Connect with us

Spravodajstvo

Moto Morini Granpasso 1200

Publikovaný

on

Rady veľkých cestovných endúr sa úspešne a nezastaviteľne rozrastajú. Medzi ďalších výrobcov, ktorí úplne nečakane vstúpili na trh adventure tourerov, sa zaradila celkom nečakane aj talianska Moto Morini s modelom Granpasso 1200.

Granpasso bolo predstavené už na Milánskej show a aj keď musí byť každému jasné, že sa nebude radiť medzi Adventury od KTM či GS-ka od BMW, výrobca ponúka pohodlný cestovný motocykel, ktorý nepohrdne kilometrami.

Doplnky ponúkané výrobcom:
– bočné kufre (34 litrov každý)
– topcase (46 litrov)
– tankvak
– turistický štít (nemali by toto montovať na turisticky zamerané motocykle už v základnej výbave?)
– TomTom GPS systém
– vyhrievané rukoväte
– chrániče rúk (to by mu tiež patrilo od základu)
– hlavný stojan
– off-roadové športové sedadlo

Technické údaje:
Motor: Moto Morini Bialbero CorsaCorta V2 87°, kvapalinou chladený
Objem valcov: 1187 ccm
Ventily: 4 na valec
Vŕtanie x zdvih: 107 x 66 mm
Spojka: viac lamelová v olejovej vani
Rám: Verlicchi, oceľový trubkový
Predné tlmiče: Marzocchi upside-down s priemerom nosníkov 50 mm Ø
Zadné pruženie: Brembo, plne nastaviteľné
Dráha predného pruženia: 190 mm
Dráha zadného pruženia: 200 mm
Predné brzdy: radiálne, Brembo, dva disky priemeru 298 mm s dvoma piestikmi
Zadná brzda: Brembo jeden kotúč priemeru 255 mm s dvoma piestikmi
Predná pneu: 110/80 3.00 x 19 bezdušová
Zadná pneu: 150/70 4.50 x 17 bezdušová
Suchá váha: 198 kg
Objem nádrže: 25 litrov
Dĺžka: 2170 mm
Max. výška: 865 mm (bez spätných zrkadiel)
Výška sedla: 840 mm

Všimnite si zadné blinkre pekne zapracované do držiakov pre spolujazdca.

Moto Morini Granpasso 1200

Moto Morini Granpasso 1200

Advertisement

11 komentárov

1 komentár

  1. nerd

    2. júna 2008 at 12:19

    Kde su tie radialne brzdy? 😕

  2. kxbibo

    2. júna 2008 at 13:17

    Krásny taliansky desing. A vyzerá to, že aj posed je veľmi pohodlný. 🙂

  3. MartineR

    2. júna 2008 at 13:19

    Vyzera to dost dobre … 🙂

  4. malymirec

    2. júna 2008 at 13:25

    nerd ale ma to radialnu pumpu 🤣

  5. Marek750

    2. júna 2008 at 14:53

    Všetko super , len ten predok som nejako nepochopil.Namontoval by som tam svetlá zo Supertenery alebo Afriky 🙂

  6. MartineR

    3. júna 2008 at 5:08

    Marek750 len to nie … kazit dizajnersky kusok 100 rokov starymi neinovovanymi a neinovovatelnymi svetlami od hondy … 😟

  7. hrac

    3. júna 2008 at 9:57

    Mne sa to vôbec nepáči…..čo ma akože má chránit pred vetrom?? 😟 To je predsa velice dôležité pri cestovnom endure 😶

  8. sliver

    3. júna 2008 at 18:15

    nerd mas pravdu, nema to radialne brzdy, malymirec mas pravdu je tam radialna pumpa… ups sorry lost in translation 😕

  9. rmacko

    4. júna 2008 at 18:17

    … lúbi sa mi to 🙂 🙂 🙂 …

  10. raptor

    4. júna 2008 at 20:09

    Nechapem preco ak uz daju na motorku z adventure segmentu apsajdavny preco ich aspon poriadne neoplastuju ako napr sudruhovia na KTM 990

    vsak toto v prvom vaznejsom terene musi vytiect

  11. kxbibo

    5. júna 2008 at 18:54

    raptor to nie je motorka do terénu. Plastové chrániče na klzáky vidlice sú väčšinou aby do nich niečo neudrelo a nepoškodilo ich povrch, popri tom to chráni aj od blata. ale blato sa aj tak tam dostane. existujú aj neoprénové návleky ale niektorý ľudia to odsudzujú dokonca aj ladiči a servisáci pružení.

Komentuj článok

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Najčítanejšie

Partneri