Spravodajstvo

Triumph Rocket 2024: ešte silnejší, ešte lepší

Publikovaný

on

Britská značka si posledné obdobie ide svoje. V niektorých prípadoch predstavila na nových modeloch balík zmien, ktoré sa možu zdať kozmetické. Ale zdanie klame, a vo výsledku ide o lepšie motorky. Tak je tomu aj pri modeli Rocket. Nikto nečakal, že by táto kolomotíva mohla byť ešte silnejšia.

Väčší motor nekúpiš

Nové Rocket 3 Storm R a GT s najväčším sériovým motocyklovým motorom na svete s objemom 2 458 ccm dosahujú vyšší maximálny výkon o 15 k a teraz poskytujú obrovských 182 k pri 7 000 ot./min.

Krútiaci moment sa tiež zvýšil o 4 Nm a dosiahol nový vrchol 225 Nm pri nízkych 4 000 ot./min. Táto plochá, bohatá krivka krútiaceho momentu s maximálnym krútiacim momentom v celom strednom rozsahu poskytuje výbušnú akceleráciu a bezproblémovú odozvu pri akomkoľvek prevodovom stupni.

Lepšie jazdné vlastnosti

16-palcové zadné a 17-palcové predné kolesá Rocketu prešli tiež inováciou. Majú športovejší dizajn, vyrábajú ich z liateho hliníka s desiatimi lúčmi, čím sa znižuje neodpružená hmotnosť. Toto zníženie má pozitívny vplyv na odozvu riadenia počas jazdy. Zlepšuje už tak pôsobivú agilitu Rocketu. Pevný a ľahký hliníkový rám, prvýkrát predstavený v roku 2019, využíva liate a kované prvky pre výnimočný pomer krútiaceho momentu a hmotnosti.

Dizajnové farby

Veľká 18-litrová nádrž nesie nový názov Storm a každý model má tri výrazné dvojfarebné varianty. R je k dispozícii vo farbách Carnival Red so zafírovou čiernou, saténovou tichomorskou modrou s matnou zafírovou čiernou a zafírovou čiernou s granitovou. GT je k dispozícii v rovnakých farbách, ale rozdelenie nádrže je obrátené, čo poskytuje výrazný, pôsobivý vzhľad a konzistentný výber farieb pre oba modely. Rocket 3 Storm tiež prichádza s vysoko kvalitnými čiernymi povrchmi.

Novinkou pre rok 2024 je aj Rocket 3 Storm, ktorý teraz prekračuje najnovšie požiadavky Euro 5b a vyznačuje sa kvapalinovým chladením, nízkymi emisiami a vynikajúcou palivovou účinnosťou. Takže v najbližšej dobe sa žiadna Final Edition, nechystá. Thruxton, budeš nám chýbať.

Sleduj nás pre ďalšie informácie a pozri si galériu nižšie!

ŠPECIFIKÁCIA MOTORA

MOTOR A PREVODOVKAROCKET 3 STORM R A GT
TypKvapalinou chladený radový 3-valec, DOHC
Kapacita2 458 ccm
Zdvih110,2 mm
Vŕtanie85,9 mm
Kompresia10,8:1
Maximálny výkon182 k / 180 k (134 kW) pri 7 000 ot./min.
Maximálny krútiaci moment225 Nm (166 lbft) pri 4 000 ot./min.**pre Čínu pri 3 250 ot./min
Palivový systémRide-by-Wire, vstrekovanie paliva
VýfukNerezové 3-v-1 zberače s 3 výstupným tlmičom
Typ pohonuHriadeľový pohon, skosená skriňa
SpojkaMokré, lamelové, hydraulicky ovládané, s asistenciou krútiaceho momentu
Prevodovka6 Rýchlostí

ŠPECIFIKÁCIA PODVOZKU

PODVOZOKROCKET 3 STORM R A GT
RámCelohliníkový rám
Pružiaca jednotkaJednostranný, hliníkový odliatok
Predné koleso17 x 3,5-palcový liaty hliník
Zadné koleso16 x 7,5-palcový liaty hliník
Predná pneumatika150/80 R17 V
Zadná pneumatika240/50 R16 V
Predné odpruženiePredné vidlice Showa 47 mm upside-down 1+1, nastavenie kompresie a odskoku, zdvih kolesa 120 mm
Zadné odpruženiePlne nastaviteľný zásobník Showa piggyback RSU s diaľkovým hydraulickým nastavením predpätia, zdvih kolies 107 mm
Predné brzdyDvojité 320 mm kotúče, 4-piestové radiálne monoblokové strmene Brembo M4.30 Stylema®, Optimized Cornering ABS
Zadné brzdyJeden kotúč 300 mm, 4-piestový monoblokový strmeň Brembo M4.32, ABS optimalizovaný pre zatáčanie
NástrojeTFT multifunkčný prístrojový balík:
– digitálny rýchlomer
– palubný počítačdigitálny
– tachometer
– ukazovateľ polohy prevodového stupňa
– palivomer
– servisný indikátor
– teplota okolia
– hodiny
– režimy jazdca (Rain, Road, Sport, Rider) 
Systém pripojenia Triumph TFT je možné doplniť modulom Bluetooth namontovaným ako príslušenstvo

Pridaj komentár

Najčítanejšie

Exit mobile version