Connect with us

Spravodajstvo

Online správy ? Suzuki, Honda, Yamaha, Piaggio, BMW, KTM (Eicma Miláno 2008)

Publikovaný

on

Miláno 4.11.2008

Výstava v Taliansku oficiálne začala novinárskym dňom a tajnička menom ? Novinky 2009 je úplná. Najväčšia pozornosť bola zaslúžene venovaná domácim značkám, no presne podľa očakávaní aj ďalšie významné svetové značky si po kolínskom Intermote nechali zopár prekvapení aj do Milána.

Suzuki
Málokto očakával novinky od Suzuki, no nakoniec príjemne prekvapila v podobe modernizovaného modelu Bandit. Modernizácia sa však týkala len menšej 650-ky. Ďalším prekvapením bol aj futuristický prototyp maxiskútra s označením Gemma.

Honda
Skútre tvoria na talianskom trhu až 70% všetkých predaných jednostopových vozidiel a zdá sa, že Honda si to vzala k srdcu a v Miláne predstavila dva nové modely skútrov. Prvým je nová generácia modelu SH125/150, ktorý je mimochodom najpredávanejším motocyklov v Európe vôbec. Ďalšou novinkou je maxiskúter SW-T400, ktorý je poháňaný radovým dvojvalcom a vlastne nahrádza model Silver Wing 400.

Yamaha
Yamaha je ďalšou japonskou značkou, ktorá si nechala niečo do Milána. Podobne ako Honda predstavila nový maxiskúter. Nová generácia modelu Majesty 400 pôsobí atraktívnejším a najmä športovejším dojmom. Oveľa väčšiu pozornosť ako nová generácia maxiskútra však pútal prototyp s označením Tessaract, ktorý je vlastne štvorkolkou, no podobne ako v prípade modelu MP3 od Piaggia umožňuje systém zavesenia kolies náklon podobne ako na klasickom motocykli.

Piaggio
Taliansky koncern Piaggio v súčasnosti združuje sedem značiek: Aprilia, Piaggio, Moto Guzzi, Gilera, Derbi, Scarabeo, Vespa. Minimálne v počte ponúkaných modelov je Piaggio viac ako vyrovnaným konkurentom japonskej štvorke. Aprilia sa okrem nového továrenského superbiku pripraveného pre Maxa Biaggiho, prezentovala aj zaujímavým prototypom. Ďalší zaujímavý prototyp s označením MPIII Hybrid sa objavil na stánku Piaggio a ide o zaujímavú kombináciu pohonu klasickým motorom a elektromotorom.

BMW
Prezentácia BMW rovnako patrí medzi prekvapenia a táto nemecká značka si nechala dve prekvapenia aj do Milána. Prvou novinkou je dlho očakávaný naháč F800R. Ďalšou novinkou je prototyp s označením LO Rider a ide vlastne o skladačku, ktorú si môže zákazník individuálne ?doladiť? podľa vlastných predstáv.

KTM
Rakúska značka prestavila dva nové modely. Prvým je ?R? verzia superbiku RC8, ktorá sa v budúcom roku objaví v nemeckom šampionáte Superbikov. Druhým modelom je ?turistická? verzia veľkého supermota s označením KTM SMT 990

Noviniek bolo samozrejme oveľa viac, no tým sa budeme venovať v podrobnej reportáži v najbližšom vydaní Motomagazínu 12/08, ktoré sa na stánkoch objaví už 20.11.08.


Red. Motomagazín & Motocykel.sk

Online správy ? Suzuki, Honda, Yamaha, Piaggio, BMW, KTM

12 komentárov

1 komentár

  1. ogard

    4. novembra 2008 at 22:31

    O kolko by clanky na tomto servri boli zaujimavesjie keby fotky vedeli byt aj v texte

  2. raptor

    5. novembra 2008 at 8:07

    KTM SMT990 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  3. kxbibo

    5. novembra 2008 at 8:13

    Z tej Husqvarny som sklamaný, nepáči sa mi.
    Ale ten BMW Low Rider je pekný.

  4. AMIS

    5. novembra 2008 at 23:29

    Tá GUZZI 😈 Na jar vylezieme aj my takýto ošperkovaný 😁 😁 😁

  5. VladiB

    6. novembra 2008 at 11:57

    AMIS Čo horíš na tie originál kufre, vyzerá to tak že asi neodoláš a staré budeš predávať?

  6. VladiB

    6. novembra 2008 at 11:58

    Teda hovoriš …

  7. Frank

    10. novembra 2008 at 12:47

    To čo Taliani poznajú len skútre???? 😟 tie foto by mali byť v článku určite by to oživilo 👋 🙂 🙂 🙂

  8. Marek750

    11. novembra 2008 at 21:01

    Z tých KTM je mi nejak blivno 😛

  9. raptor

    11. novembra 2008 at 21:31

    Vlado tie kufre zo stelvia adventure su podla mna traxy… a tie amis ma len mozno nie v tej farbe

  10. AMIS

    11. novembra 2008 at 23:54

    Tak tak mám tie väčšie strieborno čierne a už som nahodil rám na , terazky špekulujem ako na ten rám dostať tie traxy 😉

  11. ZOMBY

    12. novembra 2008 at 5:52

    Marek750 mne sa pacia ale cakal som viac uprav. bolo kopec reci o tom ze 990 motory koncia a kukam ze este rozsirili seriu. 1190 je podla mna adventure zbytocne.

  12. raptor

    12. novembra 2008 at 8:09

    Zomby presne si ty vystihol… 990 uuuuuplne bohate staci a nikto z nas normalnych smrtelnikov ten potencial nevyuzije… ale ja by som tam videl suvis s tym ze ak chcu mat motor s rovnakym vykonom ktory bude dopredu plnit nove emisne a hlukove normy tak ho musia koli vsetkym tym katalyzatorom a tlmicom trocha prevrtat

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Advertisement

Najčítanejšie

Partneri