Extravagantný turista Spyder som mal možnosť testovať nedávno, v roku 2009, a bol to zážitok na celý život. Prvá skúsenosť je vratká, máte strach a v hlase neistotu – lenže po štarte a následných metroch všetko letí do nenávratna. Začínate sa baviť a tá zábava je tak návyková, že strácate kontrolu nad realitou. Spyder si naozaj treba skúsiť a už nikdy na to nezabudnete. A BRP ma chcú totálne zničiť, verzia RT je plne turistická, teraz fakt neviem, ako budem spávať…
Viac na stranách 36 – 37
Predstavenie Honda VT750 Black Spirit
Tieň dravca Myslím, že väčšina Európanov má slabosť pre americké customy. Nízke sedadlo a dlhá stavba dávajú človeku pocit, že sa jedná o ten kultový stroj z filmov. Vďaka tomuto trendu sa množstvo výrobcov zaoberá prípravou customov s týmito charakteristikami. Honda nesmie zaostávať, má celý rad klasických strojov a na rok 2010 pripravila model Black Spirit, ktorý je veľmi peknou variáciou na „bežný“ Spirit. Black Spirit by sa mal svojim výzorom priblížiť štýlu Bobber, veľmi obľúbenému v päťdesiatych rokoch…
Viac na stranách 34 – 35
Predstavenie Harley – Davidson Fat Boy Special
Tučný chlapec Okolo H-D bola vždy dáka tá legenda, no žiadna nebola tak otrepávaná ako vznik modelu Fat Boy. V 1980 mal Harley-Davidson kopu problémov a hlavným bol útok japonských značiek na pozíciu predaja Harley-Davidson v ich domovskej krajine. O pár rokov neskôr tu však bol model Fat Boy navrhnutý priamo Willie G. Davidsonom. Ten si ho pôvodne kreslil pre seba a dnes je už kultom…
Viac na stranách 40 – 41
Predstavenie BMW R 1200 RT
Osem dní v týždni „Ertéčko“ od BMW je notoricky známy cestovateľ a ktokoľvek, kto sa chce dostať po spevnených cestách na kraj sveta by si určite našiel svoje miesto v sedle tohto kráľa. Myslím, že nejaké obšírne predstavovanie tohto modelu nemá zmysel a preto sa pozrime, čo nám výrobca ponúka na sezónu 2010…
Viac na stranách 18 – 19
Predstavenie Yamaha XT1200Z Super Ténéré
Nástupca legendy V posledných rokoch sa japonské značky k populárnej triede veľkých cestných endúr, akoby otočili chrbtom a nechali to všetko na Európanoch. Zatiaľ čo Yamaha, Suzuki a Kawasaki sa v tichosti vytratili, Honda do Varadera investuje len minimum, tak BMW, KTM, Ducati či Triumph svoje modely neustále modernizovali a túto triedu úplne ovládli. Nakoniec je to možno všetko úplne inak a Japonci potrebovali len nabrať dych a nakoniec sa opäť dostanú na samotný vrchol, minimálne Yamaha tak už urobila, pretože nástupca legendárneho modelu Super Ténéré tam jednoznačne smeruje…
Viac na stranách 22 – 23
Všetko si môžete prečítať v Motomagazíne č.: 4/2010, ktorý nájdete v stánkoch od budúceho pondelka, 22-ho marca.