Po prečítaní článku redaktora týždenníku Plus 7 dní (číslo 18) Martina Guziho som si nemohol pomôcť a dovolil si napísať reakciu na jeho článok.
Keď som si prečítal nadpis, očakával som plnú redaktorskú prácu na tému výfuk na motocykloch. Čakal som porovnanie zákonov, pokutovanie v iných štátoch a riešenia ako by to malo fungovať. Bohužiaľ som sa zase sklamal. Naozaj by som to bral. Veď je to pravda, že viaceré /nie každé/ stroje, nemajú šancu homologizačný limit hluku splniť. No chýba dôvod, a skutočnosť ako to naozaj je. Ale poporiadku.
Článok má fázovo nalinajkované zlé miesta. Na začiatku, v strede a na konci. Nechcem to konkretizovať. Jednoducho, motocykel je zlý. Motorkár je zlý. Tá minca má ale dve strany. Nedá sa uprieť, že pravdou je zloba ktorá na ceste vládne. Aj tá motocyklová. Sú aj takí užívatelia jednej stopy, ktorí sa správajú na cestách zle, ohrozujú a ničia nie len seba. Ale také percento, a oveľa väčšie, poznáme aj u tých, ktorí krútia volantom. Pán Guzi, vaša tendencia je účelová a zachádza do extrémov. Treba si odpovedať na otázku, kto je motorkár a ako ho definovať. Váš príklad ?zdrogovaný motorkár zabil ženu na prechode?, je síce realita, no motorkárska obec tohto človeka hlboko odsúdila. Ak má niekto peniaze a nevie čo si má kúpiť, následné rozhodnutie padne na super rýchlu KTM ? to nikoho motorkárom nespravilo. V Bratislave cez pekný voľný deň vyťahuje motocykel asi 2 000 jazdcov. Určitá skupina sa má potrebu naháňať na pezinskej Babe. Ale je ich koľko, 20? Čo ten ostatok? Medzi bežných motorkárov využívajúcich motocykel na príjemnú turistiku patria aj vzdelaní ľudia, chudobní či bohatí alebo obyčajní fanúšikovia motocyklov. Tí jazdia turistiku, ktorá pre nich znamená cestu oddychu na ceste do Modry na zmrzlinu, prípadne na otočku do Tatier, alebo až do Egypta. Ľudia sa pán redaktor, divte sa alebo nie, delia len na zlých a dobrých. A takí sadajú za volant auta, motocykla, kamiónu i traktora. Postoj že človek na motorke je zlý je viac ako archaický. Len keď vojdeme do 100-ročnej ?benzínovej? histórie, vieme, že motorka bola jediný dopravný prostriedok v motorizovanej rodine, automobil bol už pre majetnejších. Chceme zakázať motocykle? Alebo chceme zmeniť správanie? Momentálne cenové možnosti dávajú príležitosť kúpiť si motocykel skoro každému. Aká je príprava pre začiatočníka? Ako pripravujeme aj deti na bezpečnosť na ceste. A v neposlednom rade, výchova vodiča automobilu, ktorý má byť pripravený, že na ceste jazdia aj motocykle – tá je absolútne nulová. V iných štátoch prebieha kampaň pred začiatkom sezóny, veď motocykel má malú stavbu, ktorú bežne vodič automobilu pri zaraďovaní do pruhu prehliadne a tak ohrozený je práve motocyklista. Tu je práve ten dôvod hlučnejších výfukov. Priznávam sa sám za seba, že po 18 rokoch na cestách som len dva krát mal motocykel, ktorý používal sériový výfuk a takmer ma to stálo život. Nie je to správne, no to že Vás v aute počujú, dáva vám šancu na prežitie ? jednoducho vás niekto ?neodpálkuje? pod kolesá iného auta. Priznávam sa aj tomu, že cez slnečný deň na svojom Harley – Davidson-e používam diaľkové svetlo, lebo sa stane, že aj za takéhoto jasného dňa vás vodič na vedľajšej ceste nezbadá. Som zlý? Nemyslím si. Snažím sa prevádzkovať svoj koníček mototuristiku tak, aby som sa vrátil k rodine.
