Opravy motorkových defektu
Domov › Diskusné Fóra › Motoporadňa › Opravy motorkových defektu
- This topic has 17 odpovedí, 7 hlasov, and was last updated pred 18 years, 10 months by kxbibo.
-
AutorPríspevky
-
2. februára 2006 o 15:56 #65371kelisovaÚčastník (Participant)
urcite znate situaci tak si pianko jedete a najednou ejhle kolo prazdne a v kole hrebik jak tuhle situaci resite
2. februára 2006 o 16:47 #65372tlmicÚčastník (Participant)Osobne som este defekt nikdy nedostal, ale kupil som motorku a povodny majitel ma upozornil ze zadnu pichol a je lepena v servise. Bolo to vyspravene – neviem ako sa to nazyva-tym sposobom prevlecenia gumoveho materialu skrz dieru a zvnutra to vytvory uzol. Neviem ci som to napisal zrozumitelne? Dojazdil som ju, ale priznam ze som mal celu dobu z toho blby pocit a bol som rad ked som prezul. Inak pre pripad defektu nosim tie spray-sracky. Volam to tak preto, lebo mi to prdlo pod sedlom a zasralo celu motorku.
2. februára 2006 o 16:58 #65373yagizaÚčastník (Participant)pichla som si raz i ked nie s hrebikom. zavolala som odtahovku ktora prisla do 30 minut a zobrala ma s piskotom k mechanikovi, ktory pneu vymenil.
po tom co som sa zucastnila prednasky kde bol reprezentant bridgestonu a rozpraval hororove pribehy z toho ako ludia lepia pneu a dalej na nich jazdia ako na novych, by som nieco take ani nerobila. 😟
2. februára 2006 o 17:42 #65374kelisovaÚčastník (Participant)reprezentant mel pravdu nebot moto plaste by se nemely vubec opravovat ale co sni kdyz mame pulku dezenu a je nam lito ji vyhodit a nebo nejsou prachy na novo. jedinea mozna oprava je plast sundat a podivat se zda neni porusenej kord a pokud neni se zevnitr da semo vulkanizacni hribek ten drik vyplni dirku a kloboucek spevni kord kolem te dirky a nakonec se to zatre takovou surovou gumou. ale tenhle spusob je trosku narocnejsi tak to nechtej delat a radej jen vytahnou hrebik nebo neco jineho skola a supnou tam takovej knot ale nereknou ze jeto jen oprava nouzova a dost casto nic neresi
2. februára 2006 o 17:49 #65375yagizaÚčastník (Participant)kelisova lepilo by mi na nej jazdit vo vyssich rychlostiach. cakala by som ze mi guma exploduje medzi nohami. na vystavach aj ukazuju ako sa to vsetko da osetrit, ale oni tie pripravky predavaju. ak pojdem 200kmh a guma praskne, nebudem sa moc sudit. jeden mi raz rozpraval ze si dal opravit defekt u mechanika a o tyzden mal vedla stareho novy defekt. povedal ze od vtedy uz nikdy. nohy mas len jedny.
ak dovolis odbocim. vidim ze mas hayabusu moto. niekto mi povedal ze na zadne koleso mozes davat len pneu od jedneho vyrobcu (myslim ze bridgestone ale neni som si ista) ze oni podpisali exkluzivnu zmluvu so suzuki. je to pravda? ake pneu davas ty?
2. februára 2006 o 19:25 #65376tlmicÚčastník (Participant)kelisova tak si pianko jedete……….ale co ak by ………………..idem jak hovado a najednou ejhle………..kokso, radsej nikdy………pichnem a hned menim……….
