Connect with us

Spravodajstvo

Triumph Thruxton končí: je tu Final Edition

Publikovaný

on

Motocykel vznikol v roku 1964. Jeho produkcia skončí v roku 2024. Za mňa je to veľký dôvod na smútok, ale práve teraz sa môžeme tešiť na zberateľskú limitovanú edíciu pod názvom Final Edition. Minulý rok sme tu mali naprieč celým radom Modern Classic limitované edície v chróme. Vtedy sme mohli Thruxton RS vidieť v celochrómovej úprave nádrže. Aj pri Final Edition však pôjde o jedinečný pohľad.

Triumph Thruxton Final Edition vychádza z modelu Thruxton RS. Dostane jeho znamenitú ovládateľnosť a športový výkon. Táto edícia bude dodávaná vo farme Racing Green, s ručne maľovaným lemovaním v zlatej farbe. Na prvé počutie nemusí farba každému sadnúť, ale hlavne naživo ide o výnimočný motocykel a farebnú kombináciu.

Každý exemplár sa bude dodávať s certifikátom pravosti s jedinečným VIN číslom. Všetky dokumenty popíšu členovia dizajnérskeho tímu Thruxton 1200 a generálny riaditeľ spoločnosti Triumph, Nickom Bloorom. Thruxton FE bude dodaný s jedinečným krytom alternátora s grafikou „Final Edition“ a so zlatým okrajom.

Thruxton Final Edition exkluzívne zahŕňa

Racing Green metalíza

Čierne blatníky a bočné panely

Zlaté lemovanie nádrže a krytu sedla – maľované ručne

Logo Heritage Triumph v zlatej farbe na nádrži

Jedinečný kryt alternátora s grafikou „Final Edition“ a so zlatým okrajom

Korene Truxtonu RS

Dvojvalcový motor Bonneville High Power (HP) 1200cc je najvýkonnejšia verzia klasického britského radového dvojvalca. Motor sa prejavuje vynikajúcou odozvou s nízkou zotrvačnosťou, produkuje výkon 105 k pri 7 500 ot./min. s krútiacim momentom 112 Nm pri 4250 ot./min. Neodmysliteľným je aj dunivý zvuk zo zvojených koncoviek výfuku.

Prémiovka aj na podvozku a brzdách

Plne nastaviteľná USD vidlica Showa „Big Piston“ a dve zadné pružiace jednotky Öhlins prispievajú k neuveriteľnej ovládateľnosti Thruxton Final Edition a poskytujú najlepšiu kontrolu a spätnú väzbu pre jazdca vo svojej triede.

Ľahké 17-palcové hliníkové 32-špicové kolesá sú obuté do pneumatík Metzeler Racetec RR. Ide o veľmi dobrú športovú pneumatiku, ktorá poskytuje výbornú priľnavosť.

Radiálne monoblokové strmene Brembo M50 poskytujú pretekársku úroveň brzdného výkonu s pridanou istotou a bezpečnosťou ktorú poskytuje ABS v cestnej premávke.

Klasický vzhľad s modernou technológiou

Tri jazdné režimy: Road, Rain a Sport ponúkajú úpravy mapy škrtiacej klapky a nastavenia kontroly trakcie. LED osvetlenie vrátane výrazného DRL so svetlometom s krytom žiarovky s logom Triumph a kompaktným zadným svetlom sa líši od modelov z druhej polovice 20. storočia. Na motorke nájdeš aj USB zásuvku. TFT obrazovku, ani konektivitu s mobilom tu nehľadaj, veď to sem ani nepatrí. K naháču si budete môcť dokúpiť aj závodnú kapotáž vo farbe limitovanej edície.

Čo na ňu hovoríte vy? Alebo som jediný, čo rozmýšľa nad tým, že ju kúpi, zakonzervuje a vystaví si ju v obývačke?

Pridaj komentár

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Advertisement

Najčítanejšie

Partneri