Connect with us

Spravodajstvo

Auto v Šúrovciach riadil len 15-ročný chlapec, pri nehode 2 mŕtvi

Publikovaný

on

Dvaja mŕtvi sú výsledkom zrážky neplnoletých vodičov osobného auta a motocykla, ktorá sa stala v piatok okolo 18:30 na poľnej ceste pri obci Šúrovce v okrese Trnava. Motocykel viedol 16-ročný chlapec bez vodičského oprávnenia, pričom viezol 19-ročného spolujazdca. Auto Škoda 120 šoféroval len 15-ročný mladík. Všetci účastníci nehody pochádzajú zo Šúroviec. Vodič motocykla podľahol ťažkým zraneniam v nemocnici, jeho spolujazdec zahynul na mieste. Šofér Škody sa pri nehode nezranil. Podľa informácií trnavskej krajskej policajnej hovorkyne Martiny Kredatusovej príčiny dopravnej nehody a mieru zavinenia určí až znalecký posudok odboru dopravy.2007

autor: TA3

59 komentárov

59 Comments

  1. Lavergsx600

    8. júla 2007 at 12:17

    Tak toto je uz v PYCZI… nekomentujem to…. jebnuta mladez.
    Minule som aj ja videl z auta dvoch zasranoch na skode favorite ktory mali ani ne 16 rokov… skoro do mna naburali ked som stal na parkovisku… dnesna mladez je jebnuta, cest vynimkam….

  2. Albion

    8. júla 2007 at 16:33

    Nooo,predovšetkým má dnešná mládež viac možností a menej výchovy…

  3. tomXX

    8. júla 2007 at 17:12

    To je komplet v prdeli. Kebyze sa chcu takto zabit, tak sa im to hadam ani nepodari…

  4. Lavergsx600

    8. júla 2007 at 17:28

    Albion aj tak sa to da povedat, myslim ze si to vystihol. no je to smutne … ale ja uz neriesim a ani si nemienim nejako komplikovat zivot myslienkamy. kazdy ma moznost volby a moznost rozhodnut sa, ci sada do auta ci na motorku.

    „ako pojdem? , pojdem ako ko*** a zabijem sa a nech blizky placu sak co hlavne ze som bol frajer niekolko sekund, bohuzial aj tych poslednych v mojom zivote, ALEBO pojdem ako normalny vodic, zodpovedny nie len za seba ale aj za inych a prisposobim svoju jazdu okolnostiam na ceste, viditelnosti, situacii a pocasiu a hlavne svojim schopnostiam?“

    … to je moznost volby ktoru vsetci mame… kto sa rozhodne nespravne PROSIM… cintorinov je tu dost… 😟

  5. neducsin

    9. júla 2007 at 7:48

    Lavergsx600 dalsia vec, ktoru nemotorkar nikdy nepochopi. Vsetci sme sa ako mladez vozili po poliach a lukach na roznych strojoch a nech hodi prvy kamenom ten, kto nikdy nesedel na nejakej starej motorke bez papierov a nevozil sa po terene. Chlapci mali proste smolu, ze na tej istej ceste siel dalsi chalan, no bohuzial na plechovke. Osobne si myslim, ze radsej nech sa „decka“ vozia po poliach, ako by mali vyliezt na cestu a ohrozovat aj „sposobilych vodicov“. Uz si vobec sedel na motorke, ked rozdavas rozumy kto a ako ma jazdit? Alebo si len zodpovedny vodic, no v plechovke, ktory aj tak nikdy nepochopi pohnutky motorkara. Nevravim, ze kazdy motorkar by za jazdu polozil zivot, no napr. Red Devils (ak Ti to vobec nieco povie) napr. aj o tom spievaju…

    a teraz sa do mna pustite … 😈

  6. kxbibo

    9. júla 2007 at 10:37

    neducsin súhlasím s tebou ja som nebol iný, ba možno aj horší

  7. yagiza

    9. júla 2007 at 10:43

    neducsin prisaham na navstevnost motocykla ze som nikdy na ziadnej starej bezpapierovej motorke nesedela a nepremavala sa na nej po poliach 😈

  8. neducsin

    9. júla 2007 at 11:04

    yagiza takze si rovno sadla na „papierovu“ motorku a isla rovno do plnej premavky ?

