Connect with us
BMW GS Prehadzovač

40+ – tu sme

Domov Diskusné Fóra Kaviareň 40+ – tu sme

Označené ako: 

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 15,076 až 15,090 (z celkového počtu 16,926 )
  • Autor
    Príspevky
  • #102113
    Retro
    Účastník (Participant)

    Maco, tá Suzuki začala blbnúť zo dňa na deň alebo je to dlhodobý problém? Ako sú vypálené sviečky? Aké tesnenia si vymenil? Babral si do karburátorov len ty, alebo aj nejaký iný vedátor? Popíš presne problém. Pri akých otáčkach robí čo, ako sa chová pri vytočení na neutrále, dymyvosť, skrátka všetko. Lebo mám taký dojem že si vyrábaš, pár mesiacov laborovania:-)

    #102114
    maco
    Účastník (Participant)

    Papi, dík, konečne som v obraze. Tereňáky boli v mladosti moja srdcovka až dokiaľ som neurobil salto vpred , av šak ja som dopadol ďalej ako mašina, na chvíľu som nevedel kde je sever, ale potom som to rozbehal. Len chrbát bo modrý asi mesiac  😁 
    Retro, ja s tou mašinou laborujem odkedy ju mám- druhý rok. Vymenil som tesnenia na sytičoch a O- kružky pod nátrubkami podtlakov. Pôvodne mala mašina studené sviečky desiny, ale stále ich zahadzovalo. Hladiny boli na asi 12 mm, teraz je to na 16mm, (doporučené je 14,7+- 1 mm) Osvedčili sa až teplejšie sviečky osmičky- tiež sú uvedené v manuáloch.
    Doteraz bol problém ten, že po rovine v malej rychlosti to išlo čisto len pri miernom pridaní, ináč to začalo rapotať. Tak som len pridával a uberal heftom, aby som udržal konštantnú 50 km/h. Avšak pri vyšších rýchlostiach, alebo akcelerácii to išlo ako raketa. Pri poslednom nastavení boli sviečky ešte trocha začmudené, hoci konce izolátorov už boli vypálené. Bol názor, že sa preplavujú plavákové komory, ale keď som mal karbesy vybraté a otočil ich hore dnom, tak som hadičky neprefúkol- ihly zatvárajú.
    A teraz- babo raď. 😁

    #102115
    ahojko
    Účastník (Participant)

    Cize synchronizaciu styroch karbesov mas v normale??

    #102116
    Retro
    Účastník (Participant)

    Maco ser na synchronináciu, tu je problém inde. Hladinu nechaj 14,7 a nebabraj do toho, ihly tak isto podľa manuálu. Skontroluj trysky či sú podľa manuálu /veľkosti/. Pokiaľ máš pôvodný filter a čísla ihiel podľa manuálu musí to byť O.K. Pokiaľ KN alebo nedajbože samostatné „race“ filtre, tak si v riti. Treba tryskovať. Pokiaľ je vštko pôvodné tak to nechaj v pôvodnom nastavení a vytoč pilotné tryky na 3 a pol až 4 otáčky /napidnaj a urob tak:-)/. Pokiaľ bude problém pretrvávať vymeň tesnenia ihlových ventilov uzatvárania plavákov. O-krúžok po obvode tela ventila. Pokiaľ bude problém pretrvávať niekto doj**l trysky „odborným“ čistením a treba nové. A ešte skontroluj priechodnosť odvetravacích hadíc plavákových komôr. 
    Pijem obyčajný tuzemský rum a Bernard:-)

    #102117
    ahojko
    Účastník (Participant)

    Poculi ste slovo panovo…

    Nerobim si srandu,.. verim ti!

    PS,

     Inac cital som ze „experti“ mali aj

    karbesy rozdielneho povodu…

                    🤐

    #102118
    przwjhrjaujzepieztjte
    Účastník (Participant)

    😈  Pomaly strácam prehľad, ale Retrova posledná veta ma zaujala…

    Tej som porozumel. 😁 

    Aj ja sa liečim, ale okolnosti donútili mať zahraničný týždeň.

    Nie je to až také zlé.

