Odpoveď na: Add. technika spolujazdca
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › Add. technika spolujazdca › Odpoveď na: Add. technika spolujazdca
Hehe, to som zazil. Priprav sa, ze budes mat stale pocit, ze mas predne koleso stale vo vzduchu.
Vozim svoju manzelku (51 kg), ale ked som viezol do Ciech Hergiho, ktory ma viac kg (80 a viac), mal som od zaciatku pocit, ze idem po zadnom.
Ked mu vsak vysvetlis, co a ako – nemas problem. Iba treba zo zaciatku opatrne. A ked budete stat na semaforoch, nech ma stale nohy hore. Inak ti bude „krivit“ rovnovahu. Ked sa uz raz rozbehnes, nebudes mat problem s rovnovahou. Ako pisal Vidi – najhorsie je to s pomalymi rychlostami = krokovymi. Tam sa s nim dohodni, ze keby daco, nech da nohy na zem a pomoze ti ju podrzat.
Vyska nie je problem – akurat bude mat na prilbe viacej musiek ;o). Coper nie je SS.
Vela prijemnyh km.
Milan
Moto Guzzi V85 Strada: stará škola, nový charakter
BENDA 2026: Dark Flag 950, Rock 707 a Rock 250 CVT
Inovácie pre Moto Guzzi 2026 – nové farby pre V7, V85 a Stelvio
Čínske motorky: nové mená, veľké ambície
EICMA 2025 – BMW, Ducati, Triumph, Aprilia, Moto Guzzi a Vespa
Benelli TRK 602 X (2025): Nová generácia dobrodružstva
Novinky motocyklov Aprilia 2026 z EICMA 2025
Reportáž EICMA 2025: Japonský štvorlístok naživo
DUCATI HYPERMOTARD V2 (2026) – hyper sranda s véčkom
Novinky Honda z EICMA 2025: V3R, nový tourer, elektrika a niečo k tomu
Kawasaki KLE500 (2026): Návrat legendy pre nové dobrodružstvá
Čínske motorky: nové mená, veľké ambície
BENDA LFC 700: extravagantný futuristický cruiser, za dobrý peniaz
Honda XL750 Transalp (2025): ľahké dobrodružstvo, veľký záber
Reportáž EICMA 2025: Japonský štvorlístok naživo
Kawasaki Z650 S (2026): nový postoj, ostrejší výraz, stále ľahká
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026: viac kontroly, dlhší dojazd, rovnaké dobrodružstvo
Triumph Trident 800: nový trojvalcový roadster s veľkým apetítom na zákruty
BENDA 2026: Dark Flag 950, Rock 707 a Rock 250 CVT
