BMW R 1200 GS pohnané do extrému. Prvý
motocykel Touratech s názvom Rambler je na svete. Ultra ľahký adventure
motocykel so silným motorom, ktorý sa nemusí hanbiť za označenie enduro.
Keď sa spojí technika BMW s adventure
génmi a technickým umom značky Touratech, vznikne Rambler. Enduro
podvozok, boxer motor a štíhla stavba prispôsobená jazde v teréne. Na
začiatku bol projekt s označením K 199, kde číslovka značila počet
kilogramov, ktoré váženie finálnej verzie nesmie presiahnuť. A tak tu máme
modernú interpretáciu modelu BMW HP2, prvý motocykel Touratech s názvom Rambler.
Úplným základom však nie je ako by sa
čakalo BMW R 1200 GS. Konštruktéri Ramblera svoj motocykel postavili okolo
modelu BMW R 1200 R. Roadster je totiž z výroby prispôsobený faktu, že
predné koleso je zavesené v klasickej teleskopickej vidlici na rozdiel od
modelu GS s teleleverom.
Rám na Rambleri je samozrejme zosilnený
a upravený pre potreby geometrie endura. Tlmiče sú kompletne od Touratechu
vyladené presne pre túto strojovňu. O tom, že sú plne nastaviteľné hádam
nie je nutné ani rozprávať. Vpredu nájdeme veľmi účinnú jedno kotúčovú brzdu
s priemerom kotúča 300
mm, vzadu je 276 mm kotúč.
Model Rambler má dvojicu nádrží na benzín.
Jedna je vyrobená z hliníku, druhá je plastová. Dokopy majú objem 18
litrov. Pomocný rám je taktiež hliníkový. Kapotáže a airbox sú vyrobené zo
špeciálneho karbónom vystuženého plastu. Ich odolnosť má korešpondovať celkovej
vízii robustného enduro motocykla. Úzke, avšak veľmi pohodlné sedadlo je
vyrobené novou metódou a nepotrebuje ťažkú plastovú výstuž, preto je veľmi
ľahké.
Výsledkom spojenia nových technologických postupov
a prepracovaných nápadov je Rambler. Enduro motocykel, ktorý je schopný
precestovať dookola celý svet. Robustný motocykel Touratech váži iba 188 kg. Takže či už si ho
adekvátne upravíte na ďaleké cestovanie alebo sa rozhodnete spestriť si víkend
extrémnym enduro jazdením, Rambler sa bude vždy hodiť.