Odpoveď na: 40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme › Odpoveď na: 40+ – tu sme
Maco ser na synchronináciu, tu je problém inde. Hladinu nechaj 14,7 a nebabraj do toho, ihly tak isto podľa manuálu. Skontroluj trysky či sú podľa manuálu /veľkosti/. Pokiaľ máš pôvodný filter a čísla ihiel podľa manuálu musí to byť O.K. Pokiaľ KN alebo nedajbože samostatné „race“ filtre, tak si v riti. Treba tryskovať. Pokiaľ je vštko pôvodné tak to nechaj v pôvodnom nastavení a vytoč pilotné tryky na 3 a pol až 4 otáčky /napidnaj a urob tak:-)/. Pokiaľ bude problém pretrvávať vymeň tesnenia ihlových ventilov uzatvárania plavákov. O-krúžok po obvode tela ventila. Pokiaľ bude problém pretrvávať niekto doj**l trysky „odborným“ čistením a treba nové. A ešte skontroluj priechodnosť odvetravacích hadíc plavákových komôr.
Pijem obyčajný tuzemský rum a Bernard:-)



Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Kawasaki W800 a Meguro S1 – klasika s japonskou dušou a modernou spoľahlivosťou

Kawasaki Z900RS a Z650RS – klasika pre moderného jazdca

Yamaha TRACER 7 a TRACER 7 GT 2025 – Sport-tourer novej generácie

TEST: Honda Hornet 1000 SP – veľký návrat v agresívnom balení

BMW R 12 & R 12 nineT – králi štýlu, charakteru a boxerovej klasiky

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

BMW Motorrad Concept RR: Budúcnosť superbikov zhmotnená v karbóne a technike

Suzuki GSX-S1000GX: Revolúcia v segmente sport-touring?

Triumph Bonneville Bobber 2024: Britský rebel so štýlom aj silouText a foto: motocykel.sk