  9. yagiza

    9. júla 2007 at 11:08

    neducsin presne tak 🙂 teda nebola paprierova ale plastova 😁

  10. neducsin

    9. júla 2007 at 11:18

    yagiza a nemyslis, ze tym si ohrozila viac ludi, ako niekde na parkovisku, alebo na luke?
    Alebo si bola skusena a sikovna bikerka hned na prvych kilometroch?
    Nehovorim, ze hned si mala jazdit po neprehladnej polnej ceste ako spominani chlapci …

  11. racer8

    9. júla 2007 at 11:20

    neducsin aj ja stebou suhlasim lebo ako mlady som jazdil na krose po poliax a velakrat si to uvedomujem aj dnes ze je to ovela bezpecnejsie ako jazdit na normalnyx cestax a byt vystaveny tomu riziku! darmo islo iba o nestastnu nahodu pretoze sa to nestalo na normalnej ceste… a aj ked raz budem mat deti tak im motorku kupim ale krosu nex sa ucia niekde kde im nehrozy ziadna plexovka aj ked nikdy clovek nevie ale tak plexovky v lese sa casto nevidia 🙂

  12. yagiza

    9. júla 2007 at 11:25

    neducsin nie neohrozila. sice moj prvy piskot bol len skuter Piaggio 80skr, ale aby si kludnejsie spaval, absolvovala som jednodnovy kurz, ktory ma potom opravnoval jazdit s „L“kami na masine az do 125cc. kurz bol velmi bohaty na informacie, ze som sa ako sikovna bikerka na konci citila 😈

    po rociku aj nieco som si urobila vodicak ktory trval 4 dni. nebyt mojej tremy tak by som aj v piaty den vodicak mala. nakoniec som ho dostala a moj nasledujuci piskot bol Honda VFR750. cez GPZ500, Gilera180, Xj600 som sa dostala k terajsiemu B12.

    ono vela som sa ucila a pocuvala skusenejsich. a skusenejsi boli aj mladsi, starsi kazdy kto mal dobre rady pre mna (a stale ma) pocuvam a snazim sa ich rady aplikovat do bezneho dna.

    sweet 😎

  13. racer8

    9. júla 2007 at 11:30

    neducsin viem ako to je v Uk lebo som tam sam bol a viem aj nieco o vycvikox motorkarov v tej krajine… jazdi sa tam inak ako u nas a povedal by som ze je to tam bezpecnejsie 🤐

  14. yagiza

    9. júla 2007 at 11:30

    racer8 dufam ze kym budes mat ty deti tak uz slovenske autoskoly budu na urovni EU kde ta vela uzitocnych veci naucia, aby sa nemuseli prehanat po lukach a skusat na vlastne riziko cele tyzdne (mozno i mesiace) veci ktore sa mohli naucit v autoskole, od instruktorov ktori maju dlhorocne a mnoho tisice kilometrove skusenosti. 🙂

    mala som to stastie absolvovat autoskolu aj v anglicku aj na slovensku a to sa neda porovnat ako su si na mile vzdialene, ucebnym obsahom 😟

  15. neducsin

    9. júla 2007 at 11:30

    yagiza teraz uz budem kludnejsie spavat, ked viem, ze staci par dni na to, aby mladi ludia mohli vybehnut (aj ked len) na skutroch hned do premavky a zo 125 presedlat rovno na VFR750.

  16. neducsin

    9. júla 2007 at 11:32

    yagiza hej, verim, ze autoskoly v UK a na SK su rozdielne, no ber aj rozdiel medzi tolerantnostou ostatnych vodicov na SK a inde v EU … 😉

  17. racer8

    9. júla 2007 at 11:33

    yagiza ja xcem aby moje deti jazdili najprv na krosax preto lebo je to moja zamienka aby som moju pripadnu zenu donutil aby kupila krosu aj mne 😀 😈

  18. neducsin

    9. júla 2007 at 11:36

    racer8 no podla mna, ak si vezmes tu, co s tebou nechce jazdit ani na tom jogurte, tak ta ti nic nekupi… viem, ze som ta nepotesil, no ani mikulas nenosi darceky a ani zeny ti nekupi krosu …

  19. racer8

    9. júla 2007 at 11:39

    neducsin tak to by si sa cudoval 😀 ona s krosou suhlasi a je lahko presvedcitelna 😉 😘

  20. neducsin

    9. júla 2007 at 11:42

    racer8 ale ved ak sa nemylim, tak len prednedavnom si hladal turisticku motorku, lebo slecne bola tvoja nepohodlna …