Pri prvej vete článku som sa pousmial no dám aj ja teda jedno porovnanie. Ak to chceme porovnať ? Motocykel vs Auto, je to ako byť osobne na finále ligy Majstrov vs pozerať tento futbal v televízii. A teraz bez poézie. Vnímanie a vôňa kraja, cez ktorý prechádzate je niečo iné ako sedieť za volantom. Pritom to chce aj fyzickú námahu, čo u auta nepotrebujete. Motocykel sa ovláda celým telom a chce plné sústredenie. To radí aj tých, ktorí nepoužívajú závodné stroje medzi športovcov. Čo teda robiť? Namiesto hanenia skúsme poukázať na problém jednoznačne a nie tak nepresne ako vy na 60 strane. Treba selektovať, nehádzať všetkých do jedného vreca. Taktiež treba poukazovať aj na to iné, čo motorkárska obec vykonáva. Organizovanie akcií pre deti, zbierku a pomoc detskej onkológii, alebo pravidelné darovanie krvi, ktoré funguje naozaj dlho. Musíme sa pozrieť aj na to, prečo sa na Pezinskej Babe porušujú zákony. Nie je to ospravedlnenie, no tento štát neumožnil majiteľom športových motocyklov využitie akéhokoľvek závodného areálu, prípadne poloprofesionálnu dráhu. Takto im ostáva navštíviť len Brno alebo Maďarsko. Postoj ?tak nech nejazdia? tu ale neobstojí. Aj pomer predaných motocyklov proti nehodám na nich je značne menší ako je to u automobilov.
Preto sa vlastne pýtam, prečo ta nenávisť proti všetkým ?motorkárom?? Nie je tá zaujatosť niekde v nás? Alebo je naozaj náš štát na tom tak mentálne zle, že máme čo doháňať proti Francúzku, Taliansku alebo Anglicku, čo do motocyklového povedomia? Do svedomia si musia majitelia motocyklov vstúpiť, ale to aj vodiči automobilov a dokonca aj bežní ľudia. Inak sa dostaneme do kruhu obvinení a ukazovania prstom na tých druhých.
Ja som necitala plus7 dni, citala som iba toto, ale stale sa nemozem zbavit dojmu, ze za leto tych proti-motorkarskych clankov este bude habadej…
kazdopadne ocenujem campovu snahu opisat nas v tom normalnom svetle (palec hore) Pokial to zmeni pohlad len par ludi na motorkarov, tak to ma vyznam… V podstate mi je to suma-fuk, akurat je to taky divny pocit, ze idem niekde dedinou a zahliadaju po mne, ze aha gangster…
len campa – daj si nabuduce niekomu skontrolovat pravopis 😉 🙄
campa palec hore. packy heh, keby len gangster. ja som tak naposledy prisiel sluzobne na jedno stavenisko a priniesol nejake nahradne diely ku stroju a zakaznikov mechanik sa ma pytal : “ A Ty si naozaj obycajny zamestnanec ? – Lebo ja som bol vzdy v tom, ze motorkari su len mafiani a vypalnici „. Skoro ma vystrelo. nasledne som mu vysvetlil ako sa veci maju a ze niekto prepije a prefajci, iny ma (napr. aj) BMW. Myslim, ze jeho pohlad sa (aspon trosku) zmenil …
Ako neviem čo sa sťažujete, ja teda ale budem hovoriť za seba:
Ja som zlý človek, arogantný, škaredý, závistlivý, nenávidim deti, opovrhujem ženami, inými rasami a etnikami, egocentrik, hovado božie, narcis samoľúby, zákerný jazdec, vrah veriacich babiek, ancikrist, satanovo ľavé vajco, diablove rohy. 🙂
