40+ – tu sme
Domov › Diskusné Fóra › Kaviareň › 40+ – tu sme
Označené ako: Hruso25
- Toto téma obsahuje 16,925 odpovedí, 115 hlasov, a bola naposledny upravená pred 4 rokmi, 3 mesiacmi od
maco.
-
AutorPríspevky
-
27. decembra 2018 o 15:42 #102113
Retro
Účastník (Participant)Maco, tá Suzuki začala blbnúť zo dňa na deň alebo je to dlhodobý problém? Ako sú vypálené sviečky? Aké tesnenia si vymenil? Babral si do karburátorov len ty, alebo aj nejaký iný vedátor? Popíš presne problém. Pri akých otáčkach robí čo, ako sa chová pri vytočení na neutrále, dymyvosť, skrátka všetko. Lebo mám taký dojem že si vyrábaš, pár mesiacov laborovania:-)
27. decembra 2018 o 19:40 #102114maco
Účastník (Participant)Papi, dík, konečne som v obraze. Tereňáky boli v mladosti moja srdcovka až dokiaľ som neurobil salto vpred , av šak ja som dopadol ďalej ako mašina, na chvíľu som nevedel kde je sever, ale potom som to rozbehal. Len chrbát bo modrý asi mesiac 😁
Retro, ja s tou mašinou laborujem odkedy ju mám- druhý rok. Vymenil som tesnenia na sytičoch a O- kružky pod nátrubkami podtlakov. Pôvodne mala mašina studené sviečky desiny, ale stále ich zahadzovalo. Hladiny boli na asi 12 mm, teraz je to na 16mm, (doporučené je 14,7+- 1 mm) Osvedčili sa až teplejšie sviečky osmičky- tiež sú uvedené v manuáloch.
Doteraz bol problém ten, že po rovine v malej rychlosti to išlo čisto len pri miernom pridaní, ináč to začalo rapotať. Tak som len pridával a uberal heftom, aby som udržal konštantnú 50 km/h. Avšak pri vyšších rýchlostiach, alebo akcelerácii to išlo ako raketa. Pri poslednom nastavení boli sviečky ešte trocha začmudené, hoci konce izolátorov už boli vypálené. Bol názor, že sa preplavujú plavákové komory, ale keď som mal karbesy vybraté a otočil ich hore dnom, tak som hadičky neprefúkol- ihly zatvárajú.
A teraz- babo raď. 😁27. decembra 2018 o 20:41 #102115ahojko
Účastník (Participant)Cize synchronizaciu styroch karbesov mas v normale??
27. decembra 2018 o 21:31 #102116Retro
Účastník (Participant)Maco ser na synchronináciu, tu je problém inde. Hladinu nechaj 14,7 a nebabraj do toho, ihly tak isto podľa manuálu. Skontroluj trysky či sú podľa manuálu /veľkosti/. Pokiaľ máš pôvodný filter a čísla ihiel podľa manuálu musí to byť O.K. Pokiaľ KN alebo nedajbože samostatné „race“ filtre, tak si v riti. Treba tryskovať. Pokiaľ je vštko pôvodné tak to nechaj v pôvodnom nastavení a vytoč pilotné tryky na 3 a pol až 4 otáčky /napidnaj a urob tak:-)/. Pokiaľ bude problém pretrvávať vymeň tesnenia ihlových ventilov uzatvárania plavákov. O-krúžok po obvode tela ventila. Pokiaľ bude problém pretrvávať niekto doj**l trysky „odborným“ čistením a treba nové. A ešte skontroluj priechodnosť odvetravacích hadíc plavákových komôr.
Pijem obyčajný tuzemský rum a Bernard:-)27. decembra 2018 o 21:40 #102117ahojko
Účastník (Participant)Poculi ste slovo panovo…
Nerobim si srandu,.. verim ti!
PS,
Inac cital som ze „experti“ mali aj
karbesy rozdielneho povodu…
🤐
27. decembra 2018 o 21:49 #102118przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 Pomaly strácam prehľad, ale Retrova posledná veta ma zaujala…
Tej som porozumel. 😁
Aj ja sa liečim, ale okolnosti donútili mať zahraničný týždeň.Nie je to až také zlé.
Takže Zwack Unicum a Mönchshof (ten z prava), NA ZDRAVIE 😘 😈
28. decembra 2018 o 7:28 #102119maco
Účastník (Participant)Retro, hneď prvá veta zásah do čierneho. Je tam KN. Ihly sú nové. Nad tými O kružkami som uvažoval, ale ústami neprefúknem benzínové hadičky, keď ich uzatvoria plaváky.
