Rady veľkých cestovných endúr sa úspešne a nezastaviteľne rozrastajú. Medzi ďalších výrobcov, ktorí úplne nečakane vstúpili na trh adventure tourerov, sa zaradila celkom nečakane aj talianska Moto Morini s modelom Granpasso 1200.
Granpasso bolo predstavené už na Milánskej show a aj keď musí byť každému jasné, že sa nebude radiť medzi Adventury od KTM či GS-ka od BMW, výrobca ponúka pohodlný cestovný motocykel, ktorý nepohrdne kilometrami.
Doplnky ponúkané výrobcom: – bočné kufre (34 litrov každý)
– topcase (46 litrov)
– tankvak
– turistický štít (nemali by toto montovať na turisticky zamerané motocykle už v základnej výbave?)
– TomTom GPS systém
– vyhrievané rukoväte
– chrániče rúk (to by mu tiež patrilo od základu)
– hlavný stojan
– off-roadové športové sedadlo
Technické údaje: Motor: Moto Morini Bialbero CorsaCorta V2 87°, kvapalinou chladený
Objem valcov: 1187 ccm
Ventily: 4 na valec
Vŕtanie x zdvih: 107 x 66 mm
Spojka: viac lamelová v olejovej vani
Rám: Verlicchi, oceľový trubkový
Predné tlmiče: Marzocchi upside-down s priemerom nosníkov 50 mm Ø
Zadné pruženie: Brembo, plne nastaviteľné
Dráha predného pruženia: 190 mm
Dráha zadného pruženia: 200 mm
Predné brzdy: radiálne, Brembo, dva disky priemeru 298 mm s dvoma piestikmi
Zadná brzda: Brembo jeden kotúč priemeru 255 mm s dvoma piestikmi
Predná pneu: 110/80 3.00 x 19 bezdušová
Zadná pneu: 150/70 4.50 x 17 bezdušová
Suchá váha: 198 kg
Objem nádrže: 25 litrov
Dĺžka: 2170 mm
Max. výška: 865 mm (bez spätných zrkadiel)
Výška sedla: 840 mm
Všimnite si zadné blinkre pekne zapracované do držiakov pre spolujazdca.
raptor to nie je motorka do terénu. Plastové chrániče na klzáky vidlice sú väčšinou aby do nich niečo neudrelo a nepoškodilo ich povrch, popri tom to chráni aj od blata. ale blato sa aj tak tam dostane. existujú aj neoprénové návleky ale niektorý ľudia to odsudzujú dokonca aj ladiči a servisáci pružení.
Na stránke motocykel.sk používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z nášho webu (napr. prehrávanie videií). Cieľom je taktiež zozbierať potrebné údaje pre našu analytiku (návstevnosť napr). Robíme to za účelom skvalitnenia samotného obsahu, týchto webstránok motocykel.sk ako aj presnejšie a relevantnejšie zobrazených reklám vám, naším čitateľom. Svoj súhlas prosím vyjadrite vpravo stlačením tlačidla:
SÚHLASÍM SO VŠETKÝM akceptujete spracovanie údajov na všetky uvádzané účely. Taktiež vyjadrujete svoj súhlas s používaním údajov, ktoré je možné spracúvať len s vaším súhlasom (môžete ho kedykoľvek zmeniť).
NASTAVENIA môžete zmeniť preferencie a základné nastavenia spracovania údajov. Svoj výber môžete kedykoľvek zmeniť.
Tento web používa cookies na vylepšenie zážitku a jeho funkcionalít. Niekoré z nich sú kategorizované ako základné a sú potrebné pre normálne základné fungovanie webu. Používame aj cookies tretích strán, napríklad Google či iné mimo EHP, ktoré nám umožňujú porozumieť užívateľskému správaniu na našich stránkach a/alebo vám zobrazovať relevantný komerčný obsah. Tieto cookies sú ukladané v prehliadači s vašim dovolením (môže zahŕňať spracúvanie osobných údajov, ako IP adresa alebo iné). Máte možnosť si jednotlivé súhlasy/oprávnený záujem prispôsobiť.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Dĺžka trvania
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
nerd
2. júna 2008 at 12:19
Kde su tie radialne brzdy? 😕
kxbibo
2. júna 2008 at 13:17
Krásny taliansky desing. A vyzerá to, že aj posed je veľmi pohodlný. 🙂
MartineR
2. júna 2008 at 13:19
Vyzera to dost dobre … 🙂
malymirec
2. júna 2008 at 13:25
nerd ale ma to radialnu pumpu 🤣
Marek750
2. júna 2008 at 14:53
Všetko super , len ten predok som nejako nepochopil.Namontoval by som tam svetlá zo Supertenery alebo Afriky 🙂
MartineR
3. júna 2008 at 5:08
Marek750 len to nie … kazit dizajnersky kusok 100 rokov starymi neinovovanymi a neinovovatelnymi svetlami od hondy … 😟
hrac
3. júna 2008 at 9:57
Mne sa to vôbec nepáči…..čo ma akože má chránit pred vetrom?? 😟 To je predsa velice dôležité pri cestovnom endure 😶
sliver
3. júna 2008 at 18:15
nerd mas pravdu, nema to radialne brzdy, malymirec mas pravdu je tam radialna pumpa… ups sorry lost in translation 😕
rmacko
4. júna 2008 at 18:17
… lúbi sa mi to 🙂 🙂 🙂 …
raptor
4. júna 2008 at 20:09
Nechapem preco ak uz daju na motorku z adventure segmentu apsajdavny preco ich aspon poriadne neoplastuju ako napr sudruhovia na KTM 990
vsak toto v prvom vaznejsom terene musi vytiect
kxbibo
5. júna 2008 at 18:54
raptor to nie je motorka do terénu. Plastové chrániče na klzáky vidlice sú väčšinou aby do nich niečo neudrelo a nepoškodilo ich povrch, popri tom to chráni aj od blata. ale blato sa aj tak tam dostane. existujú aj neoprénové návleky ale niektorý ľudia to odsudzujú dokonca aj ladiči a servisáci pružení.