Okrem iného si to dokazujem jazdou na motorke, ktorou ničím lesy, asfalt, utláčam ostatných účastníkov premávky, ohrozujem chodcov a inú prícestnú háveď a ktorú som si kúpil za peniaze z trestnej činnosti, som výpalník, násilník a vrah a tým sa aj živím. 😎 😈 Komu sa nepáči, toho zrazím 😛
S pánom Buzíkom preto plne súhlasím, má pravdu, je to sčítaný mladý ko… muž
Zaujimavy clanok. Treba ale mysliet na to, ze Plus 7Dni je bulvar. Ked som doma uz tento casak nekupujem. Nie je v nom nic dobre a nic pozitivne. Vzdy len sama skaza. Po precitani si chcem „podrezat zily“ a to som silny a vyrovnany clovek. Dnes su zli motorkari, zajtra tam bude clanok ako prichytili premiera so spustenymi gatami v prezidentskom palaci. 😈
Mne to je uz smiesne tyto hry na dobrych a zlych motorkarov! Neviem mna to voben nezaujima co si kto mysli! Ked som jazdim na chopery chcem vypadat ako najvacsi drsnak na svete! Koza retaze pach piva s ust. Na sportovej motorke zasa prekracujem rychlost jazdim po zadnom. Ked idem na turistike tak si uzivam turistiku a nepytam sa ludi co si o mne myslia!
neviem ci vas na tom moze trapit polovica ludi na svete ma vymyte mozgi mediami!
Agresori sa nachádzajú aj medzi nami aj vodičmi aut. Bohužiaľ. Ale mne sa zdá, že všeobecne nálada na Slovensku voči majiteľom motocyklov je dosť negatívneho charakteru.
PS: ZOMBY Úplne s tebou súhlasím. 🙂 A PLUS 7 DNI veď to je plátok…….srac…. 🤐 pardon ani to
Pekny clanok, naozaj, neviem, ci som to len neprehliadla, ale dostane sa ten clanok aj niekam kde sa o nom docitaju aj ini ludia, nie len nadsenci motocyklov? myslim, ze by to stalo za to, aby si to precitali aj ostatni, ktori sa mozno nad tymto absolutne nezamysleli. a mozno takym nafetovanym blbcom dojde, ze zbytocne budu sadat namotorku, nebudu (povacsinou) anonymni motorkarski frajeri, ale uz iba fetaci riadiaci (nejake) vozidlo.
a mne pravopis absolutne neva, i tak to bolo dobre citanie 😎
MartineR ten kto vrati flase ma BMW, ti normalni maju nieco ine 😁
no dobry/zly motorkar…… ked sadnem na motorku tak tam je pocit slobody… uz nesom zavrety v tej cele odkial niet uniku a kde som od sveta izolovany. 3/4 veci co robim na motorke v aute nerobim(ta jedna na 3 tiez ne lebo mam len jedno miesto na sedenie, takze aj kedby som niekoho šahol po hlave a chcel odtiahnut do krikov tak mam smolu 😉 a tu je asi problem lebo sa dostavia emocie a uz to ide(nastastie to viem sem-tam aj ovladat). Ked mam pred sebov kolonu aut tak sa snazim dostat cim skor pred nu a od nej co najdalej(alebo uberiem a pockam az budu het.) No ale nikto na svete neni pozorny na 100000000% kazdy robi debiliny ci uz na motorke v aute alebo na chodniku!!!!!!!!!! preto by bolo dobre aby pisali nielen o nas ale aj o autach, chodcoch alebo zvieratach. 😁
A je to tu zase. Niekto sa v noci ožral a ráno ho zobudil niekto kto išiel okolo na motorke a zvýšilo to bolesť jeho hlavy. Tak mal potrebu niečo napísať. Dúfam, že nabudúce napíše o zlých a dobrých kresťanoch o zlých a dobrých predajcoch potravín a pod.
