Archív časopisu Motomagazín

Motomagazín 6 / 10 Crash test prilieb Adamoto

Publikovaný

on

• Test:
KTM 450 EXC Rekluse – Nezastaviteľná motorka

Čo sa stane keď sa spojí jeden z najlepších offroadových špeciálov planéty s plne automatickou spojkou, ktorá eliminuje potrebu manuálneho ovládania? Výsledkom takýchto pokusov je nezastaviteľná motorka, ktorá nepozná žiadnu prekážku a to doslova. Presne tak sa správala KTM 450 EXC vybavená automatickou spojkou Rekluse.

Viac na stranách č. 34 – 36
_______________________________________________________

• Test:
Yamaha X-Max 250 – Na pohľad maXimálne rande

Ak mi ide o skútra, lepšiu ponuku ako v Yamahe ťažko nájdete. Yamaha vie skútre vyrábať a to už pekných pár rokov. X-Max patril do triedy univerzála na všetko s jemným nádychom športovca a rebela, no a nový to len zlepšuje a posúva hranicu tam, kde už panujú menšie motocykle kubatúr 125 a 250 ccm.

Viac na stranách č. 38 – 39
_______________________________________________________

• Test:
SONIC ATV 400 PUMA 2×4 – Záhadný trojvalec

Že žilinská Impexta vie niekedy vyraziť dych, o tom nepochybujte. Do našej garáže zaparkovala ATV SONIC 400 PUMA 2×4, čo nie je ničím výnimočné, ale že sa jedná o štvorkolku s TROJVALCOVÝM motorom, tak to už výnimočné je. Navyše cena štorkolky je 3 530 Eur (106 344 Sk) a tak Puma plne vybavená s EČ a cestnými pneumatikami nás v redakčnom teste celkom slušne pozabávala.

Viac na stranách č. 46 – 47
_______________________________________________________

• Crash test:
Prípad: Nezničiteľná čína!

Je mnoho diskusií o tom, že ktorá je správna voľba pri výbere prilby. Je to investícia, ktorá nám má do budúcna zachrániť život pri páde, prípadne pri nehode. Na trhu je množstvo výrobcov, ktorí ponúkajú svoje „škrupiny“ (z najznámejších spomeniem napr. SHOEI, Arai, Shark…) a medzi nimi sa nájdu tí menší – väčší, ktorí vyrábajú prilby v Číne. Pojmom menší – väčší myslím tak, že aj napriek tomu, aký je štát Čína veľký, tak kvalitou na trhu sú dosť malý. U nás v rôznych predajniach v regáloch čakajú na svojho majiteľa prilby aj pod označením V-CAN, alebo Adamoto. Je to úplne rovnaká prilba, len Adamoto si dalo tieto prilby prestriekať s logom ku svojim skútrom. Na výstave Motocykel, ktorá prebehla v marci ste si takéto prilby mohli kúpiť za symbolickú sumu 10 Eur. Otázka znie: sú tieto prilby naozaj tá „podradná čína“? Presvedčili sme sa o tom v našom redakčnom crash teste.

Viac na stranách č. 56 – 57
_______________________________________________________

• Rozhovor:
5 minút s Shoyom

Volá sa Shoya Tomizawa, ale kľudne by sme mu mohli hovoriť po našom Šuhaj Tomík – správny to lúpežník, čo bohaté a silné tímy okráda o poriadne body a pódiové umiestnenia, a sám si zaslúžene užíva slávy. On je totiž tento japonský mladík vedúcim jazdcom novej kubatúry Moto2. A to čakal asi málokto!

Viac na strane č. 64
_______________________________________________________

• MotoGP:
Neuveriteľná smola v Le Mans

Tohtoročný vytrvalostný svetový šampionát odštartoval už tradične v polovici apríla 24-hodinovkou vo francúzskom Le Mans. Na mieste samozrejme nechýbal ani slovenský tím BK Maco Racing, ktorého členovia však budú chcieť na tento víkend určite čo najskôr zabudnúť…

Viac na strane č. 65
_______________________________________________________

Všetko si môžete prečítať v Motomagazíne č.: 6/2010, ktorý nájdete v novinových stánkoch od 20-21-ho mája.

MMA 6/2010_2

6 komentárov

Najčítanejšie

Exit mobile version