  21. racer8

    9. júla 2007 at 11:45

    neducsin no to ano rozmyslam nad niecim turistickejsim ale ci to kupim to je otazne lebo ta gsxera mi je velmi blizka….. aj ked na dlhe trasy to nieje ale na pekne male výlety je to v pohode… uvidime ak sa mi naskytne prilezitost a dobra ponuka na fazer 1000 tak potom dlho asi rozmyslat nebudem 😎

  22. yagiza

    9. júla 2007 at 11:51

    neducsin 4dnovy vycvik bol na GS500ke. to som zabudla napisat. a ver ze ak si neabsolvoval autoskolu v krajine EU (rakuske su udajne tiez vyborne) tak sa ti ani nemoze snivat na ako vysokej urovni v porovnani so slovenskymi autoskoly tuna su. ale len aby si mal aku taku predstavu tak zopar bodov ti napisem:

    Anglicka autoskola: mala som dvoch instruktorov- obaja aktivne jazdili od 17tich (obaja mali okolo 45) pricom jeden jazdil ako kurier na motorcykli 5 rokov (365dni v roku) a ten druhy jazdil 8 rokov ako kurier a stale kuriercinu vykonaval. premna a pre vela ludi su kuriery ako motobohovia.

    od pondelka do stvrtka bola skola od 9.30 do 4.00. pol hodina na prestavku pocas ktorej nam premietali naucne videa. ja som tam isla ako total laik. kedze som jazdila na skutri veci ako spojka a kvalty mi nehovorili nic. na prve dve hodiny v pondelok sme isli na parkovisko. neposadia ta na 500ku a podho do premavky.

    test bol 40 minutovy, kde musis predviest skusajucemu ze ovladas kazdy prvok dopravnej premavku. tiez sa testuje U-turn (otocenie sa na ceste na motorke) a nudzove zabrzdenie.

    Slovenska autoskola: jeden isntruktor ktory ked bol velmi mlady mal par rokov Jawku. odvtedy nic. (vek 39 rokov) dokopy som odjazdila asi len 10 minut na jawke, i ked zaplatenych som mala nejakych 20 hodin. so mnou si robila este jedna baba vodicak, ktora priznala ze uz jazdila na 125 (samo ze nelegalne). je jedno ovladat motorku na rovnej ciare je ine ist okolo kuzelov. samo ze okolo kuzelov ist nevedela. (jej muz bol tie motorkar, nepochopim teda ako ju nemohol naucit jazdit v nizkych rychlostiach) kedze jazda okolo kuzelov a pri nizkych rychlostiach sposobovala problemy instruktor ju obdaroval mudrou radou (asi zo svojich mladych liet) ked povedal „pri nizkych rychlostiach kontrolujes rychlost stlacanim a vytlacanim spojky“ este zapotil zopar inych splechov ale to mne stacilo na to aby som total vypla. nakoniec som tej babe poradila ako ma ist okolo kazdeho kuzela a nie kazdeho tretieho.

    test. ta baba mala asi len 2 hodiny jazdy na motorke. na motorku a do premavky nesla ale test spravila. ja som tiez do premavky nesla a skusajuci ma na motorke ani jazdit nevidel, lebo jawka si povedala ze uz ma dost a total na ten den skapala. za tychto podmienok som test uspesne absolvovala a do dnesneho dna neviem ani ako sa mi to podarilo. ziadne peniaze ani uplatok ineho druhu som neponukla.

    takze to len tak v kocke, pre porovnanie.

  23. yagiza

    9. júla 2007 at 12:07

    Myslim si ze velkym cinitelom v nehodovosti motorkarov je slaba vyucba v autoskolach ci uz motorkarov alebo aj plechovkarov. moj instruktor si robil prcu z toho ze v anglii sa vyucuje ze sa musim obzriet cez plece v plechovke ked ides menit smer, a ze nesmies skrizit ruky. to je trochu smutne. 😠

  24. racer8

    9. júla 2007 at 12:10

    yagiza zase si mi pripomenula moje časy v UK 😉

  25. neducsin

    9. júla 2007 at 12:17

    yagiza fajn, tak sme si zasnivali, ake by to bolo, keby …
    vratme sa do slovenskej situacie. kolko km rocne najazdis po slovensku? totiz situacia je tu taka, ze ak nemas skusenosti, tak je tvoja zivotnost na ceste velmi nizka, takze skusenosti MUSIS ziskavat mimo verejnych komunikacii …

  26. racer8

    9. júla 2007 at 12:22

    neducsin poviem ti len prislovie tazko na cvicisku lahko na bojisku 😉

  27. yagiza

    9. júla 2007 at 12:37

    neducsin minuly rok som odjazdila nejakych 300km po slovensku. moj argument ale je ak by autoskoly boli na inej urovni a instruktormi by boli skuseni dlhorocny motorkari ktori odjazdia nejake tie tisice km za rok ( a ja viem ze na slovensku taki ludia su), vedeli by ti vela skusenosti odovzdat. instruktor v anglii ked sa ide stats instruktorom na velku motorku musi absolvovat dvojdnovy test(!) kde skusajuci je pocas dvoch dni zhavy buduci motorkar a instruktor ho zasvecuje do tajomstiev motorkarstva. na slovensku su motoisntruktori skusany ako vedia naspamet vyhlasku.

    raz sa niekto niekde na moto portali (mozno to bolo tuna mozno motorajd alebo iny) pytal ako ma nudzove brzdit. v profile mal napisane ze uz ma odjazdene zopar rokov na roznych strojoch. potom nasledovalo vela rad. niektore sa zhodovali a niektore sa rozchadzali. Ja som vedela nudzove brzdit na konci mojeho prveho dna v autoskole, pricom mi bolo do detailu vysvetlene co kde ako treba stacit a vytlacit, plus som to mala tolkokrat natrenovane ze uz som neskakala na brzdy ako vyplaseny zajac. mne sa nezda byt normalne ( zjavne som asi jedina) aby niekto kto uz dva roky jazdi na motorke na cestach, nevedel nudzove zabrzdit

    zial ak ludia maju k veci pristup ako ty, ze skusenosti musis mat z vlastnej jazdy na komunikaciach, a niekto moze jazdit 2-3 roky po cetach bez toho aby vedel nudzove zabrzdit, tak umrtnost motorkarov sa bude aj nadalej zvysovat a treba sa stym faktom zmierit. co je ale na tej veci smutne, ze keby tie autoskoly mali uroven ako maju v EU, tak by tie mlade zivoty nemuseli vyhasinat zbytocne.

  28. racer8

    9. júla 2007 at 12:46

    yagiza krasne si to vyjadrila 🙂

  29. neducsin

    9. júla 2007 at 12:56

    yagiza hmm … pekne. zcasti suhlasim … ja v podstate k veci ziadny pristup nemam …
    no ludia ktori najazdia tisice kilometrov na tie kilometre musia aj zarobit a v slovenskych autoskolach by to asi neslo … nemyslis …?

  30. racer8

    9. júla 2007 at 13:07

    neducsin preco myslis ze by to neslo ked vacsina instruktorov robia aj inu pracu tazke maju penazi oto viac…

  31. yagiza

    9. júla 2007 at 13:10

    neducsin v anglicku mas isnstruktorov na auta zvlast od instruktorov na motorky. v mojom pripade na slovensku to bolo tak ze instruktor bol plechovkar ktory vlastnil par rokov motorku tym padom mal „opravnenie“ odovzdavat svoje skusenosti aj buducim motorkarom. autoskoly by mali zamestnat instruktorov na motorky, ktori maju odjazdene. a ja viem ze na slovensku je dost vela ludi ktori jazdia a jazdia velmi dobre, zrucne a vedia ist rychlo a bezpecne. mozno su to terajsi styridsiatnici (samo ze mozu byt aj mladsi) ktori zacinali ako si pisal na poli na luke na krose, lebo ine moznosti pred 20mi rokmi neboli. za 20 rokov na motorke odjazdili desiatky tisice kilometrov, nabrali dostatocne mnozstvo skusenosti a tym padom aby usetrili inym cas a peniaze inym, stanu sa instruktormi a svoje mnohorocne skusenosti odovzdaju nastavajucej generacii motorkarov a ver ze za 20 vyucnych hodin mozes dostat od skuseneho motorkara toho velmi vela. casove ti to usetri minimalne 18-24 mesiacov. vzdy je lepsie diskutovat zoci voci so skusenym instruktorom, ako sa pytat anonymov na nete, kde si niektori z teba strielaju, len preto ze ty si „ucho“ a oni stari „mazaci“ sa na tebe bavia, lebo uz zabudli ze aj oni zacinali.

