Spravodajstvo

Nové trojvalcové motocykle CFMOTO: 675NK a 675SR-R 2025

Publikovaný

on

Nový trojvalcový motor CFMOTO 2025

Oba modely, 675NK a 675SR-R, používajú rovnaký trojvalcový motor so zdvihovým objemom 675 cm3. Tento kvapalinou chladený motor s časovaním ventilov DOHC produkuje 90 k pri 11 000 ot./min a poskytuje maximálny krútiaci moment 68 Nm pri 8 250 ot./min. To znamená, že modely 675NK a 675SR-R môžu byť škrtené aj na vodičský preukaz A2 – pokiaľ výrobca ponúka prestavbovú sadu.

Podvozok a brzdy

Oba modely sú založené na oceľovom rúrkovom ráme a sú vybavené hliníkovým zadným kyvným ramenom. Odpruženie tvorí vpredu upside-down vidlica Ø41 mm, ktorá je plne nastaviteľná a vzadu monoshock s nastaviteľným tlmením predpätia a odskoku. Zdvih odpruženia je 130 mm vpredu aj vzadu. Brzdový systém zahŕňa 300 mm dvojité kotúčové brzdy s radiálne uloženými štvorpiestikovými brzdovými strmeňmi vpredu a 240 mm jednokotúčovú brzdu s jednopiestikovým strmeňom vzadu. Oba modely majú ABS a trakčnú kontrolu (TCS).

CFMOTO 675NK 2025 – naháč

675NK je naháč v sérii a vyznačuje sa vzpriamenou polohou jazdca. Výška sedadla je 810 mm. Suchá hmotnosť je 189 kg, čo je na túto triedu solídna hodnota. Nádrž má objem 15 litrov a 675NK je k dispozícii vo farbách Glacier White a Tundra Grey.

CFMOTO 675SR-R 2025 – Super športový model

Model 675SR-R navrhli ako superšportový motocykel a vyznačuje sa kompaktnejším dizajnom a aerodynamickou kapotážou. S rovnakou výškou sedadla 810 mm ako 675NK je 675SR-R navrhli pre športovejší posed a lepšie aerodynamické vlastnosti. Aj tu je suchá hmotnosť 189 kg. 675SR-R je k dispozícii vo farebných variantoch Nebula White, Nebula Black a Aerolite Grey.

Elektronika a vybavenie

Oba modely vybavili LED osvetlením s animovaným dizajnom svetlometov a 5-palcovým TFT displejom. Voliteľne si môžeš pridať modul T-Box, ktorý ponúka ďalšie funkcie konektivity. Výbava zahŕňa všetky podstatné prvky, ktoré sa dnes od strednej triedy očakávajú. Ceny a plánované uvedenie na trh sa stále komunikujú.

Pridaj komentár

Najčítanejšie

Exit mobile version