    Takže Zwack Unicum a Mönchshof (ten z prava), NA ZDRAVIE  😘 😈

    #102119
    maco
    Účastník (Participant)

    Retro, hneď prvá veta zásah do čierneho. Je tam KN. Ihly sú nové. Nad tými O kružkami som uvažoval, ale ústami neprefúknem benzínové hadičky, keď ich uzatvoria plaváky. 
    Pôvodný vlastník mašiny bol kutil jak sviňa, chcel mať z toho kaferacera, bolo to v hroznom stave. Karburátory- 3 sú pôvodné a voľnobežné trysky majú zablendované mosadznými plieškami- vyzerajú origoš. Štvrtý karbes je z inej gsx, tam som bohatosť upravil na 1,5 otáčky- podľa manuálu. V naposledy to držalo voľnobeh 1200/min len chvíľu po naštartovaní, potom otáčky klesnú na 600 a zdochne to.

    #102120
    Retro
    Účastník (Participant)

    No… Plaváky uzatvárať môžu v pohode ale keď to jemne presakuje cez tie o-krúžky, tak to zistíš veľmi ťažko a bude to už zalivať. Ten KN nie je až taký problém a trysovať by nebolo treba. Skontroluj číslo ihiel či sedia podľa manuálu. Tie krytky pilotných trysiel vyvrtaj alebo vyšpáraj von a vytoč ich na 3 a pol otáčky. Skontroluj prechodnosť voľnobržného kanálu vzduchom. To je jedna s tých dvoch alebo troch dierok v difuzore. Keď do nej fúkneš musí prefukovať cez pilotnú trysku a dierku pred klapkou. Pozri ešte odvetranie komôr. To sú dve hadice smerom hore, každá na jednu dvojicu karbesov. Keď sú pripchaté zase ti to bude zalievať.

    #102121
    maco
    Účastník (Participant)

    Retro, ďakujem za radu, odskúšam. Ešte jedna otázka, v tých dierkach na spodku difuzora sa mi občas ligoce benzín, je to v poriadku, alebo majú byť suché ?

    #102122
    Retro
    Účastník (Participant)

    To vyzerá na vyššiu hladinu a bohatosť. Hladinu skontroluj ešte priesvitnou hadičkou nastrčenou na výpustny otvor zospodu. Vytoč ju smerom hore a uvidíš presnú predpísanú hladinu. Pokiaľ si nastavil plaváky na tých 14,7 a hladina je vyššia ako predpisuje manuál, tak tie o- krúžky sú v prdeli. Keď sú pripchaté odvzdušnenia, tak vzniká protitlak a plaváky sa neprivierajú a zase to zvýši hladinu.

    #102123
    maco
    Účastník (Participant)

    OK, posledná otázka, manuál hovorí bohatosť na 1,5 otáčky pilota . 3,5 nebude veľa?

    #102124
    Retro
    Účastník (Participant)

    Pokiaľ sedia hladiny, ihly a nie sú doj…éra trysky, tak ten motor začne fungovať ako má. Môžeš pridávať postupne a uvidíš. Na starej gsxr sa zospodu dostaneš k tryskám v pohode.

    #102125
    Retro
    Účastník (Participant)

    Ešte si nenapísal či sedia čísla ihiel a veľkosti hlavných a voľnobežných trysiek podľa manuálu. Pokiaľ nie, ani nič nerob lebo to nevyriešiš.

    #102126
    apa
    Účastník (Participant)

    Retro 😶 👍 , kalap dolu .

    Ale aj ja som rozumel len tej poslednej vete ako papibáči .

    #102127
    przwjhrjaujzepieztjte
    Účastník (Participant)

    😈  Budem zase vulgárny.

    Je prakticky jedno, či karburátor alebo vstrekovanie, podstatné je, aby sa elixír života sa do mašinky dostal.

    Teda či si to nasaje sama alebo vstreknem. 😈 

    Ale bacha, prehnaný tuning môže občas škodiť.

    Napríklad taká Viagra… 😁

Zobrazuje sa 15 príspevkov - 15,076 až 15,090 (z celkového počtu 16,926 )
  • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.

Partneri