Connect with us

Spravodajstvo

Klasik V7 ? poklona legende

Publikovaný

on

Čo čakať od klasického motocykla? Je toho asi veľa, ale v základe sú to klasické tvary a farby, rovné jednodielne sedadlo, vypletané kolesá, okrúhle svetlo, chrómované spodkom vedené výfuky bez zbytočných záhybov a dva zadné tlmiče s peknými nablýskanými pružinami. Asi takto vyzerá opis Moto Guzzi V7.

V roku 1967 sa chalani z Moto Guzzi posnažili, vlastne sa posnažil legendárny Giulio Cesare Carcanom a vytvorili bike s názvom Moto Guzzi V7. V7 bol novinkou s naprieč uloženým V-Twin (90°) o objeme 703 ccm. Motocykel bol veľmi dobre prijatý verejnosťou aj médiami a Carcano určite ani netušil, že ešte o štyridsať rokov sa bude po talianskych cestách preháňať Moto Guzzi v rovnakej zostave motora. Moto Guzzi sa týmto krokom zaradila do kategórie exkluzívnych, elegantných, pohodlných a spoľahlivých motocyklov. Pre mnohých majiteľov bolo vlastníctvo ?starej? vé sedmičky takmer životný štýl a preto bolo znovuzrodenie legendy milým prekvapením od výrobcu.

V7 Classic sa vracia na koniec šesťdesiatych rokov tvarom a farebnou kombináciu na nádrži, zadným blatníkom a bočnými panelmi. Klasikove srdce je však Véčko o objeme 744 ccm s elektronickým vstrekovaním a spĺňa normu Euro 3. Máme tu chrómové koncovky výfukov, dva tlmiče na zadnej kyvke (klasickej, žiadne jedno rameno!) a riadidlá zo závažičkami na koncoch, ktoré vyzerajú dostatočne široké a pohodlné.

Aj napriek tomu, že V7 Classic je o niečo menší ako iné Guzziny, spolujazdec sa na neho vojde a vďaka klasicky tvarovanému sedlu by tam mal bez problémov obsedieť. V7 by sa mal dobre cítiť v meste plnom kaviarní a terás a aj na krátkych výletoch v okolí. Na cestovanie určený nebude (nulová ochrana jazdca), ale natáčať ?reklama na Adv. voňavku? by sa s ním dala.

Rekapitulácia
MOTOR a PREVODOVKA
– 744 ccm dvojvalec, priečne uložený V-Twin, 90° ?due valvole?.
– elektronické vstrekovanie Weber Marelli
– spĺňa Euro 3
– vŕtanie x zdvih: 80 x 74 mm
– kompresný pomer: 9,6:1
– max. sila: 35,5 kW pri 6800 ot./min. (48,8 koní)
– výfuková sústava: trojcestný katalyzátor s Lambda sondou
– prevodovka: 5 stupňová

PODVOZOK
– rám: dvojitý trubkový
– predné pruženie: teleskopické, hydraulické, Marzocchi, priemer nosníkov 40 mm
– dráha predného pruženia: 130 mm
– zadné pruženie: zadná kyvná vidlica s dvomi nastaviteľnými tlmičmi
– dráha zadného pruženia: 118 mm
– predná brzda: Brembo, jeden plávajúci disk priemeru 320 mm, 4 piestiky
– zadná brzda: Brembo, jeden disk priemer 260 mm
– predné koleso: 2,50? x 18?
– zadné koleso: 3,50? x 17?
– predná pneumatika: Metzeler Lasertec 100/90 ? 80 56H TL
– zadná pneumatika: Metzeler Lasertec 130/80 ? 17 65H TL

ROZMERY
– dĺžka: 2185 mm
– šírka: 800 mm
– výška: 1115 mm
– výška sedla: 805 mm
– svetlá výška: 182 mm
– suchá hmotnosť: 182 kg
– nádrž: 17 litrov
– rezerva: 2,5 litrov

Klasik V7 ? poklona legende

Klasik V7 ? poklona legende

Advertisement

10 komentárov

1 komentár

  1. Puco

    4. mája 2008 at 7:43

    Mňam mňam mňaaaaaam. Krásne…k takýmto strojom ani nie je čo dodať. Mám ich rád a vždy budem. Jaaaj, hned by som si ju išiel otestovať….

  2. campa

    4. mája 2008 at 8:36

    Brat moj, vies že aj ja. Skoda tej plastovej nádrže.

  3. Puco

    4. mája 2008 at 10:44

    No, tak to máš naprostou ppravdu, ale takto z dialky to nepoznať 🙂
    Jaj, keď som bol na otvorení v trnave a dozvedel som sa čo všetko tam budeš testovať a mať ako predvádzačky….jáááááj…kua,kua….davaj sa do kopy bratku, som s tebú.

  4. Matooo

    4. mája 2008 at 15:31

    Veru veru krasna motorka…na pekači som zacinal na tomto chcem skoncit 😁

  5. kxbibo

    4. mája 2008 at 17:30

    Krásny stroj. 🙂

  6. AMIS

    4. mája 2008 at 21:45

    Prilbička so šachvničkou, rajbany na očká, kožená bundička , lewis501,retro adidasky a šup ho na kávičku ,do shopingcentra 🤣)))
    Pekný strojček na parádu.

  7. simy

    19. júna 2008 at 21:23

    Neuveritalne pekne, krasne, utesene, chrumkave a neviem este co…proste motorka jak ma byt…chcem, chcem, chcem

  8. milan3232

    20. júna 2008 at 11:40

    Hmm, no moj vkus to zrovna nie je 😈 👋

  9. Marek750

    20. júna 2008 at 19:13

    Pekná , ale prečo má dvojválcová 750tka výkon jednoválca 😕

  10. Puco

    22. júna 2008 at 1:31

    Lebo je to legenda a je to proste tak a hotovo. 🙂 😉 😉

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Najčítanejšie

Partneri