Spravodajstvo

Prichádza úplne nová Honda CRF250R na rok 2018

Publikovaný

on

Honda predstavila novú generáciu svojho menšieho motokrosového špeciálu na rok 2018 a CRF250R sa nedá označiť inak ako radikálny skok vpred.  

CRF250R pre rok 2018 necháva verziu z predchádzajúceho roku ďaleko za sebou, lebo prináša o 5 % vyšší pomer výkonu a hmotnosti (kW/kg). Skúšky ukázali, že nová CRF250R je na úseku 0 – 10 m o 3 % rýchlejšia a na 30 m dokonca o 3,6 % rýchlejšia. To v prvom prípade predstavuje polovicu a v druhom dokonca celú dĺžku motocykla.  

Základom je úplne nový motor s rozvodom DOHC a nadštvorcovým pomerom vŕtania a zdvihu, ktorý nahrádza pôvodný UNICAM (SOHC) motor. Okrem toho disponuje väčšími ventilmi a inovovaným nasávacím a výfukovým systémom pridáva, čo pridáva plných 9 % výkonu navyše v širšom rozmedzí otáčok a zároveň má vyššie položenú hranicu maximálnych otáčok. Na štarte aj v každom ďalšom kole dokáže CRF250R pre rok 2018 získavať náskok a skracovať čas potrebný na prejdenie jedného kola.  

A nový podvozok s centralizáciou hmoty, ktorý je na CRF250R pre rok 2018 zhodný s aktuálnym modelom CRF450R 2018, dokáže dodatočný výkon efektívne využiť, lebo jeho geometria a nízko položené ťažisko prispievajú k lepšej priľnavosti zadného kolesa. Nová CRF250R je rovnako ako CRF450R vybavená identickou vidlicou Showa 49 mm s oceľovými pružinami, ktorá poskytuje známe (a širšie) možnosti nastavenia.  

Podobne ako v prípade CRF450R, aj v prípade CRF250R sa čistá a aerodynamická kapotáž vyznačuje hladkými tvarmi, ktoré jazdcovi poskytujú maximálnu slobodu pohybu. Plasty sú olepené fóliou s grafikou, ktorá je odolná proti poškrabaniu a ktorá podčiarkuje vizuálnu atraktivitu stroja a zároveň zlepšuje odolnosť plastov pred poškodením.    

Podobne ako CRF450R 2018, aj model CRF250R je štandardne vybavený elektrickým štartérom a hliníkovou nádržou o objeme 6,3 l.

Pridaj komentár

Najčítanejšie

Exit mobile version