Odpoveď na: 40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme › Odpoveď na: 40+ – tu sme
😈 Samozrejme som pridal fotku s neopraveným textom, tá lepšia ja napr. na RJS v téme 40+ na 526. strane (pridané cca 17:09).
V časti o širokom sedle malo byť …“aj pre štvorvalec by bola hanba“…
O čom točím? Predná časť sedla sa vždy zužuje, aby si ľahšie dotiahol na zem, keď stojíš. U dvojvalcoch to nie je problém, stavba je užšia, ale ani u štvorvalcoch pri rozumnom stvárnení nemusíš mať nohy rozčapené, jak stará k.u.r.v.a… 😈 Nie, ako ťa núti tento jawácky rám, pre radový dvojval až nepochopiteľne široký. Ak nemáš dva metre, nedotiahneš na zem… 😁
Tá šírka rámu hore nemá nič spoločného so širokým uložením zadnej kyvky, s tým na mňa nechodte.
Však aj moja 4val. CBF-ka to má „nafigu“ vyriešené, ale od tej Jawky aj tak 100x lepšie…
Kua, poďte už niekto sa so mnou hádať, nudím sa! 😈
Je tu nejaký Čech? H
Hogu, kde si? 😁




Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku
