Pred zhruba dvoma mesiacmi sme uverejňovali článok o plnení noriem EURO3 aj u tuningových firiem a ich motorov. V diskusii k tomu článku padali rôzne názory medzi inými aj ten, že Európa je v tomto zmysle pre Ameriku nezaujímavá. Avšak, všeobecne známym faktom je, že americká ekonomika padá na kolená a teda aj veľkovýrobcovia akým S&S Cycles bezosporu je, hľadajú odbytiská inde a Európa je svojim potenciálom veľmi zaujímavá. S čím sa však americkí konštruktéri museli popasovať je prísna emisná norma EURO3. S&S cycles zvládlo postaviť motor, ktorý vyššie uvedenú nomru spĺňa a teda môže sa vo vyspelej Európe predávať. Konštruktéri dosiahli splnenie noriem použitím elektronického vstrekovania paliva a riadeného katalizátoru. Týmto krokom sa priblížili moderným technológiám na ktoré sme zvyknutí skôr u japonských a europskych výrobcov motorov, teda sa vynára otázka: do akej miery zostanú americké S&S motory zaujímavé pre staviteľov a vyznávačov klasických V-Twinov. Dovolím si tvrdiť, že v tomto zmysle sa nemecký, menej spoľahlivý REVTECH, stáva oveľa zaujímavejší, pretože EURO3 spĺňa bez problémov za použitia klasického karburátora.