Spravodajstvo

BMW predstavilo konečnú verziu superbiku S 1000 RR

Publikovaný

on

Úvodné podujatie tohtoročného svetového šampionátu superbikov sa už nezadržateľne blíži a jednotlivé tímy finišujú s prípravami svojich modelov. Ďalšou značkou, ktorá predstavila svoj špeciál je BMW, ktoré bude mať v tomto roku premiéru medzi superbikmi. Napriek bohatej športovej histórii značky, ktorá siaha až do roku 1923 je BMW nováčikom v tomto seriály a tomu aj zodpovedajú ambície nového tímu, ktorý berie tento rok ako ?učňovský?. Ako však ukázali predsezónne testy, BMW v sedle s Austrálčanom Corserom a Španielom Xausom nemusí byť úplne bez šance a môže hneď od začiatku poriadne zamiešať výsledkami. Okrem BMW sa na štarte prvých pretekov (1. marec) v Austrálii objaví ďalších 6 značiek a určite nás čaká jeden z najzaujímavejších ročníkov v 21-ročnej histórii svetového šampionátu superbikov.

BMW S 1000 RR SBK Racebike
MOTOR

Typ: kvapalinou chladený štvortaktný štvorvalec, rozvod DOHC, 16 ventilov
Vŕtanie x zdvih: 80 x 49,7 mm
Zdvihový objem: 999 ccm
Kompresný pomer: 14 : 1
Max. výkon: +200 k
Max. krútiaci moment: výrobca neudáva
Príprava zmesi: elektronické vstrekovanie paliva
Zapaľovanie: elektronické
Štartovanie: elektrické
Prevodovka: 6-stupňová
Sekundárny prevod: reťaz
PODVOZOK
Rám: dvojitý chrbticový pozváraný z hliníkových profilov
Rozmery (D x Š x V): 2 056 x 532 x – mm
Rázvor: 1 428 mm
Výška sedla: výrobca neudáva
Objem palivovej nádrže: 23 l
Pneu: vpredu: 16,5 palca, vzadu: 16 palcov
Pruženie: vpredu: teleskopická vidlica typu upside-down Öhlins, priemer klzákov 43 mm vzadu: centrálne umiestnená pružiaca jednotka, Öhlins TTX
Brzdy: vpredu: 2x kotúč Brembo, priemer kotúča 320 mm, vzadu: kotúčová Brembo, priemer kotúča 220 mm
Hmotnosť: 162 kg

BMW predstavilo konečnú verziu superbiku S 1000 RR

25 komentárov

Najčítanejšie

Exit mobile version