Nahý model strednej hmotnostnej kategórie CB650R a jeho súrodenec CBR650R vstupujú do modelového roku 2024 s osvieženým vzhľadom a s novými technológiami.
Unikátny dizajn Neo Sports Café modelu CB650R sa vyvinul do elegantnejšieho, dynamickejšieho, ale aj praktickejšieho motocykla. Predku dominuje nový skosený LED svetlomet, za ktorým nasledujú nové kryty chladiča. Nová je ostrejšia zadná kapotáž zakončená novým zadným svetlom.
Pri súrodencovi CBR zmenili dvojité LED svetlomety doplnené o aktualizovanú hornú a spodnú kapotáž. Prerobili aj zadnú časť, ktorá pôsobí veľmi štíhlo. Oba stroje sú vybavené technológiou konektivity Honda RoadSync a novým päťpalcovým plnofarebným TFT displejom. Konečne motorka dostane novú prístrojovku, ktorá si už dlho zaslúžila výmenu.
E-Clutch CB650R a CBR650R – elektronická spojka
CB650R a CBR650R sú zároveň prvými motocyklami značky Honda, ktoré dostanú Honda E-Clutch. Ide o prvú plne automatickú spojku na svete určenú pre motocykle s viacstupňovými prevodovkami. Navrhli ju tak, aby jazdu na motocykli spríjemňovala a zatraktívňovala všetkým používateľom od začiatočníkov až po expertov.
Vďaka Honda E-Clutch pri radení na vyšší aj nižší rýchlostný stupeň odpadá nutnosť používať spojkovú páčku. Jazdec iba ovláda nožnú radiacu páku, ktorá zaistí mimoriadne rýchle a konzistentné radenie, rovnako ako pri použití rýchloradenia. Pri preradení pritom dochádza k harmonickej kombinácii čiastočného rozpojenia spojky a prerušeniu vstrekovania paliva a zapaľovania. Tým sú eliminované rázy spojené s preradením a je zaistená mimoriadne hladká jazda. Spojkovú páčku nepotrebuješ ani pri spomaľovaní alebo zastavovaní. Systém Honda E-Clutch, ktorý je aktivovaný ihneď po naštartovaní motora, si poradí s oboma scenármi. Ak si to však jazdec praje, môže spojkovú páčku používať tak, ako je zvyknutý. Ak si jazdec praje tento systém pre niektorú jazdu vypnúť, môže tak urobiť prostredníctvom prístrojového panelu.