  32. neducsin

    9. júla 2007 at 13:36

    racer8 este raz sa spytam … myslis, ze niekto, kto jazdi desat, alebo dvadsat tisic kilometrov za sezonu a ma pracu, ktora mu to umozni pojde robit do autoskoly ? verim, ze by mu to prinieslo dobry pocit z toho, ze niekomu nieco pomohol, no myslis, ze svoj volny cas radsej nestravi prave na svojej motorke „nahananim“ kilometrov ? 😉

  33. racer8

    9. júla 2007 at 13:40

    neducsin aha pockaj tu yagiza nespomenula ze instruktory v uk jazdia nie ako spolujazdci ale na vlastnyx moto 🙂 vtedy to mozne je 😉

  34. yagiza

    9. júla 2007 at 13:47

    neducsin ja som tento rok mala sukromneho ziaka lebo som pomyslala nad tym stat sa instruktorom. a nie len to ze ked niekomu odovzdavas svoje skusenosti je dobry pocit, ale aj to ked musis zmenit instrukcie, lebo dany jedinec nepocuva co mu hovoris. tiez som ho zakazdym nafilmovala a nie len on ale aj ja som mohla visiet ten rozdiel z pred hodiny alebo dvoch. je to velmi dobry pocit, ktory sa neda slovami opisat. narozdiel od povedzme beznych skol, kde vsetko trva dlho, pod tvojim vedenim sa niekto komu si musel vysvetlit zakladne kontroly na motorke, zmenil na motorkara v priebehu 2-3 tyzdnov. (alebo tyzdna ked to robis na plny uvezok) Ale zas je to aj o jedincoch ci sa o svoje skusenostoi chcu podelit a dat nieco buducnosti motosveta.

    plus ked vyucujes zarabas a ked nahanas kilometre tak minas prachy 😉

  35. neducsin

    9. júla 2007 at 13:48

    racer8 este raz sa pytam … keby si jazdil 20 tis. km rocne a mal pracu, ktora ti to umozni … hladal by si si este bokovku v autoskole, alebo by si radsej svoj volny cas stravil na svojej motorke …?

  36. yagiza

    9. júla 2007 at 13:48

    neducsin kua moja chyba. zabudla som ze na slovenskych motorkach v autoskolach su instruktori za studentami. ak je to stale tak tak to sa ki vidi byt dost nebezpecne samo o sebe,. ja by som za niekoho kto nevie jazdit veru nesadla. stici aby spanikaril a obaja ideme k zemi 😀

  37. neducsin

    9. júla 2007 at 13:49

    yagiza mozno niekto radsej peniaze mina na motorke, nez by ich mal zarabat a odkladat pod paplon … 😉

  38. neducsin

    9. júla 2007 at 13:50

    yagiza a ako sedia instruktori v UK? idu za studentom v plechovke a komunikuju s nim vysielackou?

  39. yagiza

    9. júla 2007 at 13:51

    neducsin kazdy spravny motorkar by radsej mal pracu v ktorej mozes jazdit ako napln prace, nez ako sediet za pocitacom v nejakom kancli.

  40. yagiza

    9. júla 2007 at 13:52

    neducsin instruktor ide za tebou na svojej motorke a komunikuje cez interkom/ vysielackou 🙂

  41. racer8

    9. júla 2007 at 13:54

    neducsin pozri… brat mojho byvaleho kolegu bol moto instruktor(v UK) ale nerobil to len pre praxy ale jazdil lebo ho to bavilo pretoze ked mal volno tak xodil aj na vylety a zrazy tak preco nebyt plnokrvym motorkarom a neskombinovat pracu s niecim co ta bavi….