O sebe ani sám neviem teraz či som zlý alebo dobrý motorkár.
Pekný článok ale na mňa príliš jemný. 😁
Nemohol by niekto zoskenovať originál a poslať mi ho mailom?
Suhlasim s Campom! P7D bol pred par rokmi ovela lepsi tyzdennik, teraz ho vidim asi tak casto ako novy cas, grcajuci smailik.
P.S. Ja som raz v Bardejove skoro prosil „zelenych flojdov“ aby ma pokutovali trebarz za otvoreny hlucny vyfuk ked mi ho vedia zmerat ale nie za vymysleny priestupok lebo oni dvaja videli. Vivat slovakia 😈
Viete preco som dal zas hore ladak?lebo ked sa mi stala nehoda,kazdy pocul ako strasne hucala moto..len skoda,ze to nepocuel ten cigan co mi nedal prednost…ale vseobecne,cim vacsi hluk,tym je moto viditelnejsia..ale aj pre policajtov 😉 takze radsej budem hlucny a mozno to zvysi sance len o 5% ale aj to je nieco…
Druha strana mince je, ze ked som mal havarku,tak vsetci poculi obrovksy hluk moto a udajne som podla vsetkych siel 160km/h minimalne. Skutocnost vsak bola uplne inde a s cigana ktory porusil dva predpisi bol ten uboziak co za nic nemoze. (vysetrovanie vsak nastastie potvrdilo moju nevinu)
Silwestrik dobre robis…. ja tiez obcas idem „na zvuk“ hlavne prechody pre chodcov a neprehladne useky a semafor 😉 lebo aspon ta budu vnimat ze si tam a ne sa rozbehnu cez prechod jak telata a ani nepozru ci nieco ide…
Nie som motorkár v pravom slova zmysle, ale inklinujem k nim. Uvedomme si, že články sú VŽDY písané subjektívne, to čo treba a čo chcú napísať a hlavne čítať. Spomeniem len tendenčné spracovanie témy motonehody Gipsy investigatívnym a vždy objektívne hodnotiacim a informujúcim tlčhobom z JOJ-ky, ktorí si nedal ani tú námahu aby si overil fakty. VRAH – plechovkár zostal v anonymite a obete boli odsúdené. Chce mi niekto ešte niečo vysvetliť? V oboch táboroch sú dobrí ale aj zlí ľudia. Sú v oboch táboroch aj rovnaké snahy o objektívnu informovanosť??????????
Čo tak dať si ruku na srdce a porozmýšľať nad sebou samým. Jazdím cez 35 rokov a videl som toho dosť. Som plechovkár a chystám sa medzi motorkárov. Chcel by som, aby sme stavali vzťahy na tých dobrých. Tí zlí sa sami vylúčia.
Alebo poďme zub za zub……..
Skúste myslieť na cestách pozitívne, takí sa mi páčia viac a je mi jedno či sedí v plechovici alebo medzi dvomi kolesami.
Gipsyrodicia mas na mysli toho moderatora ktory je zaroven „motorkar“ a yuki cestovatel okolo sveta?
lebo ak ano tak toto som o nom nevedel… aj ked „mienku“ mam o nom davno spravenu
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
packy
29. apríla 2009 at 13:08
Ja som necitala plus7 dni, citala som iba toto, ale stale sa nemozem zbavit dojmu, ze za leto tych proti-motorkarskych clankov este bude habadej…
kazdopadne ocenujem campovu snahu opisat nas v tom normalnom svetle (palec hore) Pokial to zmeni pohlad len par ludi na motorkarov, tak to ma vyznam… V podstate mi je to suma-fuk, akurat je to taky divny pocit, ze idem niekde dedinou a zahliadaju po mne, ze aha gangster…
len campa – daj si nabuduce niekomu skontrolovat pravopis 😉 🙄
MartineR
29. apríla 2009 at 13:16
campa palec hore.
packy heh, keby len gangster. ja som tak naposledy prisiel sluzobne na jedno stavenisko a priniesol nejake nahradne diely ku stroju a zakaznikov mechanik sa ma pytal : “ A Ty si naozaj obycajny zamestnanec ? – Lebo ja som bol vzdy v tom, ze motorkari su len mafiani a vypalnici „. Skoro ma vystrelo. nasledne som mu vysvetlil ako sa veci maju a ze niekto prepije a prefajci, iny ma (napr. aj) BMW. Myslim, ze jeho pohlad sa (aspon trosku) zmenil …
RoboNM
29. apríla 2009 at 13:35
Ako neviem čo sa sťažujete, ja teda ale budem hovoriť za seba:
Ja som zlý človek, arogantný, škaredý, závistlivý, nenávidim deti, opovrhujem ženami, inými rasami a etnikami, egocentrik, hovado božie, narcis samoľúby, zákerný jazdec, vrah veriacich babiek, ancikrist, satanovo ľavé vajco, diablove rohy. 🙂
Okrem iného si to dokazujem jazdou na motorke, ktorou ničím lesy, asfalt, utláčam ostatných účastníkov premávky, ohrozujem chodcov a inú prícestnú háveď a ktorú som si kúpil za peniaze z trestnej činnosti, som výpalník, násilník a vrah a tým sa aj živím. 😎 😈 Komu sa nepáči, toho zrazím 😛
S pánom Buzíkom preto plne súhlasím, má pravdu, je to sčítaný mladý ko… muž
🤣 🤣 🤣
psik
29. apríla 2009 at 13:44
Celkom rozumne napísané. Len ten pravopis… 😠
yagiza
29. apríla 2009 at 13:46
Zaujimavy clanok. Treba ale mysliet na to, ze Plus 7Dni je bulvar. Ked som doma uz tento casak nekupujem. Nie je v nom nic dobre a nic pozitivne. Vzdy len sama skaza. Po precitani si chcem „podrezat zily“ a to som silny a vyrovnany clovek. Dnes su zli motorkari, zajtra tam bude clanok ako prichytili premiera so spustenymi gatami v prezidentskom palaci. 😈
raptor
29. apríla 2009 at 14:39
Yagiza nuž keby si ich na pán Ficopriemer nespustil tak by sa mu nas Gašpar Ivanovič Prezidentovič Seatotunuvač len tažko tlačil do zadku
ZOMBY
29. apríla 2009 at 15:16
Mne to je uz smiesne tyto hry na dobrych a zlych motorkarov! Neviem mna to voben nezaujima co si kto mysli! Ked som jazdim na chopery chcem vypadat ako najvacsi drsnak na svete! Koza retaze pach piva s ust. Na sportovej motorke zasa prekracujem rychlost jazdim po zadnom. Ked idem na turistike tak si uzivam turistiku a nepytam sa ludi co si o mne myslia!
neviem ci vas na tom moze trapit polovica ludi na svete ma vymyte mozgi mediami!
misi
29. apríla 2009 at 15:44
Agresori sa nachádzajú aj medzi nami aj vodičmi aut. Bohužiaľ. Ale mne sa zdá, že všeobecne nálada na Slovensku voči majiteľom motocyklov je dosť negatívneho charakteru.
PS: ZOMBY Úplne s tebou súhlasím. 🙂 A PLUS 7 DNI veď to je plátok…….srac…. 🤐 pardon ani to
snipergun
29. apríla 2009 at 16:35
Pekny clanok, naozaj, neviem, ci som to len neprehliadla, ale dostane sa ten clanok aj niekam kde sa o nom docitaju aj ini ludia, nie len nadsenci motocyklov? myslim, ze by to stalo za to, aby si to precitali aj ostatni, ktori sa mozno nad tymto absolutne nezamysleli. a mozno takym nafetovanym blbcom dojde, ze zbytocne budu sadat namotorku, nebudu (povacsinou) anonymni motorkarski frajeri, ale uz iba fetaci riadiaci (nejake) vozidlo.
a mne pravopis absolutne neva, i tak to bolo dobre citanie 😎
kuzelinko
29. apríla 2009 at 18:22
MartineR ten kto vrati flase ma BMW, ti normalni maju nieco ine 😁
no dobry/zly motorkar…… ked sadnem na motorku tak tam je pocit slobody… uz nesom zavrety v tej cele odkial niet uniku a kde som od sveta izolovany. 3/4 veci co robim na motorke v aute nerobim(ta jedna na 3 tiez ne lebo mam len jedno miesto na sedenie, takze aj kedby som niekoho šahol po hlave a chcel odtiahnut do krikov tak mam smolu 😉 a tu je asi problem lebo sa dostavia emocie a uz to ide(nastastie to viem sem-tam aj ovladat). Ked mam pred sebov kolonu aut tak sa snazim dostat cim skor pred nu a od nej co najdalej(alebo uberiem a pockam az budu het.) No ale nikto na svete neni pozorny na 100000000% kazdy robi debiliny ci uz na motorke v aute alebo na chodniku!!!!!!!!!! preto by bolo dobre aby pisali nielen o nas ale aj o autach, chodcoch alebo zvieratach. 😁
Campa dobre si mu povedal 🙂
klasik
29. apríla 2009 at 19:02
campa dobre napísané, aj keď som +7dní nečítal pochopil som o čo tam šlo, palec hore za tvoj článok
milan3232
29. apríla 2009 at 20:13
Suhlasim. ved kolkoze uz mame na cestach idiotov vodicov v autach. Tych na motorkach je podstatne menej 😉 Je to vzdy o cloveku, nie o vozidle.
Bubo
29. apríla 2009 at 20:20
Keďže sa správam ako keket na aute aj na motorke, týmto sa ospravedlňujem za obidve skupiny všetkým a vlastne aj sám sebe… 😛
MartineR
30. apríla 2009 at 5:06
kuzelinko tak tak. vratil som flasky a mam BMW.Ti ini maju nieco normalne 😈
kxbibo
30. apríla 2009 at 6:34
A je to tu zase. Niekto sa v noci ožral a ráno ho zobudil niekto kto išiel okolo na motorke a zvýšilo to bolesť jeho hlavy. Tak mal potrebu niečo napísať. Dúfam, že nabudúce napíše o zlých a dobrých kresťanoch o zlých a dobrých predajcoch potravín a pod.
O sebe ani sám neviem teraz či som zlý alebo dobrý motorkár.
Pekný článok ale na mňa príliš jemný. 😁
Nemohol by niekto zoskenovať originál a poslať mi ho mailom?
Matooo
30. apríla 2009 at 7:20
Suhlasim s Campom! P7D bol pred par rokmi ovela lepsi tyzdennik, teraz ho vidim asi tak casto ako novy cas, grcajuci smailik.
P.S. Ja som raz v Bardejove skoro prosil „zelenych flojdov“ aby ma pokutovali trebarz za otvoreny hlucny vyfuk ked mi ho vedia zmerat ale nie za vymysleny priestupok lebo oni dvaja videli. Vivat slovakia 😈
Matooo
30. apríla 2009 at 7:23
Rad by som vedel ze aky „seriovy“ vyfuk ma p. Kaliňák na svojom choppri? 🤐
psik
30. apríla 2009 at 10:39
Campa: Konečne som si prečítal článok, proti ktorému protestuješ. Napíš konkretne, kde sú v tom článku nejaké nepravdy.
campa
30. apríla 2009 at 10:57
[linka]
campa
30. apríla 2009 at 10:58
Vadim/psik/, nedvoj to. Vieš dobre o co go.
