Odpoveď na: Prestup do inej kategórie.
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › Prestup do inej kategórie. › Odpoveď na: Prestup do inej kategórie.
Hehe… ktosik ma tu spomina. Teraz nebudem ratat male motorky do mojich 17rokov.
Najprv som mal FZR 1000. bola tazka a velka, po ceste ziadna sranda. tu som mal rok, Vykon na tu dobu super, ale na takeho neskuseneho jazdca ako som vtedy bol ja… moc tazke a moc vykonne.
Potom prislo to prave orechove … CBR 600 F, kupil som ju 2 rocnu a zostala pri mne 6 rocikov. Lahka, vykonna, spolahliva, turistika aj klopenie. Manzelke sa na nej islo paradoxne pohodlnejsie, ako na shadowke. Boleli ju ruky, ale inak uplne super. Potom zenba a 4 roky pauza. Pri uvahe nad moto som dumal – nieco izy, lahke aj na kazdodennu jazdu z/ do prace aj v obleku, spratne, nizka spotreba, spolahlivost. Volba padla na kubaturu 600. Otec, srdcom motorkar, povedal – ak kupis copra, budem sa vozit aj ja. Tento styl mi viac-menej vyhovuje – kludna a bezstarostna jazda. Ked chcem, idem aj 120 km/h, ale to nie je pohodaaa. Ta je okolo 90 km/h. S coprom sa jednoducho neda ponahlat.
Urcite ste si vsak vsimli, ze moju predavam. Ak sa podari, chcem kupit VFRku, ak nie, aj tak dobre. Idealne by bolo (o co sa aj snazim), nechat moju manzelku jazdit na Shadowe a ja na VFRke. Zatial sa mi nedari 🙂
Porovnavat sa to neda. Ja to uplne ine, kazdy druh ma svoje vyhody, nevyhody. Je to ako porovnavat Ferrari s Hummerom. Na svoju Shadowku nedam dopustit na kazdodenne vyuzitie je to idealny a spolahlivy stroj, posed vyhovuje (sedlo som dal prerobit). Podla mojho nazoru na tento druh jazdy uplne staci takato kubatura a vykon. Splna presne to, co som od nej aj ocakaval.
Co je diametralne odlisne – vplyva z druhu moto. Na coprovy musim na dlhe cesty planovat podstatne viacej casu. Ak chcem ist napr do KE, idem na coprovy 2 dni s prestavkou niekde (izy, rychlost okolo 90 km/h), na CBRke to nie je problem aj za den (120-150 km/h). Takze to chce iny casovy manazment, lebo ponahlanie sa je iba prevteleny zly casovy odhad… 😁
Je to na velmi dlhu debatu a vysledok nebude nikdy. Kazdy ma na to svoj nazor.
Moto Guzzi V85 Strada: stará škola, nový charakter
BENDA 2026: Dark Flag 950, Rock 707 a Rock 250 CVT
Inovácie pre Moto Guzzi 2026 – nové farby pre V7, V85 a Stelvio
Čínske motorky: nové mená, veľké ambície
EICMA 2025 – BMW, Ducati, Triumph, Aprilia, Moto Guzzi a Vespa
Benelli TRK 602 X (2025): Nová generácia dobrodružstva
Novinky motocyklov Aprilia 2026 z EICMA 2025
Reportáž EICMA 2025: Japonský štvorlístok naživo
DUCATI HYPERMOTARD V2 (2026) – hyper sranda s véčkom
Novinky Honda z EICMA 2025: V3R, nový tourer, elektrika a niečo k tomu
Kawasaki KLE500 (2026): Návrat legendy pre nové dobrodružstvá
Čínske motorky: nové mená, veľké ambície
BENDA LFC 700: extravagantný futuristický cruiser, za dobrý peniaz
Reportáž EICMA 2025: Japonský štvorlístok naživo
Honda XL750 Transalp (2025): ľahké dobrodružstvo, veľký záber
Yamaha Ténéré 700 World Raid 2026: viac kontroly, dlhší dojazd, rovnaké dobrodružstvo
Triumph Trident 800: nový trojvalcový roadster s veľkým apetítom na zákruty
BENDA 2026: Dark Flag 950, Rock 707 a Rock 250 CVT
Kawasaki Z900RS 2026 – evolúcia retro klasiky
