Motocykel vznikol v roku 1964. Jeho produkcia skončí v roku 2024. Za mňa je to veľký dôvod na smútok, ale práve teraz sa môžeme tešiť na zberateľskú limitovanú edíciu pod názvom Final Edition. Minulý rok sme tu mali naprieč celým radom Modern Classic limitované edície v chróme. Vtedy sme mohli Thruxton RS vidieť v celochrómovej úprave nádrže. Aj pri Final Edition však pôjde o jedinečný pohľad.
Triumph Thruxton Final Edition vychádza z modelu Thruxton RS. Dostane jeho znamenitú ovládateľnosť a športový výkon. Táto edícia bude dodávaná vo farme Racing Green, s ručne maľovaným lemovaním v zlatej farbe. Na prvé počutie nemusí farba každému sadnúť, ale hlavne naživo ide o výnimočný motocykel a farebnú kombináciu.
Každý exemplár sa bude dodávať s certifikátom pravosti s jedinečným VIN číslom. Všetky dokumenty popíšu členovia dizajnérskeho tímu Thruxton 1200 a generálny riaditeľ spoločnosti Triumph, Nickom Bloorom. Thruxton FE bude dodaný s jedinečným krytom alternátora s grafikou „Final Edition“ a so zlatým okrajom.
Thruxton Final Edition exkluzívne zahŕňa
Racing Green metalíza
Čierne blatníky a bočné panely
Zlaté lemovanie nádrže a krytu sedla – maľované ručne
Logo Heritage Triumph v zlatej farbe na nádrži
Jedinečný kryt alternátora s grafikou „Final Edition“ a so zlatým okrajom
Korene Truxtonu RS
Dvojvalcový motor Bonneville High Power (HP) 1200cc je najvýkonnejšia verzia klasického britského radového dvojvalca. Motor sa prejavuje vynikajúcou odozvou s nízkou zotrvačnosťou, produkuje výkon 105 k pri 7 500 ot./min. s krútiacim momentom 112 Nm pri 4250 ot./min. Neodmysliteľným je aj dunivý zvuk zo zvojených koncoviek výfuku.
Prémiovka aj na podvozku a brzdách
Plne nastaviteľná USD vidlica Showa „Big Piston“ a dve zadné pružiace jednotky Öhlins prispievajú k neuveriteľnej ovládateľnosti Thruxton Final Edition a poskytujú najlepšiu kontrolu a spätnú väzbu pre jazdca vo svojej triede.
Ľahké 17-palcové hliníkové 32-špicové kolesá sú obuté do pneumatík Metzeler Racetec RR. Ide o veľmi dobrú športovú pneumatiku, ktorá poskytuje výbornú priľnavosť.
Radiálne monoblokové strmene Brembo M50 poskytujú pretekársku úroveň brzdného výkonu s pridanou istotou a bezpečnosťou ktorú poskytuje ABS v cestnej premávke.
Klasický vzhľad s modernou technológiou
Tri jazdné režimy: Road, Rain a Sport ponúkajú úpravy mapy škrtiacej klapky a nastavenia kontroly trakcie. LED osvetlenie vrátane výrazného DRL so svetlometom s krytom žiarovky s logom Triumph a kompaktným zadným svetlom sa líši od modelov z druhej polovice 20. storočia. Na motorke nájdeš aj USB zásuvku. TFT obrazovku, ani konektivitu s mobilom tu nehľadaj, veď to sem ani nepatrí. K naháču si budete môcť dokúpiť aj závodnú kapotáž vo farbe limitovanej edície.
Čo na ňu hovoríte vy? Alebo som jediný, čo rozmýšľa nad tým, že ju kúpi, zakonzervuje a vystaví si ju v obývačke?