Od svojho predstavenia v modeli VFR1200F v máji 2010 získava technológia dvojspojkových prevodoviek DCT neustále na popularite. Motocykel s dvojspojkovou prevodovkou si kúpilo už cez 12 500 európskych zákazníkov.
V roku 2012 sa zoznam motocyklov s dvojspojkovou prevodovkou rozšíril o štyri nové modely: Integra*, NC700X, NC700S a Crosstourer.
Pri obľúbenom modeli NC700X podiel verzie s dvojspojkovou prevodovkou od uvedenia na trh v apríli 2012 do februára 2013 významne narástol. Posledné mesiace sa podiel verzie DCT zvýšil až na 44 %.
Pri cestnom endure Crosstourer sa počet verzií s dvojspojkovou prevodovkou od februára 2012 do februára 2013 tiež výrazne zvýšil, a to medziročne z 25 na 70 %.
Dnes spoločnosť Honda potvrdila, že na jeseň 2013 rad strojov s dvojspojkovou prevodovkou rozšíria modely CTX700 a CTX700N. Dvojspojková prevodovka bude v oboch súčasťou štandardnej výbavy, pričom prvý krát budú tieto novinky predstavené na novembrovej výstave EICMA v Miláne.
Obidva nové modely – verzia CTX700 s polokapotážou a „nahá verzia“ CTX700N – boli prvý krát predstavené na medzinárodnej výstave motocyklov v Chicagu. Ich koncepcia vychádza z filozofie „komfortného cestovného stroja“.
Obe verzie sú vybavené radovým dvojvalcovým motorom so zdvihovým objemom 670 ccm a výkonom 35 kW, ktorý sa vyznačuje vysokým krútiacim momentom v nízkych a stredných otáčkach a mimoriadne priaznivou spotrebou. Jeho kompaktné rozmery a 62° uhol naklonenia valcov prispievajú k nízkemu ťažisku stroja, spolu s polohou jazdca s nohami vpredu a s výškou sedadla 720 mm vytvárajú unikátnu kombináciu komfortu a ovládateľnosti. Pokiaľ k tomu pridáte dizajnové prvky z unikátneho GL1800 Gold Wing, získate dva dostupné stroje s výrazným charakterom vhodné pre držiteľov vodičského oprávnenia kategórie A2.
*Dvojspojková prevodovka je v modeli Integra súčasťou štandardnej výbavy.
Kompletné informácie o unikátnej technológii dvojspojkových prevodoviek Honda pre motocykle nájdete na internetových stránkach: [linka]