MV Agusta predstavila nový nadupaný model
s označením RVS#1 (Reparto Veicoli Speciali). Jedná sa o unikátnu stavbu, ktorú
dala dokopy MV Agusta spolu s CRC (Castiglioni
Research Center), čo je nová divízia zaoberajúca sa špeciálnymi ručne
montovanými bikami. RVS číslo 1 by mal byť tým najlepším, čo momentálne
z MV Agusty vychádza.
Trojvalcový motor s výkonom 150 koní
v kombinácii s motocyklom o váhe neuveriteľných 160 kíl je
úžasný pomer výkonu a váhy. Motor samozrejme spĺňa normu Euro 4
a vďaka jazdným módom si ho može jazdec „nastaviť“ podľa potreby.
Ľahký podvozok bol samozrejme poladený tak,
aby zodpovedal výkonu motocykla. Oceľový rám je doplnený hliníkovými prvkami.
Na pravej sade je vygravírované logo RVS #1. Nádrž a sedadlo
sú vyhotovené špeciálnou technikou. Nádrž sa skladá z titánových plátov
a sedadlo s dizajnom medového plátu bolo navrhnuté s dôrazom na
komfort a ergonómiu.
Okrem bežnej koncovky výfuku je vo výbave aj
titánová koncovka určená pre závodnú trať. Táto prispieva k zvýšeniu
výkonu a znižuje váhu motocykla. CRC nadizajnovali jednotlivé komponenty
motocykla ak držiak palubovky, stúpačky, chránič motora, závodné riadidlá so
špeciálne zapracovaným systémom spojky a brzdy. Ráfiky pochádzajú
z dielne Kieno
a motocykel má obuté pneumatiky Pirelli
MT 60 RS.
Pozrite si predný nastaviteľný svetlomet
vybavený LED technológiou. RVS #1 je jednoducho štýlovka, ktorá sa vyrába
v limitovanej edícii.