovácie pre Moto Guzzi 2026 – nové farby pre V7, V85 a Stelvio
Čínske motorky: nové mená, veľké ambície
EICMA 2025 – BMW, Ducati, Triumph, Aprilia, Moto Guzzi a Vespa
Benelli TRK 602 X (2025): Nová generácia dobrodružstva
Novinky motocyklov Aprilia 2026 z EICMA 2025
Reportáž EICMA 2025: Japonský štvorlístok naživo
DUCATI HYPERMOTARD V2 (2026) – hyper sranda s véčkom
Novinky Honda z EICMA 2025: V3R, nový tourer, elektrika a niečo k tomu
Kawasaki KLE500 (2026): Návrat legendy pre nové dobrodružstvá
Čínske motorky: nové mená, veľké ambície
BENDA LFC 700: extravagantný futuristický cruiser, za dobrý peniaz
Reportáž EICMA 2025: Japonský štvorlístok naživo
Honda XL750 Transalp (2025): ľahké dobrodružstvo, veľký záber
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026: viac kontroly, dlhší dojazd, rovnaké dobrodružstvo
Triumph Trident 800: nový trojvalcový roadster s veľkým apetítom na zákruty
BENDA 2026: Dark Flag 950, Rock 707 a Rock 250 CVT
Kawasaki Z900RS 2026 – evolúcia retro klasiky