Pôvodný vlastník mašiny bol kutil jak sviňa, chcel mať z toho kaferacera, bolo to v hroznom stave. Karburátory- 3 sú pôvodné a voľnobežné trysky majú zablendované mosadznými plieškami- vyzerajú origoš. Štvrtý karbes je z inej gsx, tam som bohatosť upravil na 1,5 otáčky- podľa manuálu. V naposledy to držalo voľnobeh 1200/min len chvíľu po naštartovaní, potom otáčky klesnú na 600 a zdochne to.28. decembra 2018 o 7:50 #102120Retro
Účastník (Participant)No… Plaváky uzatvárať môžu v pohode ale keď to jemne presakuje cez tie o-krúžky, tak to zistíš veľmi ťažko a bude to už zalivať. Ten KN nie je až taký problém a trysovať by nebolo treba. Skontroluj číslo ihiel či sedia podľa manuálu. Tie krytky pilotných trysiel vyvrtaj alebo vyšpáraj von a vytoč ich na 3 a pol otáčky. Skontroluj prechodnosť voľnobržného kanálu vzduchom. To je jedna s tých dvoch alebo troch dierok v difuzore. Keď do nej fúkneš musí prefukovať cez pilotnú trysku a dierku pred klapkou. Pozri ešte odvetranie komôr. To sú dve hadice smerom hore, každá na jednu dvojicu karbesov. Keď sú pripchaté zase ti to bude zalievať.
28. decembra 2018 o 8:33 #102121maco
Účastník (Participant)Retro, ďakujem za radu, odskúšam. Ešte jedna otázka, v tých dierkach na spodku difuzora sa mi občas ligoce benzín, je to v poriadku, alebo majú byť suché ?
28. decembra 2018 o 9:00 #102122Retro
Účastník (Participant)To vyzerá na vyššiu hladinu a bohatosť. Hladinu skontroluj ešte priesvitnou hadičkou nastrčenou na výpustny otvor zospodu. Vytoč ju smerom hore a uvidíš presnú predpísanú hladinu. Pokiaľ si nastavil plaváky na tých 14,7 a hladina je vyššia ako predpisuje manuál, tak tie o- krúžky sú v prdeli. Keď sú pripchaté odvzdušnenia, tak vzniká protitlak a plaváky sa neprivierajú a zase to zvýši hladinu.
28. decembra 2018 o 9:04 #102123maco
Účastník (Participant)OK, posledná otázka, manuál hovorí bohatosť na 1,5 otáčky pilota . 3,5 nebude veľa?
28. decembra 2018 o 9:17 #102124Retro
Účastník (Participant)Pokiaľ sedia hladiny, ihly a nie sú doj…éra trysky, tak ten motor začne fungovať ako má. Môžeš pridávať postupne a uvidíš. Na starej gsxr sa zospodu dostaneš k tryskám v pohode.
28. decembra 2018 o 9:22 #102125Retro
Účastník (Participant)Ešte si nenapísal či sedia čísla ihiel a veľkosti hlavných a voľnobežných trysiek podľa manuálu. Pokiaľ nie, ani nič nerob lebo to nevyriešiš.
28. decembra 2018 o 9:40 #102126apa
Účastník (Participant)Retro 😶 👍 , kalap dolu .
Ale aj ja som rozumel len tej poslednej vete ako papibáči .
28. decembra 2018 o 11:19 #102127przwjhrjaujzepieztjte
Účastník (Participant)😈 Budem zase vulgárny.
Je prakticky jedno, či karburátor alebo vstrekovanie, podstatné je, aby sa elixír života sa do mašinky dostal.
Teda či si to nasaje sama alebo vstreknem. 😈
Ale bacha, prehnaný tuning môže občas škodiť.
Napríklad taká Viagra… 😁
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.




Kawasaki Z900 SE 2025 – jemná evolúcia, ostrá esencia

BMW R 1300 R – Čistý výkon, inžinierska presnosť a jazdecký minimalizmus

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

Ako sa rodia motocykle CFMOTO: Navštívili sme továreň v čínskom Hangzhou

MOTO TEST CAMP po prvýkrát na Slovensku: Najväčší testovací víkend motocyklov mieri do Trenčína

Triumph Speed Twin 1200 RS 2025 – britská sila v retro kabáte

BMW R 1300 GS Adventure 2025 Triple Black – temný svetobežník

Vespa Officina 8 – návrat ku koreňom legendy

Pozvánka na Tanec Slnka 2025

Boli sme pri tom: Moto Test Camp 2025 – Prvý ročník veľkého testovania na Slovensku

Moto Morini X-Cape 700 – keď taliansky dizajn stretáva čínsku techniku

Kawasaki Z900 SE 2025 – jemná evolúcia, ostrá esencia