3. februára 2006 o 8:21 #65377milan3232Účastník (Participant)Ja som este – klopem na drevo – defekt nikdy nechytil, ale dost sa toho bojim. Tiez sidce nosim Pneu-spray, ale co ja viem, co to dokaze. Kazdopadne si predstavujem jeho pouzitie iba na dojazd do najblizsej dielne. A samozrejme pomaly a opatrne. Pri oprave defektu by som chcel byt vzdy pri tom.
yagiza – myslim, ze s tou Busou je to o tom preklzovani a drani pneu pri vysokych rychlostiach (samozrejme prva je bezpecnost!). Mali problem na taky vykon a rychlost vyrobit normalnu pneu. Jeden ju vyrobil 🙂
3. februára 2006 o 11:59 #65378ArielÚčastník (Participant)Ja osobne síce s pneu-sprejom skúsenosti nemám, ale od známych viem že sa na ňom dá jazdiť aj dva mesiace… Na vlastnej koži by som to ale neriskoval… 🤐
3. februára 2006 o 12:03 #65379kelisovaÚčastník (Participant)stou smlouvou to je docela mozne. puvodne se na haju obouval bridzeston BT56. ale ta se dnes uz bohuzel nevyrabi a misto toho zacali davat dunlop 207 ale co si budeme povidat tahle vydrzi 3000km ˇplus minus 500 . ja nebot pracuji s pneu obouvam to co vedeme od dunlopu ,michelin, pirelli a bridgeston . mi nejvice sedi d 218 od dunlopu a pak bt010 bridgeston a tetkom se tesim na novinku gualifier .
3. februára 2006 o 12:42 #65380MajtÚčastník (Participant)ja som nastastie tiez este nemal defekt (klop-klop) a dufam ze ani mat nebudem. podobne ako milan, tiez nosim so sebou defekt-sprej, ale neviem neviem ci by mi to nejako vyrazne pomohlo. teraz idem ale davat nove gumy, tak si tam chcem supnut ten ultra-seal ci ako sa to vola….podla toho co som videl a cital by to malo pomoct a neni to ani tak drahe…. 😉
Majt
3. februára 2006 o 12:59 #65381kelisovaÚčastník (Participant)ultra seal dodra vec ale jak to kolo potom vyvazit
4. februára 2006 o 10:12 #65382kxbiboÚčastník (Participant)No momentálne tento problém riešim chcem cestovať tak preto nad tým rozmýšlam. Ak som pichol na bahniaku došiel som domov na defekte a basta, drapák niečo vydrží. Bezdušové pneu nemám. Takže budem voziť náhradné duše, monterpáky som si dal už vykovať, k tomu mydlo aby lepšie išiel plášť z ráfika dole, vymením dušu a pôjdem ďalej, na fúkanie asi pumpu na bicykel ktorá dokáže nafúkať aj cez autoventil. Rozmýšlal som aj nad tekutinou do pneu a duší používam to roky na bicykli a mám s tým len dobré skúsenosti, tí čo majú galusky tak vedia o čom hovorím. Nuž na tie jogurty ktoré jazdia dosť rýchlo je to asi o inom. Lepenie pomocou zátok, štuplou na bezdušových pneu je už roky v praxi overené, je jasné že každý výrobca pneu vám povie že ju treba vymeniť to je jasné pneu je raz poškodená, aj keď opravená. Ak nieje široko ďaleko pneuservis vyzuť a nahodiť do nej dušu, je jasné že treba prispôsobiť jazdu najmä rýchlosť jazdy, pretože koleso už nieje vyvážené a pod.
4. februára 2006 o 10:43 #65383kelisovaÚčastník (Participant)cau vy bahnaci jak si rikate mate jednu vzhodu a te se rika nˇus jeto takova pena misto duse a te pak zadny defekt nevadi
4. februára 2006 o 11:14 #65384kxbiboÚčastník (Participant)kelisova ale to je drahé, to nám rekreačným netreba.
4. februára 2006 o 11:26 #65385kelisovaÚčastník (Participant)to mas pravdu cena unas je 2500 . ale na druhou stranku da seto pozit vickrat a kdyz pichnes dusi v terenu tat jeto vetsinou na novu dusu a kolikrat i na plast nebot je ze vnitrku vydreny od rafku a pak teto stoji jednou tolik a plus stratu casu
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.