Spravodajstvo
Zmena v triede 250GP
-
MotoporadňaPred 1 týždeň
Ako správne zazimovať motorku – 5 krokov!
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Yamaha Tracer 9 pre rok 2025 s high-tech funkciami
-
SpravodajstvoPred 2 týždne
Nová značka, nový motocykel: Morbidelli T502X 2025
-
SpravodajstvoPred 4 týždne
NOVÁ Yamaha MT-07 2025 – aj s Y-AMT!
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Predstavenie Kawasaki Z900 a Z900 SE 2025
-
NezaradenéPred 4 týždne
Modern Classic Icon Editions 2025: Triumph s logom z roku 1907
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
MV Agusta F3 Competizione 2025 – kolesá z karbónu a 160 koní
-
SpravodajstvoPred 3 týždne
Predstavujeme: nová Yamaha Ténéré 700 & T7 Rally 2025
Pepi
28. júna 2008 at 13:18
O zmene dvojtaktnych stvrtlitrov na stvortaktnu kubaturu sa hovorilo uz dlhsie. Osobne som vsak cakal, ze to bude kubatura mensia, napr. 400cc 4T. Toto tu je dajake divne podla mna, ked hlavna trieda ma 800cc. 😕
Yetti
29. júna 2008 at 6:29
Tiež si myslím, že to je dosť pritiahnuté za vlasy. Mohla to byť kubatúra do 400 alebo 500 ccm, ale takto… veď aj v Superšportoch majú 600 ccm.
kxbibo
29. júna 2008 at 14:20
Kubatúru nie je problém zmeniť z roka na rok. v MX sa diali podobné veci a aj budú diať.
malymirec
29. júna 2008 at 21:17
Chcu zvysit sledovanost… urobia pravy opak. Stanu sa nudnymi a lahko predvidatelnymi, ako formula