  42. neducsin

    9. júla 2007 at 13:58

    OK, vzdavam to a najdem si zamestnanie ako poslicek s pizzou za 10 hrubeho, aby som mohol v zamestnani jazdit na motorke.
    jagiza btw, myslis, ze „kancelarska krysa“ nemoze cez pracovnu dobu jazdit na motorke? take sluzobne cesty v lete mozu byt velmi zaujimave … 😉

  43. yagiza

    9. júla 2007 at 13:58

    racer8 praca konickom a este za to dostavas aj prachy… heaven 😇

  44. racer8

    9. júla 2007 at 14:01

    yagiza tak tomu ver a v uk to plati 2 nasobne 😀 😉

  45. yagiza

    9. júla 2007 at 14:03

    neducsin jazdit 8 hodin na 500cc motorke, odovzdavat skusenosti nastavajucej generacie (ako si ich nechat iba pre seba) na konci roka skonstatovat ze vdaka tebe je o nejakych 80-100 sikovnych ziakov na cestach viacej, a ty vies v ze si im dal ten najlepsiu vyucbu aku mohli dostat, versus sediet prepeteny v kancli, mat sefa co na teba ziape ze kava je prihoruca/pristudena, mat nasratych zakaznikov na telefone (alebo zoci voci) lebo nie su spokojni a ty vies ze maju pravdu, ale nic s tym nenarobis, lebo spolocnost nie je tvoja, dostavat rovnaku placu aku by si dostaval ako instruktor, pricom by si denne najazdit 100-150mil denne….

    no ja viem ktoru variantu by som si vybrala 🙂

  46. yagiza

    9. júla 2007 at 14:05

    neducsin inak v anglii uz zacina trend ze nemozes pouzivat motorky v pracovnej dobe.

  47. neducsin

    10. júla 2007 at 5:42

    yagiza preco nemozes pouzivat motorku v pracovnej dobe ?

    btw, v kancli nemusis sedet prepotena … uz vymysleli aj klimatizaciu … fakt 😉

  48. AMIS

    10. júla 2007 at 14:13

    Neducsin a yagizka čo má spoločné vaša osobná bombardovačka s vyššie uvedeným článkom? Asi tomu nerozumiem.Zatiaľ sa len urážate. Patrím do skupiny (štartujem všetko čo má motor a kdekoľvek) najazdil som na trabante ako decko viac km po poliach ako mnohý z Vás možno viac ako dnešná mládež a musím konštatovať len jedno. Chlapci mali smolu toto je jedna z tých nehôd, ktoré sa občas stanú a nikto z nás vysvetlenie nepodá. Nemá zmysel hádzať vinu na tých čo prežili. Niektorý z nás asi zabúdajú , že mať motorku v garáži z nás ešte nerobí drsných motorkárov a všetci plechovkári sú ko…ti. Chce to len jazdiť a jazdiť a jazdiť. Ten čo je nezamestnaný a tatka v plnke častejšie a ten čo pracuje nech sa teší na každý moment kedy môže nakopnúť svoj stroj. Nech jazdí každý ako chce sú situácie kedy druhú šancu dostaneme a dáme ju aj druhým a sú aj tie posledné. Z toho sa poučme a nie z toho ako sa kto zasa vyje….al aby sme sa o tom pi..u rozumejúc mohli vyliať z duše ako sú všetci jebnutý len my sme tý čo vieme ako sa zachovať a správať. keby na tom poli jazdil traktor a oral, tak by to bol zrejme najväčší k***t z dediny. Mali smolu a budme len radi, že nepadli všetci. Dostať dominatora do okna tiež nie je výhra. R.I.P.

  49. yagiza

    13. júla 2007 at 7:32

    AMIS Bola by som rada, keby sa tu neobjavovali vstupy tvojeho druhu. S nickom neducsin som DISKUTOVALA, a musim zodpovedne prehlasit, ze sa mi tu nediskutovalo tak dobre este s nikym ako s nim. to ci ma uraza alebo nie nechaj ty na mna, a nerob si zavery ako sa ti hodi.

    to ako nasa diskusia suvisi s danym clankom si skus najst niekde v mojom prvom vstupe. Ja sa do vasich diskusii o chlastackach nestaram, tak si odpusti miesat sa do diskusii, kde riesime moto tematiku kedze jej zjavne houby rozumies.

  50. yagiza

    13. júla 2007 at 7:33

    Kua a co sa stalo s nikom neducsin? ☹️

  51. kxbibo

    13. júla 2007 at 7:44

    yagiza neducsin je MartineR ale exe ho vymazal, lebo si tu založil celú rodinu ducsinov.

  52. MartineR

    13. júla 2007 at 11:08

    AMIS nebombardovali sme sa … aspon ja som to tak urcite nebral ani nemyslel … spolocne to ma len to, ze chlapci u nas zacinaju po polnych cestach a bohuzial tam aj skoncili. v UK je to inak.
    yagiza Prepac, ak ta nastvalo, ze som nepisal pod svojim nickom, no dost ma zaujimali nazory motorkarov, pokial sa pyta „azeťák“, „pokecár“, pripadne iny anonym.
    kxbibo „rodina“ prisla az v momente, ked niekto zalozil meducsina (a ja som to nebol) a ten zacal napodobnovat, napadat a urazat neducsina 😉 Ja vzdy vravim : Ked uz ma byt sranda, nech je teda poriadna. Za neducsinovymi nazormi si stojim a nehanbim sa za ne, chcel som vidiet tie nazory „aj z druhej strany“.

  53. yagiza

    13. júla 2007 at 13:14

    MartineR to ze si pisal so mnou pod inym nickom ma vobec nenastvalo. nadalej plati to co som povedala ze to bola najlepsia diskusia pre mna ktora nebola vymazana. je smutne ze na slovenskych weboch si ludia pod pojmom diskusia predstavuju iba suhlasne odpovede, alebo x vstupov typu „RIP“. diskusie su o vymienani nazorov a to nie len suhlasnych. kiez by tu bolo viacj neducsinov 😉

  54. MartineR

    13. júla 2007 at 13:40

    yagiza ved ich aj bolo … no az moc, tak to eXe radsej upratal …
    inak plne suhlasim …
    btw, stale si mi neodpovedala, ako je to s tym pouzivanim motorky v pracovnej dobe ?

  55. MartineR

    13. júla 2007 at 13:47

    yagiza a ked uz sme pri tom…
    pracujem ako kancelarska krysa (nastastie mam aj klimu) a vo volnom case fakt ani neuvazujem niekoho cudzieho ucit jazdit. Nevravim, ze neporadim, alebo nepomozem, ale volny cas radsej travim na motorke. Najazdim rocne 13-17tkm a myslim si, ze ludia, ktori zacinaju by mali mat bud fakt dobreho ucitela (kamarata, otca, …) alebo radsej zacinat niekde na parkoviskach, polnych cestach a az postupne prechadzat cez lahsie useky do plnej premavky … bohuzial, ale na slovensku je to tak. Chlapcov je mi luto, da sa povedat, ze mali cely zivot pred sebou, no uz sa stalo … clovek ich moze teraz bud lutovat, alebo si davat aj mimo asfaltu davat vacsi pozor …
    AMIS Tebe som vdacny za rady, skusenosti a pozicanie masiny. Tiez to nebolo na asfalte, no na stastie sa nic nestalo 😉

  56. yagiza

    13. júla 2007 at 13:56

    MartineR s tymi neducsinmi si ma zle pochopil. nemala som na mysli 30 v=nickov jedneho cloveka, ale 30 ludi ktori by vedeli diskutovat ako neducsin 🙂

    sorry isla som ti odpovedat, ale samo nech klikam na neducsina ako chcem, jeho nick sa mi nehadze. 😟 😀

    Argument zamestnavatelov je ze na motorke nie si v bezpeci ako si v aute. mensia kolizia povedzme pri rychlosti 30kmh v aute – trochu pochramane plechy, ty trochu vyhukany ale inak OK. ta ista kolizia ked si na moto – budes minimalne doudierany, a ak ak si pristal na zemi trocha nesikovne, mozno aj nejaka ta zlomenina, co znamena ze sa do prace nebudes moct dostavit a svoju pracovnu cinnost vykonavat. ci uz preto lebo tvoja praca je fyzicka, alebo preto ze musis dochadzat nejakych 50-70km a nemas ziadne spoje. kedze tvoj zamestnavatel je voj chlebodarca, moze si do urcitej mieri povedat ze nechce aby si pocas pracovnej doby pouzival motorku, alebo aj dochadzal na motorke. do akej mieri su tieto poziadavky postavene na hlavu, sa hojne diskutuje na anglickych weboch. ale stalo sa aj ked som ja pracovala v jednej spolocnosti ze si chlapik „odskocil“ na moorke kupit cigarety a nazad uz neprisiel. teda nie v ten den.

    kazdy zamestnavatel chce minimalizovat marodku zamestnancov, nielen preto ak ti plati za marodku (to nie je dane zakonom tuna, takze vacsina ti marodku neplati) , ale hlavne tym ze musi na teba najst nahradu. nahrada sa ale hlada dost tazko ked su v spolocnosti traja experti na nejaku vec, jeden je na dovolenke, druhy na sluzobnej niekde v amerike, a ty si valas sunky na operacnom stole.

    takze v kocke asi tak. je to pomerne novy trend v anglicku, ktory zatial rastie pomaly, ale zial isto a na motorkara sa zacina pozerat ako na „dead man riding“

  57. yagiza

    13. júla 2007 at 14:15

    MartineR scasti mas pravdu. mozno mas aj celu pravdu, ale ako vidis v clanku ti chalani na motorke neboli jedini na polnej ceste.

    Mozno ti dvaja na motorke si povedali ze si idu trenovat jazdu na motorke a idu niekde na polnu cestu. to iste si mozno povedalo aj to 15 rocne chlapcisko v aute. ani motorkar a ani ten v plechovke nemali riadit svoje vozidla. v anglicku ak nemas vodicak, alebo poistku, alebo si pod vplyvom alkoholu, ak sa stanes ucastnikom havarie, nech zavinil nehodu niekto kto napr nedal prednost, automaticky sa vynnikom stavas ty, pretoze si nemal byt na ceste. (neviem ako je to na slovensku, mozno keby niekto vie tak by bolo dobre keby to sem hodi). v tomto pripade su obaja vinnici. Ja viem ze ako je to s autoskolami na slovensku nezmenim a nezmenim ani ludi a to ako myslia a zmyslaju. Moj argument ale je ze pokial to je ako je tak sa nemozno cudovat ze nehodovost a tym nasledne aj umrtnost motorkarov rastie priamo umerne s poctom motorkarov ktori zacinaju objavovat jednu stopu.

    je v poriadku ak mas kamarata, otca alebo frajera ktori ta moze zasvetit do jazdy na motorke (za predpokladu ze on to vie) ale je vela ludi ktori nikoho nepoznaju a motorky im ucarovali po tom co sedeli parkrat na nejakej na Inchebe. tito ludia nemaju nikoho kto by ich zasvetil a zial zaplatia si 5 000sk za ktore dostanu 2-3, mozno pri troche stastia 5 hodin vyucby na parkovisku a potom hajdy kupit tu bliskanu CBRku. No a zvysok je historia. bud ma stastie, a zlo ho obchadza, alebo ma stastie stretnut sa s motorkarmi ktori ho zaucia, alebo nema ani prve ani druhe, a my sa o nom dozvieme zo sita sprav. zial taka je realita.

  58. yagiza

    13. júla 2007 at 14:56

    MartineR este som zabudla: vedel si ze klimatizaciou sa siria virusy? a ked je to zapnute tak je strasna kosa. tuna nie su horucavy aby sa zapajali klimatizacie 😁

    a este k tomu ze by si vo volnom case ucil niekoho jazdit. Hold je to tu ine ako na slovensku. tu sa jazdi 365 dni v roku, na slovensku je „sezona“. tuna to mozu instruktori vykonavat svoju cinnost cely rok, tak ti to moze byt hlavnym zdrojom prijmu. ale je tu vela instruktorov, ktori si finance vypomahaju tym ze to robia par vikendov v mesiaci.

  59. MartineR

    13. júla 2007 at 17:36

    yagiza Ty kokso, takto obsirne si sa nerozpisala ani pri nuducsinovi 😈

    myslim, ze s tym priznanim viny je to rovnako, pokial nemas papiere, na ceste nemas co robit a si vinna.
    Otaznikom vsak zostava ako je to na polnej ceste, nakolko zakon 315 ma uz v nazve „Zakon o premavke na pozemnych komunikaciach“ teda nie na poli. Teoreticky (a vlastne aj prakticky) tade teda mozes jazdit kludne aj bez papierov, pokial nie si na sukromnom pozemku a nezacne ta nahanat majitel so sekerou 😈
    Bohuzial „historiu“ s nabliskanymi CeBeeRkami alebo vela krat rovno s eRjedničkami nezmenime. Ocko da peniaze a chlapec (alebo aj kočka) ju proste chce a chce a chce. Takze ju musi mat aj bez predchadzajucich skusenosti.
    Ano, vedel som, zalezi len na tom, ako casto davas tu klimu cistit. Virusy sa v nej usadzaju v zime, ked sa nepouziva, takze ju treba vzdy na „zaciatku sezony“ (dat) vycistit.
    Musis si pripustit, ze UK je na tom proste lepsie. No doma je doma 😉

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Najčítanejšie

Partneri