Odpoveď na: 40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme › Odpoveď na: 40+ – tu sme
😈 Ma(hind)rečku, podejte mi péráka … 😈
Šak ten je jednosedadlový.
Ja jazdím vyslovene rád aj s ladvinkou, väčšinou po každej jazde sa poďakujem, akože drahá XY, bolo mi cťou stráviť krásne chvíle medzi vašimi stehnami.
Len jedna to raz nejak nechcela pochopiť správne, skoro som facku vyfasoval.
Pritom tam nebol ani jej manžel, lebo žiadneho nemala. Ale nemala ani zmysel pre humor, tak nejaké ďalšie chvíle strávené medzi jej stehnami nehrozili. Ešte by ma v tejto našej novej demokratučkej spoločnosti mohla udať za obťažovanie… 😈
Napriek tomu by som chcel to červené dvojsedlo s chromovanou nádržou, v Jawa-červenej farbe.
Kvôli tým stehnám, samozrejme…
P.S. Čítali ste krátky blog slameňáka… 😁



Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou

Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca

Yamaha TRACER 7 a TRACER 7 GT 2025 – Sport-tourer novej generácie

TEST: Honda Hornet 1000 SP – veľký návrat v agresívnom balení

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou
