Čo čakať od klasického motocykla? Je toho asi veľa, ale v základe sú to klasické tvary a farby, rovné jednodielne sedadlo, vypletané kolesá, okrúhle svetlo, chrómované spodkom vedené výfuky bez zbytočných záhybov a dva zadné tlmiče s peknými nablýskanými pružinami. Asi takto vyzerá opis Moto Guzzi V7.
V roku 1967 sa chalani z Moto Guzzi posnažili, vlastne sa posnažil legendárny Giulio Cesare Carcanom a vytvorili bike s názvom Moto Guzzi V7. V7 bol novinkou s naprieč uloženým V-Twin (90°) o objeme 703 ccm. Motocykel bol veľmi dobre prijatý verejnosťou aj médiami a Carcano určite ani netušil, že ešte o štyridsať rokov sa bude po talianskych cestách preháňať Moto Guzzi v rovnakej zostave motora. Moto Guzzi sa týmto krokom zaradila do kategórie exkluzívnych, elegantných, pohodlných a spoľahlivých motocyklov. Pre mnohých majiteľov bolo vlastníctvo ?starej? vé sedmičky takmer životný štýl a preto bolo znovuzrodenie legendy milým prekvapením od výrobcu.
V7 Classic sa vracia na koniec šesťdesiatych rokov tvarom a farebnou kombináciu na nádrži, zadným blatníkom a bočnými panelmi. Klasikove srdce je však Véčko o objeme 744 ccm s elektronickým vstrekovaním a spĺňa normu Euro 3. Máme tu chrómové koncovky výfukov, dva tlmiče na zadnej kyvke (klasickej, žiadne jedno rameno!) a riadidlá zo závažičkami na koncoch, ktoré vyzerajú dostatočne široké a pohodlné.
Aj napriek tomu, že V7 Classic je o niečo menší ako iné Guzziny, spolujazdec sa na neho vojde a vďaka klasicky tvarovanému sedlu by tam mal bez problémov obsedieť. V7 by sa mal dobre cítiť v meste plnom kaviarní a terás a aj na krátkych výletoch v okolí. Na cestovanie určený nebude (nulová ochrana jazdca), ale natáčať ?reklama na Adv. voňavku? by sa s ním dala.
Rekapitulácia MOTOR a PREVODOVKA – 744 ccm dvojvalec, priečne uložený V-Twin, 90° ?due valvole?.
– elektronické vstrekovanie Weber Marelli
– spĺňa Euro 3
– vŕtanie x zdvih: 80 x 74 mm
– kompresný pomer: 9,6:1
– max. sila: 35,5 kW pri 6800 ot./min. (48,8 koní)
– výfuková sústava: trojcestný katalyzátor s Lambda sondou
– prevodovka: 5 stupňová
PODVOZOK – rám: dvojitý trubkový
– predné pruženie: teleskopické, hydraulické, Marzocchi, priemer nosníkov 40 mm
– dráha predného pruženia: 130 mm
– zadné pruženie: zadná kyvná vidlica s dvomi nastaviteľnými tlmičmi
– dráha zadného pruženia: 118 mm
– predná brzda: Brembo, jeden plávajúci disk priemeru 320 mm, 4 piestiky
– zadná brzda: Brembo, jeden disk priemer 260 mm
– predné koleso: 2,50? x 18?
– zadné koleso: 3,50? x 17?
– predná pneumatika: Metzeler Lasertec 100/90 ? 80 56H TL
– zadná pneumatika: Metzeler Lasertec 130/80 ? 17 65H TL
ROZMERY – dĺžka: 2185 mm
– šírka: 800 mm
– výška: 1115 mm
– výška sedla: 805 mm
– svetlá výška: 182 mm
– suchá hmotnosť: 182 kg
– nádrž: 17 litrov
– rezerva: 2,5 litrov
No, tak to máš naprostou ppravdu, ale takto z dialky to nepoznať 🙂
Jaj, keď som bol na otvorení v trnave a dozvedel som sa čo všetko tam budeš testovať a mať ako predvádzačky….jáááááj…kua,kua….davaj sa do kopy bratku, som s tebú.
Prilbička so šachvničkou, rajbany na očká, kožená bundička , lewis501,retro adidasky a šup ho na kávičku ,do shopingcentra 🤣)))
Pekný strojček na parádu.
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Puco
4. mája 2008 at 7:43
Mňam mňam mňaaaaaam. Krásne…k takýmto strojom ani nie je čo dodať. Mám ich rád a vždy budem. Jaaaj, hned by som si ju išiel otestovať….
campa
4. mája 2008 at 8:36
Brat moj, vies že aj ja. Skoda tej plastovej nádrže.
Puco
4. mája 2008 at 10:44
No, tak to máš naprostou ppravdu, ale takto z dialky to nepoznať 🙂
Jaj, keď som bol na otvorení v trnave a dozvedel som sa čo všetko tam budeš testovať a mať ako predvádzačky….jáááááj…kua,kua….davaj sa do kopy bratku, som s tebú.
Matooo
4. mája 2008 at 15:31
Veru veru krasna motorka…na pekači som zacinal na tomto chcem skoncit 😁
kxbibo
4. mája 2008 at 17:30
Krásny stroj. 🙂
AMIS
4. mája 2008 at 21:45
Prilbička so šachvničkou, rajbany na očká, kožená bundička , lewis501,retro adidasky a šup ho na kávičku ,do shopingcentra 🤣)))
Pekný strojček na parádu.
simy
19. júna 2008 at 21:23
Neuveritalne pekne, krasne, utesene, chrumkave a neviem este co…proste motorka jak ma byt…chcem, chcem, chcem
milan3232
20. júna 2008 at 11:40
Hmm, no moj vkus to zrovna nie je 😈 👋
Marek750
20. júna 2008 at 19:13
Pekná , ale prečo má dvojválcová 750tka výkon jednoválca 😕
Puco
22. júna 2008 at 1:31
Lebo je to legenda a je to proste tak a hotovo. 🙂 😉 😉