Odpoveď na: Ako nás v autoservise odžubali..
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › Ako nás v autoservise odžubali.. › Odpoveď na: Ako nás v autoservise odžubali..
Pedrito, nic v zlom, ale oni uz ho kupili…
Sothar, nemali ste nahodou nejaky problem s rozvodmi na tom aute? Lebo servisny interval u kazdeho auta predpisuje vymenu rozvodov (remenov) pri urcitom pocte najazdenych km (okrem aut s retazou, ta vydrzi viac). Zalezi, kolko ma auto najazdenych km na tachometri, podla toho sa to meni, alebo na starobu po niekolkych rokoch. Vacsina aut v bazare ma stocene kilometre, povodne boli niekde tesne pred vymenou rozvodov a potom sa deju taketo neprijemnosti. Ak ale auto ma napr. 100 tisic km a servisny interval vymeny je zrovna taky, prve ste mali dat urobit tuto vymenu. Predajca sa bude branit tym, ze za to nemoze a bude mat pravdu. Neviem, co si odo mna chcela cez telefon, napis mi ked chces sukromnu spravu. Ja som nezabudla, ako si sa ku mne zachovala na chate, ked som ti hovorila, aby ste to auto nekupovali. Myslela som to v dobrom… Servis u nas nepripada do uvahy, robit opravu po niekom, kto tam bohvie co porobil sa neda. Na druhej strane je zbytocne platit za opravu niekde v dalsom servise, treba si svoje naroky uplatnit tam, kde doslo k problemu a reklamovat. Ak vam preskocil rozvodovy remen, alebo ho rozdrapilo, skody byvaju dost velke a financne nakladne, pohybuju sa v desiatkach tisic korun. Je to na dlhe lakte, drzim palce, nech sa to vyriesi vo vas prospech.



Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou

Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Yamaha TRACER 7 a TRACER 7 GT 2025 – Sport-tourer novej generácie

TEST: Honda Hornet 1000 SP – veľký návrat v agresívnom balení

BMW R 12 & R 12 nineT – králi štýlu, charakteru a boxerovej klasiky

Kawasaki Z500 2024 – Malý veľký naháč

TEST: Brixton Crossfire 500 XC – scrambler, ktorý má gule

Triumph Tiger Sport 800 vs. 660 2025: Rovnaký štýl, iný svet

TEST: Honda GB350S – poctivý klasik pre moderného jazdca

Kawasaki Z500 2024 – Malý veľký naháč

Triumph Tiger Sport 800 vs. 660 2025: Rovnaký štýl, iný svet

TEST: Brixton Crossfire 500 XC – scrambler, ktorý má gule

Yamaha TRACER 7 a TRACER 7 GT 2025 – Sport-tourer novej generácie

TEST: Honda Hornet 1000 SP – veľký návrat v agresívnom balení

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

BMW R 12 & R 12 nineT – králi štýlu, charakteru a boxerovej klasiky

Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca
