Dalo sa to čakať, pretože BMW aj motorkách prešlo na malé kubatúry (G 310 R, G 310 GS), tak prečo neponúknuť verným zákazníkom značke BMW kompaktnejší, agilnejší skúter pre mestské a mimo mestské využitie.
Skúter strednej triedy C 400 X si priznáva príbuznosť k značke práve atypickým predným svetlometom. Pohonná jednotka 350 ccm je novovyvinutá a jednoúčelová, môže byť 34 kWalebo 25 kW s prevodovkou CVT.
Podvozok je vybavený systémom ASC čo je automatické riadenia stability pri akcelerácii, či šmykľavej vozovke. ABS je samozrejmosť a LED osvetlenie tiež. Vpredu 15“ a vzadu 14“ ráf kolesa a nádrž 12.8 l. Zrýchlenie z 0 na 50 km/h je za 3,1 s a z 0 na 100 km/h je za 9,5 s. Slušné nie?
Prekvapením je, že ako palubný prístroj využíva inteligentný 6,5“ TFT displej, ktorým disponujú i najnovšie modely GS. To znamená nepreberné množstvo farebných, palubných údajov vrátane konektivity pre jazdca, spolujazdca, počúvanie muziky i navigácie za pomoci smartfónu, stačí si len stiahnuť aplikáciu BMW Motorrad Connected.