Silwestrik
30. apríla 2009 at 16:15
Viete preco som dal zas hore ladak?lebo ked sa mi stala nehoda,kazdy pocul ako strasne hucala moto..len skoda,ze to nepocuel ten cigan co mi nedal prednost…ale vseobecne,cim vacsi hluk,tym je moto viditelnejsia..ale aj pre policajtov 😉 takze radsej budem hlucny a mozno to zvysi sance len o 5% ale aj to je nieco…
Druha strana mince je, ze ked som mal havarku,tak vsetci poculi obrovksy hluk moto a udajne som podla vsetkych siel 160km/h minimalne. Skutocnost vsak bola uplne inde a s cigana ktory porusil dva predpisi bol ten uboziak co za nic nemoze. (vysetrovanie vsak nastastie potvrdilo moju nevinu)
kuzelinko
30. apríla 2009 at 17:10
Silwestrik dobre robis…. ja tiez obcas idem „na zvuk“ hlavne prechody pre chodcov a neprehladne useky a semafor 😉 lebo aspon ta budu vnimat ze si tam a ne sa rozbehnu cez prechod jak telata a ani nepozru ci nieco ide…
AMIS
30. apríla 2009 at 20:11
Móže byť 🙂 šikovný si ty chalan a ani si sa nenehal vytočiť 😉
Frank
4. mája 2009 at 6:41
Že vás to trhá…. je to bulvár a bulvár potrebuje šokovať a stresovať. Kto normálny si kúpi takýto časopis. Je to totálny odpad… 🙂
Archer66
4. mája 2009 at 10:21
Veľmi pekné Campa. 🙂
Je to proste tak. 🙂
gipsyrodicia
4. mája 2009 at 11:43
Nie som motorkár v pravom slova zmysle, ale inklinujem k nim. Uvedomme si, že články sú VŽDY písané subjektívne, to čo treba a čo chcú napísať a hlavne čítať. Spomeniem len tendenčné spracovanie témy motonehody Gipsy investigatívnym a vždy objektívne hodnotiacim a informujúcim tlčhobom z JOJ-ky, ktorí si nedal ani tú námahu aby si overil fakty. VRAH – plechovkár zostal v anonymite a obete boli odsúdené. Chce mi niekto ešte niečo vysvetliť? V oboch táboroch sú dobrí ale aj zlí ľudia. Sú v oboch táboroch aj rovnaké snahy o objektívnu informovanosť??????????
gipsyrodicia
4. mája 2009 at 12:41
Čo tak dať si ruku na srdce a porozmýšľať nad sebou samým. Jazdím cez 35 rokov a videl som toho dosť. Som plechovkár a chystám sa medzi motorkárov. Chcel by som, aby sme stavali vzťahy na tých dobrých. Tí zlí sa sami vylúčia.
Alebo poďme zub za zub……..
Skúste myslieť na cestách pozitívne, takí sa mi páčia viac a je mi jedno či sedí v plechovici alebo medzi dvomi kolesami.
raptor
4. mája 2009 at 15:57
Gipsyrodicia mas na mysli toho moderatora ktory je zaroven „motorkar“ a yuki cestovatel okolo sveta?
lebo ak ano tak toto som o nom nevedel… aj ked „mienku“ mam o nom davno spravenu
kuzelinko
6. mája 2009 at 17:01
No dnes som si naschval kupil nove plus7 a reakcia na clanok je …. ziadna. ani noha. nic….
aspon ze tam križovku dali nech mame co robit v robote
Bubo
6. mája 2009 at 19:32
No, v PLUS 7 DNÍ je čoraz menej stán na čítanie, čo mi vyhovuje, lebo čoraz pomalšie čítam… 😛
kuzelinko
6. mája 2009 at 20:11
Bubo ale na zachod ti postaci ne? 😁 (bud na citanie alebo…..)